Przetargi.pl
Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych stałych niesegregowanych z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
  • Data zamieszczenia: 2018-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
    REGON: 810903040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych stałych niesegregowanych z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych*( kod wg katalogu odpadów 20 03 01 – rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów, Dz.U.z 2014, poz.1923) z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z załącznikiem nr 1 tj.: 1. ustawienie pojemników będących własnością Wykonawcy, przystosowanych do składowania odpadów komunalnych*, 2. wykonanie usługi zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na zlecenie telefoniczne (wykonanie usługi winno być każdorazowo potwierdzone na dokumencie wywozu – data i ilość)**, 3. transport odpadów na wysypisko, 4. utrzymanie pojemników w stanie zapewniającym właściwe składowanie i estetykę, 5. usunięcie odpadów wokół pojemników w skutek przepełnienia, jeżeli przyczyna wynikła z niezachowania terminu wywozu. * przez odpady komunalne należy rozumieć stałe odpady powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, a także w pomieszczeniach użytkowanych na cele biurowe lub socjalne, przez wytwarzającego odpady, ** ilość pojemników , ich objętość i adres jednostki na terenie , której należy je ustawić, a następnie opróżniać przedstawia załącznik nr 5. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 27 odrębnych części tj.: od zadania nr 1 do zadania nr 27 – zgodnie z opisem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do siwz. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na jedną lub więcej części zamówienia. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, zakres i warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 5 do siwz oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr od 6 do 32 do siwz dla poszczególnej części przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowe wymagania odnośnie płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do 32 do siwz odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie oprócz ceny także wydłużenia terminu płatności, które winien podać w załączniku nr 1 do siwz odpowiednio dla części, na którą Wykonawca składa ofertę. 4.Podwykonawcy: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy; 2) W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (zgodnie z art. 36 b ust. 1 uPzp) w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych (załącznik nr 2 do siwz). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale V ust. 2 siwz oraz we wzorach umów (załączniki nr od 6 do 32). W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie, że posiada: - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta/burmistrza lub prezydenta gminy (właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych) zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm., a w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność na obszarze własnej gminy oświadczenie, że spełniają warunki wymagane przy uzyskaniu wpisu do w/w rejestru) - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. 2001 Nr 62 poz. 628 ze zm.) o odpadach lub udokumentowane zwolnienie z obowiązku posiadania takiego zezwolenia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.1. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów, lub korzystania z podwykonawców należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3. zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych; 4. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 5. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust. 11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach