Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg
- Adres: 58300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 746 655 155
- Data zamieszczenia: 2017-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
Pl. Magistracki 1
58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 6655153, 6655154, fax. 746 655 155
REGON: 57959500000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu urządzeń drukujących wraz z aktualizacją oprogramowania systemowego dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu urządzeń drukujących wraz z aktualizacją oprogramowania systemowego przez Zamawiającego obejmującego: - Zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących, w tym ich naprawy, konserwacje i przeglądy. - Odbiór i utylizację zużytych części i materiałów eksploatacyjnych. - Aktualizacja oprogramowania systemowego, wsparcie i aktualizacja licencji Myq. - Użyczenie urządzeń drukujących - jeżeli zaistnieje taka potrzeba (na wniosek Zamawiającego). - Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. - Wymagania ogólne. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w „Opisie przedmiotu zamówienia” Wykonawca musi posiadać Certyfikat PN-EN ISO /IEC 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz złożyć go wraz z ofertą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 21.12.2017r. do godz. 10:00 Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego, nr konta: 60 1020 3668 0000 5302 0430 0984 w Banku PKO BP, przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe: „Świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu urządzeń drukujących wraz z aktualizacją oprogramowania systemowego dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu”. W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, pok. Nr 1b. Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany 0jest wykazać w sposób szczególny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia technicznego dla serwerów IBM /Lenovo posiadanych przez Uniwersytet Wrocławski
Dodano: 2024-03-21 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ITManager
Dodano: 2023-09-08 - Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania
Dodano: 2022-08-22 - Zapewnienie wsparcia producenta na licencje Bezagentowej Ochrony Antywirusowej
Dodano: 2022-07-21 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2021-01-13 - Przedłużenie wsparcia producenta na oprogramowanie Microsoft
Dodano: 2020-11-27 - ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEDŁUŻENIA OKRESU GWARANCYJNEGO INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ
Dodano: 2020-11-24 - Przedłużenie wsparcia producenta na infrastrukturę sprzętową NetApp (CUI-ZZ.3200.45.2020)
Dodano: 2020-11-23 - Usługa migracji posiadanego systemu wideokonferencyjnego Avaya Scopia do Avaya Equinox z zachowaniem posiadanych funkcjonalności wraz z dostawą na wyłączność dokumentów wymaganych przez proces migracji (potwierdzenia licencji na wersję Avaya Equinox itp.) oraz wsparciem producenta dla systemu Avaya Equinox na okres co najmniej 12 miesięcy oraz usługa wsparcia technicznego dla systemu wideokonferencyjnego firmy Avaya lub rozwiązania równoważnego w postaci co najmniej 100 godzin konsultacji.
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa usług wsparcia technicznego dla oprogramowania: Część 1, 2 i 3.
Dodano: 2020-11-04