Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z utrzymaniem terenów zielonych i skwerów w gminie Złocieniec ( w mieście i na terenie sołectw) w roku 2017

Gmina Złocieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 78520 Złocieniec, Stary Rynek
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 36 72 022
  • Data zamieszczenia: 2017-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złocieniec
    Stary Rynek 3
    78520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 36 72 022
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z utrzymaniem terenów zielonych i skwerów w gminie Złocieniec ( w mieście i na terenie sołectw) w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie częściowe nr 1 Usługi związane z koszeniem terenów zielonych na terenie gminy Złocieniec (w mieście i na terenie sołectw). Zadanie częściowe nr 2 Usługi związane z: A.Utrzymaniem KLOMBÓW Z KRZEWAMI B.Utrzymaniem zieleni na PLACACH ZABAW C.Utrzymaniem PARKÓW D.Utrzymaniem GAZONÓW E.Utrzymaniem RABAT KWIATOWYCH F.Utrzymaniem WIEŻ KWIATOWYCH G.SKRZYNKI KWIATOWE Zadanie częściowe nr 3 Usługi polegające na świadczeniu usług związanych z koszeniem poboczy przy drogach gminnych na terenie sołectw w gminie Złocieniec w roku 2017 Zakres prac do wykonania – zadanie częściowe nr 1 : - koszenie traw, - przycinanie żywopłotów, - wywóz pokosu oraz odpadów z przycinania żywopłotów. Szczegółowy opis prac do wykonania:Cena usługi koszenia powinna być tak skalkulowana, aby obejmowała koszenie traw, zgrabienie pokosu, uprzątnięcie odpadów (np. butelki, papier) z koszonych terenów, uprzątnięcie pokosu zanieczyszczającego chodniki i jezdnie oraz wywóz pokosu i odpadów w wyniku realizacji zamówienia do stacji przeładunkowej w Mielenku Drawskim - potwierdzone karty przekazania odpadu. Powierzchnia terenów zielonych do koszenia 193.778,00 m2. Ogólna powierzchnia terenów zielonych podlegająca koszeniu z uwzględnieniem krotności koszenia wg bieżących wskazań Zamawiającego (e-mail, faksem, na piśmie) max do 672.527,00 m² tj. dwukrotne koszenie (69.939,00 m2 x 2) , trzykrotne koszenie (13.567,00 m² x 3), czterokrotne koszenie (59.412,00 m² x 4), pięciokrotne koszenie (50.860,00 m² x 5). Uwaga – podane częstotliwości koszenia poszczególnych terenów mogą ulec zmianie.Przycinanie żywopłotów obejmuje cięcia prześwietlająco - formujące krzewów zgodnie ze sztuką ogrodniczą, usuwanie chwastów z wnętrza szpaleru. Długość żywopłotów do przycięcia 1.306,00 mb. Wszystkie żywopłoty należy przyciąć co najmniej trzykrotnie. Ogólna długość żywopłotów do przycięcia z uwzględnieniem trzykrotnego cięcia max do 3.918,00 mb. Sprzęt, narzędzia, odzież ochronną, worki do gromadzenia odpadów zapewnia Wykonawca.Wszystkie odpady wytworzone w wyniku realizacji zamówienia należy dostarczyć do stacji przeładunkowej w Mielenku Drawskim - potwierdzone karty przekazania odpadu. Wszystkie prace opisane w przedmiocie zamówienia należy wykonywać zgodnie ze sztuką ogrodniczą, obowiązującą Ustawą o Ochronie Przyrody, jakościowo dobrze, zgodnie z normami, zapewniając uzyskanie należytego efektu estetycznego.Okres oczekiwania na przystąpienie do koszenia od momentu zgłoszenia potrzeby koszenia przez Zamawiającego – nie może być dłuższy niż 4 dni.Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe użycie sprzętu, oraz za szkody powstałe w stosunku do osób trzecich w wyniku prowadzonych robót. Zakres prac do wykonania – zadanie częściowe nr 2 :pkt A.Utrzymanie KLOMBÓW Z KRZEWAMI /pow. 790,60 m² / B.Utrzymanie zieleni na PLACACH ZABAW /pow. 9,711,00 m² / C.Utrzymanie PARKÓW /pow. 71.466,00 m² / - minimum czterokrotne koszenie terenów zielonych pkt A, B, - minimum trzykrotne koszenie pkt C - trzykrotne przycięcie żywopłotów, - zabiegi pielęgnacyjne krzewów, wycinanie odrostów przy pniach drzew, - utrzymywanie czystości terenów zielonych , alejek, chodników, - opróżnianie koszy na śmieci. Szczegółowy opis prac do wykonania - pkt A, B, C : Cena usługi koszenia powinna być tak skalkulowana, aby obejmowała koszenie traw, zgrabienie pokosu, uprzątnięcie odpadów (np. butelki, papier) z koszonych terenów, uprzątnięcie pokosu zanieczyszczającego alejki, chodniki i jezdnię oraz wywóz pokosu i odpadów. Przycinanie żywopłotów obejmuje cięcia prześwietlająco - formujące krzewów zgodnie ze sztuką ogrodniczą, usuwanie chwastów z wnętrza szpaleru, wygrabienie zanieczyszczeń, uprzątnięcie odpadów. Pielęgnacja krzewów obejmuje cięcia sanitarne, regulujące mające ograniczyć nadmierne rozrastanie i pobudzenie do kwitnienia. Zabiegi pielęgnacyjne obejmują: wzbogacanie mineralne roślin, zabiegi z zastosowaniem środków ochrony roślin, regularne oczyszczanie ziemi przy krzewach z darni i chwastów , spulchnianie ziemi, usuwanie przekwitniętych kwiatostanów, suchych pędów i liści. Utrzymanie czystości terenów zielonych obejmuje bieżące i systematyczne kontrolowanie stanu porządkowego danych terenów, sprzątanie z nieczystości tj. papierów, folii, butelek, niedopałków papierosów, połamanych konarów drzew, jesienne grabienie trawników z opadających z drzew liści i ich uprzątnięcie, czyszczenie chodników, obrzeży chodnikowych porośniętych trawą i mchem. Zakres prac do wykonania - zadanie częściowe nr 2:pkt D)Utrzymanie GAZONÓW / szt. 198, pow.42,60 m² / E)Utrzymanie RABAT KWIATOWYCH / pow. 134,90 m² / - uzupełnienie brakującej ziemi w gazonach, - sadzenie sadzonek kwiatów jednorocznych ,bylin i krzewów, - kontrolowanie wilgotności ziemi i podlewanie sadzonek kwiatów i krzewów, - wzbogacanie mineralne, - zabiegi pielęgnacyjne, - jesienne oczyszczenie rabat i gazonów Szczegółowy opis prac do wykonania – pkt D, E : W ramach przygotowania do nasadzeń sadzonek roślin na rabatach Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia i spulchnienia ziemi. Przed nasadzeniami sadzonek kwiatów w gazonach Wykonawca zobowiązany jest do spulchnienia oraz uzupełnienia brakującej ziemi. Zarówno na rabatach jak i w gazonach przed posadzeniem sadzonek kwiatów i krzewów do ziemi należy dodać nawóz granulowany, całosezonowy.Kontrolowanie wilgotności ziemi w gazonach, na rabatach i podlewanie nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu / w razie zaistnienia konieczności częściej/, z wyłączeniem dni, w których wystąpiły opady deszczu. Niedopuszczalne jest podlewanie roślin przy pełnej operacji słonecznej w okresie upałów. Cena podlewania powinna być tak skalkulowana , aby obejmowała koszt wody, jej transport i wykonanie usługi. Zabiegi pielęgnacyjne obejmują: wzbogacanie mineralne roślin, zabiegi z zastosowaniem środków ochrony roślin, pielenie, spulchnianie ziemi, usuwanie przekwitniętych kwiatostanów, suchych pędów i liści. Jesienne porządki obejmują usunięcie przekwitniętych kwiatów, uporządkowanie rabat i gazonów. Nasadzenia sadzonek kwiatów i krzewów w terminie od 10.04.2017 r. do 13.04.2017 r. - bratki od 25.04.2017 r. do 30.05.2017 r.- pozostałe sadzonki w zależności od warunków pogodowych wg wskazań i ustaleń z Zamawiającym. Sadzonki w ilości około 3.100 szt. należy odebrać od dostawcy kwiatów( z terenu Złocieńca) wskazanego przez Zamawiającego własnym transportem. Każdorazowo należy na piśmie potwierdzić ilość, rodzaj, termin odbioru sadzonek kwiatów przez osobę odbierającą. Zakres prac do wykonania – zadanie częściowe nr 2:pkt F)Utrzymanie WIEŻ KWIATOWYCH / szt. 10/ G)SKRZYNKI KWIATOWE / szt. 29/ - kontrolowanie wilgotności ziemi i podlewanie kwiatów, - wzbogacanie mineralne, - zabiegi pielęgnacyjne (usuwanie przekwitniętych kwiatostanów, suchych pędów i liści), - jesienne oczyszczenie wież i skrzynek kwiatowych (usunięcie przekwitniętych kwiatów) Szczegółowy opis prac do wykonania – pkt F : Wieże kwiatowe – model stojący H 1100, szt. 10 obsadza Zamawiający. Wieże należy odebrać od dostawcy z terenu Złocieńca wskazanego przez Zamawiającego własnym transportem i ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta w terminie od 25.04.2017 r. do 30.05.2017 r. w zależności od warunków pogodowych wg ustaleń z Zamawiającym. Kontrolowanie wilgotności ziemi w pojemnikach i podlewanie nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu / w razie zaistnienia konieczności częściej/, z wyłączeniem dni, w których wystąpiły opady deszczu. Niedopuszczalne jest podlewanie roślin przy pełnej operacji słonecznej w okresie upałów. Cena podlewania powinna być tak skalkulowana , aby obejmowała koszt wody, jej transport i wykonanie usługi. Zabiegi pielęgnacyjne obejmują: wzbogacanie mineralne roślin, zabiegi z zastosowaniem środków ochrony roślin, pielenie, spulchnianie ziemi, usuwanie przekwitniętych kwiatostanów, suchych pędów i liści. Jesienne porządki obejmują usunięcie przekwitniętych kwiatów. Szczegółowy opis prac do wykonania – pkt G : Skrzynki kwiatowe szt. 29 obsadza Zamawiający. Obsadzone skrzynki należy odebrać od dostawcy kwiatów i dostarczyć do budynku Urzędu Miejskiego w Złocieńcu w terminie od 25.04.2017 r. do 30.05.2017 r. w zależności od warunków pogodowych wg ustaleń z Zamawiającym. Wymagania dotyczące zadanie częściowe nr 2, pkt A, B, C, D, E, F, G: Wszystkie odpady tj. z opróżnionych koszy, z koszenia traw, cięcia krzewów i żywopłotów oraz sprzątania ww. terenów należy przekazać do stacji przeładunkowej w Mielenku Drawskim - potwierdzone karty przekazania odpadu. Koszt narzędzi, sprzętu, ziemi (około1000 l), środków ochrony roślin, nawozów, wody do podlewania, odzieży ochronnej, transportu, worków do gromadzenia odpadów i wykładania w koszach pokrywa Wykonawca. Koszt zakupu sadzonek kwiatów jednorocznych, bylin, krzewów, pokrywa Zamawiający. W przypadku uschnięcia sadzonki na skutek nieprawidłowego jej utrzymania np. w wyniku przesuszenia podłoża, musi być ona niezwłocznie zastąpiona nową sadzonką tego samego rodzaju na koszt Wykonawcy. W razie konieczności uzupełnienia nasadzenia z winy nieleżącej po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia brakujących nasadzeń, koszt sadzonek pokrywa Zamawiający. Wszystkie prace opisane w przedmiocie zamówienia należy wykonywać zgodnie ze sztuką ogrodniczą, obowiązującą Ustawą o Ochronie Przyrody, jakościowo dobrze, zgodnie z normami, zapewniając uzyskanie należytego efektu estetycznego. Zakres prac do wykonania – zadanie częściowe nr 3 Koszenie poboczy przy drogach gminnych na szerokość minimum 140 cm za pomocą kosiarki bijakowe bądź rotacyjnej. Powierzchnia poboczy do koszenia 27.762,00 m2 Ogólna powierzchnia poboczy do koszenia z uwzględnieniem trzykrotnego koszenia wynosi 83.286,00 m2 wg bieżących wskazań Zamawiającego (e-mail, faksem, na piśmie) Uwaga – podane częstotliwości koszenia poszczególnych terenów mogą ulec zmianie. Cena usługi koszenia powinna być tak skalkulowana, aby obejmowała nakłady poniesione na jedną maszyno - godzinę pracy sprzętu niezbędnego do wykonania usługi. Usługę opisaną w przedmiocie zamówienia należy wykonywać zgodnie ze sztuką ogrodniczą, obowiązującą Ustawą o Ochronie Przyrody, jakościowo dobrze, zgodnie z normami, zapewniając uzyskanie należytego efektu estetycznego. Okres oczekiwania na przystąpienie do koszenia od momentu zgłoszenia potrzeby koszenia przez Zamawiającego – nie może być dłuższy niż 4 dni. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe użycie sprzętu, oraz za szkody powstałe w stosunku do osób trzecich w wyniku prowadzonych robót. Dodatkowe wymagania zamawiającego. Dot. zadania częściowego nr 1 i nr 2 Wykonawca powinien uwzględnić zatrudnienie przy wykonywaniu zamówienia co najmniej 2 osoby, o których mowa w art. 29 ust.4 pkt. 4 ustawy Pzp wówczas: 1.Nie jest wymagane posiadanie statusu bezrobotnego ani też orzeczenia o niepełnosprawności, zaś sytuacja danej osoby powinna wynikać z zaświadczenia lub innego dokumentu wystawionego przez właściwy ośrodek pomocy społecznej lub instytucję opieki zdrowotnej. 2.zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania zatrudnienia przez osobę o której mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia skierowanych osób zaś wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu; nie później niż w terminie 3 dni. 4.jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolite] Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, przedstawia; zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia wykonawcy lub w kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę; odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego osoby znajdujące się w niekorzystnej sytuacji do pracodawcy, umowę o pracę w organizacji pozarządowej, która uzyskała zgodę wojewody właściwego dla siedziby tej organizacji na wykonywanie tych zadań oraz osoby uczestniczące w indywidualnym programie zatrudnienia socjalnego, (spółdzielczą umowę o pracę); 5.w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób, o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości iloczynu kwoty najniższego wynagrodzenia wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia - za każdego niezatrudnionego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że niezatrudnienie osób o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym, nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie; za przyczynę nieleżącą po stronie wykonawcy będzie uznany w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, pracowników znajdujących się w niekorzystnej sytuacji, zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę. 6.zamówienie wykonane ma być zgodnie ze wskazanymi wymogami zamawiającego związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, natomiast dokumentację potwierdzającą spełnienie tych wymogów Wykonawca będzie obowiązany przedstawić dopiero na etapie realizacji zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga : 1)Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: kierowców sprzętu oraz operatorów kos spalinowych biorących udział w świadczeniu usług związanych z utrzymaniem terenów zielonych i skwerów oraz z koszeniem poboczy przy drogach gminnych na terenie sołectw w gminie Złocieniec. 2)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: •oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; •poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; •zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; •poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6)Wykonawca dopilnuje, aby zapisy powyższych punktów przestrzegał każdy podwykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie częściowe nr 1 - 3 500.00 zł (Słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100), Zadanie częściowe nr 2 - 3 500.00 zł (Słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100), Zadanie częściowe nr 3 – nie dotyczy 2)Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3)Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert. 4)Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:Bank PKO S.A. BP Złocieniec Nr 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5)W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w terminie do składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 3, 78-520 Złocieniec w sekretariacie pok. 11 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium”. Kopię dołączyć do oferty. 6)W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały przesłanki jego zatrzymania. b)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c)miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 8)Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9)W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach