Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie wykonania zabudowy 3 szt. pojazdów Ford Transit Custom na policyjną wersję „APRD” – 2 szt. oraz 1 szt. pojazdu na policyjną wersję „ETDiE”

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8412743 , fax. 61 8412744
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Jana Kochanowskiego 2a
    60-844 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8412743, fax. 61 8412744
    REGON: 630703410
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie wykonania zabudowy 3 szt. pojazdów Ford Transit Custom na policyjną wersję „APRD” – 2 szt. oraz 1 szt. pojazdu na policyjną wersję „ETDiE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie wykonania zabudowy 3 szt. pojazdów Ford Transit Custom na policyjną wersję Ambulans Pogotowia Ruchu Drogowego zwanego dalej „APRD” – 2 szt. oraz 1 szt. pojazdu na policyjną wersję Ekip Techniki Drogowej i Ekologii zwanego dalej „ETDiE”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 1.1. do SIWZ do części nr 1 i zał. nr 1.2 do SIWZ do części nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50117100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, dokumenty i oświadczenia określone w pkt. IV.1 - IV. 5. 1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ złożony w formie oryginału. Wszystkie pozycje formularza ofertowego muszą być wypełnione pod rygorem odrzucenia oferty. Niewypełnienie którejkolwiek pozycji formularza ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy: 2.1 ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, 2.2 ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3.1 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. 4 Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 4.1 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca, inny podmiot na którego zasoby wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub podwykonawca wskazany w ofercie nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału. 5 Jeżeli w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca polega na zasobach innego podmiotu, zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. V.5, o treści określonej w załączniku nr 6.1 do SIWZ, które winno być złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach