Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG WODOCIĄGOWYCH W ZAKRESIE ZBIOROWEGO ZAOPATRZENIA W WODĘ NA TERENIE GMINY GRABICA WRAZ Z UTRZYMANIEM I EKSPLOATACJĄ URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

Urząd Gminy Grabica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-306 Grabica, Grabica
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6161188 , fax. 44 6161188
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grabica
    Grabica 66
    97-306 Grabica, woj. łódzkie
    tel. 44 6161188, fax. 44 6161188
    REGON: 53542200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG WODOCIĄGOWYCH W ZAKRESIE ZBIOROWEGO ZAOPATRZENIA W WODĘ NA TERENIE GMINY GRABICA WRAZ Z UTRZYMANIEM I EKSPLOATACJĄ URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST świadczenie usług wodociągowych w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie Gminy Grabica wraz z utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodociągowych. 2. Zamówienie obejmuje powierzenie Wykonawcy (Przedsiębiorstwu) przez Zamawiającego (Gminę) zadania własnego, świadczenia usług zbiorowego zaopatrzenia w wodę dla odbiorców usług na obszarze Gminy wraz z utrzymaniem, konserwacją i eksploatacją mienia i urządzeń stanowiących własność Gminy Grabica oddanych Wykonawcy (Przedsiębiorstwu) w dzierżawę, tj.  budynku hydrofornii - stacji wodociągowej i uzdatniania wody w Ostrowie wraz z przyłączoną do niej siecią wodociągową o długości 97 412 mb,  budynku hydrofornii - stacji wodociągowej i uzdatniania wody w Szydłowie wraz z przyłączoną do niej siecią wodociągową o długości 44.480 mb.  sieć wodociągową we wsi Kobyłki o długości 3.300 mb przyłączona do ujęcia wody Hucisko Gmina Drużbice. Wykaz hydroforni - stacji wodociągowych i uzdatniania wody oraz sieci wodociągowych stanowi załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawca (Przedsiębiorstwo) w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) świadczenia usług w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę dla odbiorców usług na obszarze Gminy Grabica w rozumieniu przepisów ustawy z 7 czerwca 2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1152), i na zasadach określonych w Regulaminie dostarczania wody w Gminie Grabica (Regulamin został przekazany do zaopiniowania przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie w związku z czym możliwa jest jego zmiana) oraz w Zezwoleniu wydanym przez Wójta Gminy Grabica; b) utrzymania, eksploatacji mienia i urządzeń oraz ich konserwacji i bieżących remontów, w tym do utrzymania mienia i urządzeń w dobrym stanie technicznym, w celu zapewnienia nieprzerwanego i prawidłowego dostarczania wody odbiorcom. Pod pojęciem konserwacji i remontów bieżących rozumie się przeglądy, prace naprawcze i konserwację mienia i urządzeń, w celu ich bieżącego, nie pogorszonego funkcjonowania i utrzymania zgodnie z wymogami i warunkami technicznymi eksploatacji, w tym usuwanie awarii i likwidacji wszystkich skutków awarii; c) podejmowania wszelkich działań zmierzających do zminimalizowania różnicy pomiędzy wodą wyprodukowaną, a sprzedaną; 5. OREŚLENIE WYMAGAŃ DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ: 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o prace, osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia:  osób wykonujących funkcję konserwatorów mienia i urządzeń,  osób zajmujących się zbieraniem (poborem) opłat za wodę dostarczoną odbiorcom, 2) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 917 z pozn. zm.). 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:  oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz zamawiającego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy  zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w załączniku nr 8 do SIWZ (projekt umowy), Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65100000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że :  uzyskał zezwolenie na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie Gminy Grabica, wydane na podstawie art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 7 czerwca 2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1152 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach