Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem , chodników i ścieżek rowerowych w sezonie zimowego utrzymania dróg: 2020/2021, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie. Zadanie nr 1 Zwalczanie śliskości i odśnieżanie chodników oraz ścieżek rowerowych przy drogach wojewódzkich z punktu dyspozycyjnego – siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, wraz z zagospodarowaniem nadmiaru śniegu we własnym zakresie zgodnie z przedmiarem i lokalizacją usług. Zadanie nr 2 Zwalczanie śliskości i odśnieżanie chodników i ścieżek rowerowych przy drogach wojewódzkich z punktu dyspozycyjnego – siedziby Obwodu Drogowego w Tyszowcach, wraz z zagospodarowaniem nadmiaru śniegu we własnym zakresie zgodnie z przedmiarem i lokalizacją usług.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem , chodników i ścieżek rowerowych w sezonie zimowego utrzymania dróg: 2020/2021, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie. Zadanie nr 1 Zwalczanie śliskości i odśnieżanie chodników oraz ścieżek rowerowych przy drogach wojewódzkich z punktu dyspozycyjnego – siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, wraz z zagospodarowaniem nadmiaru śniegu we własnym zakresie zgodnie z przedmiarem i lokalizacją usług. Zadanie nr 2 Zwalczanie śliskości i odśnieżanie chodników i ścieżek rowerowych przy drogach wojewódzkich z punktu dyspozycyjnego – siedziby Obwodu Drogowego w Tyszowcach, wraz z zagospodarowaniem nadmiaru śniegu we własnym zakresie zgodnie z przedmiarem i lokalizacją usług.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem, chodników i ścieżek rowerowych w sezonie zimowego utrzymania dróg: 2020/2021, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie. Zadanie nr 1 Zwalczanie śliskości i odśnieżanie chodników oraz ścieżek rowerowych przy drogach wojewódzkich z punktu dyspozycyjnego – siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, wraz z zagospodarowaniem nadmiaru śniegu we własnym zakresie zgodnie z przedmiarem i lokalizacją usług. 1. Sprzęt do odśnieżania i posypywania chodników o max. ciężarze dopuszczalnym wraz z urządzeniami do 3 ton godz. 229 Zadanie nr 2 Zwalczanie śliskości i odśnieżanie chodników i ścieżek rowerowych przy drogach wojewódzkich z punktu dyspozycyjnego – siedziby Obwodu Drogowego w Tyszowcach, wraz z zagospodarowaniem nadmiaru śniegu we własnym zakresie zgodnie z przedmiarem i lokalizacją usług. 1. Sprzęt do odśnieżania i posypywania chodników o max. ciężarze dopuszczalnym wraz z urządzeniami do 3 ton godz. 229 1) Zakres usług obejmuje: a. Zabezpieczenie we własnym zakresie i na swój koszt załadunku piasku , mieszanki piaskowo-solnej lub soli z miejsc ich składowania tj dla zadania nr 1 teren dzierżawiony od PRDM sp. z o..o przy ul Nowej w Hrubieszowie , zabezpieczenie we własnym zakresie i na swój koszt załadunku piasku , mieszanki piaskowo-solnej lub soli z miejsc ich składowania dla zad nr 2 teren Obwodu Drogowego w Tyszowcach ul Wielka 103. b. Odśnieżanie mechaniczne lub ręczne w miejscach niedostępnych dla sprzętu –chodników, ścieżek rowerowych, wysp rozdzielających oraz azyli dla pieszych wraz z zagospodarowaniem nadmiaru śniegu we własnym zakresie zgodnie z przedmiarem i lokalizacją usług. c. Równomierne posypywanie mieszanką piaskowo – solną powierzchni chodników i ścieżek rowerowych na całej szerokości, niedopuszczalne jest występowanie nieciągłości w posypywaniu. d. Uzyskanie pełnej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia 30 października w roku 2020, do zakończenia świadczenia usług objętych zamówieniem tj. do dnia 30 kwietnia 2021 r e. Zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania zamówienia, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, oraz przekazywania przez obsługę sprzętu informacji o: - aktualnym stanie chodników i ścieżek rowerowych, - zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, - innych zdarzeniach zauważonych na chodnikach i ścieżkach rowerowych. - dokładnym czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach chodników i ścieżek rowerowych. - Zamawiający dopuszcza możliwość składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy bez żadnego dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu, pod warunkiem wykazania, że wskazane place spełniają wymagania w zakresie ochrony środowiska. - Ponadto, w przypadku składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem należytej ochrony w/w materiałów przed ich utratą i kradzieżą oraz negatywnym wpływem warunków atmosferycznych. f. Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w załączonej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość. 2) Przed złożeniem oferty wykonawca w celu zapoznania się i dokonania oceny stanu faktycznego, dokumentów i informacji dotyczących niniejszego postępowania, powinien zapoznać się z miejscem świadczenia usługi. 3) Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na poszczególne zadania zgodnie z pkt III. 1.SIWZ 4) Usługi należy wykonać zgodnie ze ST i przedmiarami usług w sposób gwarantujący należytą jakość. 5) Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia. 6) Szczegółowy zakres usług ujęty został w przedmiarach usług i formularzach ofertowych i wykazie chodników .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w następujących wysokościach: Zad nr 1: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). Zad nr 2: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). W przypadku składania oferty na oba zadania kwota wadium wyniesie 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020 poz. 299). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730 z podaniem w tytule wpłaty nazwy postępowania: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem, chodników i ścieżek rowerowych w sezonie zimowego utrzymania dróg: 2020/2021, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie. zadanie nr…….”. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin UWAGA: - Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 22 listopada 2019 (j.t. Dz. U z 2019 poz. 2357z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. - Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. - W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołączy: 1) aktualne na dzień ich składania oświadczenia, wzór załącznik B i C w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt VII 1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonymi Formularzami ofertowymi (wzór – zał. A1, A2,) sporządzonymi dla każdego, wybranego Zadania oddzielnie. c) Załącznik do druku oferty dot. rozwiązań równoważnych (w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych) (wzór – Zał. G). d) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. 3) Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI. a) Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. b) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone do oferty w formie oryginałów. 4) Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa. ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach