Przetargi.pl
Świadczenie usług wyżywienia funkcjonariuszy śląskiej Policji

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2018-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług wyżywienia funkcjonariuszy śląskiej Policji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wyżywienia w formie cateringu dla funkcjonariuszy Policji w dniach od 03.12.2018r. do 14.12.2018 r. (z możliwością przedłużenia o 3 kolejne dni) wg ilości funkcjonariuszy wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: - projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZiP; - załączniku nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 1 do SWZiP) – formularz ofertowy - załączniku nr 2 do projektu umowy – opis przedmiotu zamówienia - załączniku nr 3 do projektu umowy – sposób postępowania w zakresie ilości posiłków - załączniku nr 4 do projektu umowy – szacunkowe ilości 3. Zamawiającemu przysługuje zarówno na etapie realizacji procedury postępowania jak również na etapie realizacji umowy prawo żądania do wglądu dokumentów wymaganych do prowadzenia tego rodzaju działalności (aktualnych pozwoleń/decyzji, niezbędnych do realizacji usług żywienia) tj. wymaganych dla świadczenia usług cateringu, w tym transportu posiłków. W przypadku odmowy okazania dokumentów, bądź ich nieaktualności lub wszelkich innych nieprawidłowości, Zamawiającemu przysługuje prawo odrzucenia oferty Wykonawcy albo natychmiastowego wypowiedzenia umowy w zależności od momentu stwierdzenia braku lub nieprawidłowości. 4. Maksymalna wartość umowy zostanie określona przez Zamawiającego na podstawie: - wskazanej ceny jednostkowej brutto ciepłego posiłku; - ilości wskazanych w załączniku nr 4 do umowy. 5. Zamawiający dopuszcza zwiększenie maksymalnej wartości umowy w przypadku: a) zwiększenia ilości posiłków powyżej ilości wskazanych w załączniku nr 4 do projektu umowy; b) przedłużenie okresu realizacji, o którym mowa w pkt. 1. Zwiększenie maksymalnej wartości umowy będzie wynikać z jednostronnej decyzji zamawiającego podjętej w oparciu o stwierdzone zapotrzebowanie. 6. Zamawiający zaznacza, że niniejsze zamówienie będzie stanowić uzupełnienie w stosunku do umowy zawartej w wyniku wcześniej przeprowadzonego postępowania. Oznacza to, że wykonawca otrzyma zlecenie w ramach szacunkowych ilości określonych w zał. nr 4 do umowy, dopiero po wykorzystaniu zlecenia w ramach zawartej wcześniej umowy. Ilości przewidziane w zał. nr 4 do umowy nie uwzględniają ilości przewidzianych do realizacji w ramach wcześniej zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZiP 2. Oświadczenie o którym mowa w Rozdz. III pkt. 1 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia. Uwaga: Zamawiającemu przysługuje na etapie prowadzenia postępowania prawo żądania innych dokumentów, jeżeli będą one niezbędne do oceny możliwości prawidłowej realizacji usługi przez Wykonawcę. Zamawiającemu przysługuje prawo odrzucenia oferty jeżeli w wyniku badania ofert stwierdzi, że dany wykonawca nie daje rękojmi prawidłowej realizacji usługi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach