Przetargi.pl
Świadczenie usług żywnościowych dla uczniów oraz oddziałów przedszkolnych dla Szkoły Podstawowej nr 33 im. 27. Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Lublinie.

Szkoła Podstawowa nr 33 im. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-337 Lublin, Pogodna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814420282 , fax. 814420283
  • Data zamieszczenia: 2018-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 33 im. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej
    Pogodna 19
    20-337 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814420282, fax. 814420283
    REGON: 367557089

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług żywnościowych dla uczniów oraz oddziałów przedszkolnych dla Szkoły Podstawowej nr 33 im. 27. Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy na świadczenie usług żywnościowych dla uczniów oraz oddziałów zerowych dla Szkoły Podstawowej nr 33 im. 27. Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Lublinie. 1. Łączna szacowana ilość wydanych posiłków w okresie objętym zamówieniem, tj. w okresie od.01.01.2019 r do 31.07.2021 r. wyniesie: 86 670 obiadów dla uczniów klas szkoły podstawowej i gimnazjum oraz 26 936 zestawów żywieniowych (śniadanie, obiad i podwieczorek) dla oddziałów przedszkolnych. Zakładana liczba uczniów korzystających z obiadów w jednym dniu wyniesie około: a) w okresie od 1.01.2019 r. do 27.06.2019 r.(31.07.2019 dla oddziałów przedszkolnych) - około 110 obiadów dla uczniów szkoły podstawowej oraz około 48 zestawów żywieniowych dla oddziałów przedszkolnych, tj.: śniadanie, obiad (drugie danie i zupa) i podwieczorek b) w okresie od 1.09.2019 r. do 25.06.2020 r.(31.07.2020 dla oddziałów przedszko- lnych) :: - około 170 obiadów dla uczniów szkoły podstawowej oraz około 52 zestawów żywieniowych dla oddziałów przedszkolnych, tj.: śniadanie, obiad (drugie danie i zupa) i podwieczorek c) w okresie od 1.09.2020 r. do 24.06.2021 r. (31.07.2021 dla oddziałów przedszko- lnych) - około 190 obiadów dla uczniów szkoły podstawowej oraz około 52 zestawów żywieniowych dla oddziałów przedszkolnych, tj.: śniadanie, obiad (drugie danie i zupa) i podwieczorek Zamawiający wymaga od wykonawcy dzierżawy pomieszczeń kuchennych i jadalni na warunkach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Czynsz miesięczny w kwocie 1800 zł brutto za dzierżawę pomieszczeń wraz z mediami. Zamawiający na poczet należności za używane media i czynsz pobierze kaucje zabezpieczającą w wysokości i warunkach określonych we wzorze umowy. Zamawiający wymaga od wykonawcy świadczenia usług przygotowywania posiłków w przystosowanych do tego pomieszczeniach wykonawcy oraz wydawania posiłków w pomieszczeniu zamawiającego na warunkach określonych w niniejszej SIWZ i wzorze umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto Szkoły przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w : Bank Pekao S.A., nr konta: 69 1240 1503 1111 0010 0782 1113 W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w rozdziale XVII SIWZ, dokumenty te należy dołączyć do oferty. 7. Szczegółowe informacje na temat form wnoszenia wadium, terminu zwrotu wadium zawarto art.45-46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W celu dokonania oceny oferty przez zamawiającego w kryterium ,, Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” wykonawca dołącza potwierdzone za zgodność z oryginałem do oferty dokumenty potwierdzające długość stażu wymienionej osoby(osób) w formularzu ofertowym na stanowisku kucharza/kucharki ( w szczególności: kopie umów o pracę, kopię świadectw pracy, zaświadczenia zakładu/ów pracy.) Dokumenty pracowników powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach