Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Majowa 1/13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
    Majowa 1/13
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    REGON: 001045832
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppptm.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna pełniąca funkcję WOKRO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ III – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez LogopedęDo zadań logopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI III: w 2024 roku - max. 448 godzin (czterysta czterdzieści osiem godzin).CZĘŚĆ VI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez LogopedęDo zadań logopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI VI: w 2024 roku - max. 200 godzin (dwieście godzin).CZĘŚĆ X – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez PedagogaDo zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI X: w 2024 roku - max. 305 godzin (trzysta pięć godzin).CZĘŚĆ XI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez PedagogaDo zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XI: w 2024 roku - max. 506 godzin (pięćset sześć godzin).CZĘŚĆ XIII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę/RehabilitantaDo zadań fizjoterapeuty/rehabilitanta należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XIII: w 2024 roku - max. 298 godzin (dwieście dziewięćdziesiąt osiem godzin).CZĘŚĆ XVII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Integracji SensorycznejDo zadań terapeuty integracji sensorycznej należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XVII: w 2024 roku - max. 764 godziny (siedemset sześćdziesiąt cztery godziny).CZĘŚĆ XVIII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Integracji SensorycznejDo zadań terapeuty integracji sensorycznej należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XVIII: w 2024 roku - max. 352 godziny (trzysta pięćdziesiąt dwie godziny).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80340000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność technicznai zawodowaSkierowanie do realizacji zamówienia osób tj.:DOTYCZY CZĘŚCI NR III ZAMÓWIENIALogopeda1. Minimum 1 osoba posiadająca:2. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),3. ukończone studia wyższe magisterskie w zakresie logopedii lub studia wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii,4. co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dzieckiemz niepełnosprawnym.DOTYCZY CZĘŚCI NR VI ZAMÓWIENIALogopeda1. Minimum 1 osoba posiadająca:2. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),3. ukończone studia wyższe magisterskie w zakresie logopedii lub studia wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii,4. co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dzieckiemz niepełnosprawnym.DOTYCZY CZĘŚCI NR X ZAMÓWIENIA pedagog1. Minimum 1 osoba posiadająca:2. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),3. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki lub studia podyplomowe w zakresie pedagogiki specjalnej.4. co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dzieckiemz niepełnosprawnym.DOTYCZY CZĘŚCI NR XI ZAMÓWIENIA pedagog1. Minimum 1 osoba posiadająca:2. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),3. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki lub studia podyplomowe w zakresie pedagogiki specjalnej.4. co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dzieckiemz niepełnosprawnym.DOTYCZY CZĘŚCI NR XIII ZAMÓWIENIA fizjoterapeuta/rehabilitant1. Minimum 1 osoba posiadająca:2. Studia wyższe magisterskie w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji lub Medyczne Studium Zawodowe w zawodzie technik fizjoterapii,3. co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy z dzieckiemniepełnosprawnym.DOTYCZY CZĘŚCI NR XVII ZAMÓWIENIA terapeuta integracji sensorycznej1. Minimum 1 osoba posiadająca:2. posiada przygotowanie pedagogiczne uzyskane zgodniez Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r.w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganychod nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),3. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika lub studia podyplomowe w zakresie integracji sensorycznej,4. co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.DOTYCZY CZĘŚCI NR XVIII ZAMÓWIENIA terapeuta integracji sensorycznej1. Minimum a osoba posiadająca:2. posiada przygotowanie pedagogiczne uzyskane zgodniez Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r.w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganychod nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),3. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku pedagogika lub studia podyplomowe w zakresie integracji sensorycznej,4. co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeniao spełnieniu warunków udziału w postepowaniu złożonegodo oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach