Klub Żak ogłasza przetarg
- Adres: 80-266 Gdańsk, ul. Grunwaldzka 195/197
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3451590 , fax. 58 3440573
- Data zamieszczenia: 2013-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Klub Żak
ul. Grunwaldzka 195/197
80-266 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3451590, fax. 58 3440573
REGON: 19051048100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług wynajmu powierzchni reklamowej na słupach ogłoszeniowych i ekspozycji plakatów Klubu Żak. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług wynajmu powierzchni reklamowej na słupach ogłoszeniowych i ekspozycji plakatów Klubu Żak. Zamawiający planuje udzielić ok. 50 zleceń ekspozycji średnio 200 plakatów w formacie B1 na okres kolejnych 7 dni dla każdego zlecenia. Ekspozycja plakatów w formacie B1 odbywać się ma na słupach ogłoszeniowych na terenie Trójmiasta. Minimalna liczba jednakowych plakatów na jednym słupie ogłoszeniowym: 2 sztuki, maksymalna liczba jednakowych plakatów na jednym słupie ogłoszeniowym: 4 sztuki. Miejsce wykonania zamówienia - lokalizacja słupów ogłoszeniowych: Trójmiasto (Gdańsk, Sopot, Gdynia). Zlecenie może ograniczać obszar ekspozycji jedynie do Gdańska, lub obejmować całe Trójmiasto. Niedopuszczalna jest ekspozycja plakatów na innych powierzchniach, niż słupy reklamowe. Wykonanie zamówienia polega na odbiorze plakatów przygotowanych przez Zamawiającego z siedziby Zamawiającego naklejeniu wydrukowanych plakatów na słupach ogłoszeniowych w terminach ekspozycji, ekspozycji plakatów, utylizacji plakatów po zakończonym okresie ekspozycji,monitoringu prawidłowej ekspozycji plakatów. Wymagania, jakie spełniać muszą słupy ogłoszeniowe:słupy ogłoszeniowe winny być umiejscowione w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego, w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców tj.: w odległości nie większej niż 200m od głównego ciągu komunikacyjnego Gdańsk - Gdynia (Trakt Św. Wojciecha, Al. Zwycięstwa, Al. Grunwaldzka, Al. Niepodległości, Al. Zwycięstwa (Gdynia) ul. Morska) w centrach miast, oraz na Starym Mieście w Gdańsku, przy przejściach dla pieszych, głównych skrzyżowaniach, handlowych okolicach centrów handlowych itp.;plakaty umieszczone na słupie ogłoszeniowym winny być w całości widoczne (nie zasłonięte przez krzewy, drzewa, budowle); posiadanie minimum 50 słupów w w/w lokalizacji.Zlecenia dokonywane będą na 7 dni przed przewidywanym terminem montażu. Poprzez termin montaż rozumie się także dzień rozpoczęcia ekspozycji. W sytuacjach wyjątkowych i nadzwyczajnych Zamawiający może skrócić ten termin do 1 dnia z uprawnieniem Wykonawcy do ograniczenia ilości wyklejonych plakatów.W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych o ponadnormatywnym nasileniu, tj. wiatr o prędkości powyżej 100 km/h, długotrwałe i ulewne opady deszczu, Wykonawca jest uprawniony do przesunięcia terminu wyklejenia plakatów o okres odpowiadający wystąpieniu wskazanych powyżej warunków atmosferycznych. O każdym takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną.W okresie trwania ekspozycji Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia stałych, bieżących kontroli jakości wyklejanych reklam. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do sporządzenia w terminie 2 dni, dokumentacji fotograficznej z ekspozycji wraz z pełną listą słupów, na których dane zlecenie jest wykonywane. Nie wykonanie demontażu/zakrycia plakatów po upływie terminu zleconej ekspozycji nie może powodować powstania jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego ze strony Wykonawcy lub osób trzecich, w szczególności wynikających z dalszej ekspozycji plakatów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klubzak.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk billboardów oraz wynajem powierzchni reklamowych na nośnikach typu billboard w celu realizacji kampanii promującej projekt Budowa Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku.
Dodano: 2015-02-11 - Zaplanowanie i realizacja zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska
Dodano: 2014-08-28 - Umieszczenie reklam całostronicowych dot.: Budowy Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku, w ogólnopolskim tygodniku o charakterze opiniotwórczym obejmujących swym zasięgiem całą Polskę
Dodano: 2014-05-16 - Umieszczenie dwóch reklam całostronicowych w dzienniku o charakterze lokalnym, dot. budowy Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
Dodano: 2014-05-15 - Emisja spotów reklamowych na nośnikach multimedialnych - ekranach LED
Dodano: 2014-03-28 - Wynajem powierzchni reklamowej na wiatach przystankowych
Dodano: 2014-03-28 - Wynajem powierzchni reklamowej na wiatach przystankowych
Dodano: 2014-03-11 - Druk billboardów oraz wynajem powierzchni reklamowych na nośnikach typu billboard w celu realizacji kampanii promującej otwarcie budynku Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
Dodano: 2014-03-11 - Udostępnienie powierzchni reklamowej na nośnikach outdoorowych typu Billboard (nośnikach), drukowanie oraz montaż, demontaż i utylizacja plakatów, które będą eksponowane na nośnikach.
Dodano: 2014-02-07 - Emisja spotów reklamowych na nośnikach multimedialnych - ekranach LED
Dodano: 2014-02-07