WIELKOPOLSKIE CENTRUM WSPIERANIA INWESTYCJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 61-441 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. 406
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48616686984 , fax. +48616686992
- Data zamieszczenia: 2023-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: WIELKOPOLSKIE CENTRUM WSPIERANIA INWESTYCJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. 28 Czerwca 1956 r. 406
61-441 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48616686984, fax. +48616686992
REGON: 630303454 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wcwi.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów serwisowych i konserwacji systemów klimatyzacji w obiektach Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji Sp. z o.o.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów serwisowych i konserwacji systemów klimatyzacji w obiektach Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji Sp. z o.o.”, dalej jako „Zamówienie”. Zamówienie realizowane będzie w budynkach nr 398A i 398B, nr 400, nr 404, nr 406 posadowionych w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 roku, w budynku posadowionym w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1 oraz w budynku Łazienek rzecznych położonego w Poznaniu przy ul. Piastowskiej 71.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją Zamówienia i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w OPZ stanowiącym Część III do SWZ oraz we Wzorze umowy stanowiącym Część II do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wadium.2. Wysokość wadium.Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/00).3. Forma wadium.Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. z 2023 r. poz. 462).4. Miejsce i sposób wniesienia wadium.1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:PKO BP SA: 65 1440 1286 0000 0000 1147 96582) Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (moment zaksięgowania wpływu na rachunku Zamawiającego).5. Uwaga! Aktualnie sesje międzybankowe w banku Zamawiającego odbywają się o godz. 11:30, 15:10, 17:30 (jest to przybliżony czas księgowania na rachunku przelewu przychodzącego z innego banku). Zaleca się by Wykonawcy samodzielnie sprawdzili aktualność wskazanych informacji w celu wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego w wymaganym terminie (termin składania ofert).Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2)-4), wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium w formie gwarancji powinno spełniać warunki określone w ust. 7 poniżej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.1.2. sytuacji ekonomicznej i finansowejZamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.1.3. posiadania zdolności technicznejOpis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 (słownie: dwie) usługi przeglądów serwisowych i konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji:a) których okres świadczenia obejmował lub obejmuje co najmniej 12 (słownie: dwanaście) miesięcy – każdej z osobna,b) których wartość była nie mniejsza niż: 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto – każdej z osobna.c) które polegały na usłudze przeglądów serwisowych i konserwacji urządzeń klimatyzacji dla budynków usługowych lub biurowych, których:i) powierzchnia użytkowa obiektu/obiektów była nie mniejsza niż 5.000 m2,ii) co najmniej jeden z obiektów był wyposażony w system VRV lub VRF.Kwoty przywołane powyżej odnosi się do wartości brutto.Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Zamawiający przeliczy na złote podczas badania złożonych ofert według tabeli średnich kursów walut obcych Narodowego Banku Polskiego (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) z dnia publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ostatniego kursu sprzed dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu – w przypadku, gdyby w tym dniu kurs nie był publikowany.1.4. posiadania zdolności zawodowejZamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Serwis urządzeń instalacji klimatyzacji, wentylacji, agregatów chłodniczych oraz systemów osuszających na terenie Poznania, Biedruska, Nowego Tomyśla, Porażyna, Dolaszewa i Piły w 2023 r.”
Dodano: 2023-03-07 - Serwisowanie, konserwacja i przegląd urz. inst.: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej, kanalizacyjnej w budynkach UMWW przy al. Niepodl. 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2023 r.
Dodano: 2022-12-06 - Naprawa instalacji odgromowej w Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
Dodano: 2022-08-18 - modernizacja instalacji wewnętrznej tlenu medycznego w Szpitalu MSWiA w Poznaniu
Dodano: 2021-06-21 - Serwisowanie instalacji klimatyzacji i wentylacji na terenie garnizonu Powidz
Dodano: 2021-03-25 - Serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji: Sygnalizacji Pożaru, Dźwiękowego Systemu Ostrzegania, elektrycznej, teletechnicznej zamontowanych w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu, w roku 2021.
Dodano: 2021-03-10 - wykonywanie przeglądów serwisowych układów aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki oraz wykonywanie prac niezbędnych w celu utrzymania w ruchu węzłów cieplnych w obiektach UAM
Dodano: 2021-01-26 - Serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji Sygnalizacji Pożaru, Dźwiękowego Systemu Ostrzegania, elektrycznej, teletechnicznej zamontowanych w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu, w roku 2021
Dodano: 2020-12-18 - wykonywanie przeglądów serwisowych układów aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki oraz wykonywanie prac niezbędnych w celu utrzymania w ruchu węzłów cieplnych w obiektach UAM
Dodano: 2020-12-09 - Świadczenie usług serwisowych urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego ochrony osób i mienia oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2020-11-23