Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości, oraz utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie gminy Nieporęt.

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 227 670 441
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1
    05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 227 670 441
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości, oraz utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie gminy Nieporęt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości oraz utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie gm. Nieporęt w związku z wykonywaniem przez Gminę obowiązków zarządcy dróg gminnych zapewniających odpowiednie bezpieczeństwo dla wszystkich uczestników ruchu drogowego”, obejmujących m.in.: 1.1 Utrzymanie czystości i porządku: 1) sprzątanie (zbieranie śmieci) z przystanków komunikacji lokalnej, także wokół wiat przystankowych (powierzchnia do sprzątania ok. 60 m2), ilość przystanków: 104, wiat : 90, w tym: a) zbieranie i pozbywanie się błota, śniegu, lodu, śmieci, piasku oraz piasku z solą pozostałego po przeprowadzonych zimowych akcjach odśnieżania (zwalczania gołoledzi) z przystanków i chodników przy przystankach - każdego dnia (w sezonie zimowym po każdorazowym wystąpieniu opadów śniegu wszystkie perony przystankowe należy odśnieżyć i posypać mieszanką piaskowo-solną. Po wystąpieniu opadu śniegu w godzinach nocnych, przystanki, perony oraz chodniki przy przystankach należy odśnieżyć i posypać do godz. 6:00), b) mycie szyb wiat przystankowych, daszków i siedzisk na przystankach oraz mycie tzw. „witaczy” (2 szt.) dowolną technologią jeden raz w miesiącu, c) usuwanie plakatów, ogłoszeń, napisów umieszczanych na wiatach i słupkach przystankowych, słupach oświetlenia drogowego ( ilość słupów około 2600szt. – codziennie, d) wykaszanie trawy wokół przystanków i wiat przystankowych – minimum raz w miesiącu. 2) odśnieżanie przejść dla pieszych oraz kładki dla pieszych nad Kanałem Żerańskim po każdorazowym opadzie śniegu. Po wystąpieniu opadu śniegu w godzinach nocnych, kładkę dla pieszych należy odśnieżyć i posypać do godz. 6:00), 1.1) zamiatanie : - chodników dla pieszych (około 35 km) – na zlecenie Zamawiającego ale nie mniej raz na kwartał, - kładki dla pieszych nad Kanałem Żerańskim – na każdorazowe zlecenie Zamawiającego ale nie mniej niż jeden raz w tygodniu. 3) mechaniczne zamiatanie ścieżek rowerowych i chodników zlokalizowanych bezpośrednio przy ścieżce rowerowej na terenie gm. Nieporęt ( około 15 km) – jeden raz w tygodniu, 4) zbieranie i pozbywanie się zanieczyszczeń (sprzątanie śmieci) z pasów drogowych (niezależnie od ich szerokości) około 50 km – raz w miesiącu 5) sprzątanie dwa razy w tygodniu (zbieranie śmieci) z: a) chodników zlokalizowanych na terenie gminy, około 35 km - na całej ich szerokości, b) ścieżek rowerowych oraz terenów wokół ścieżek rowerowych (około 15 km). 6) opróżnianie gminnych koszy na śmieci zlokalizowanych na terenach publicznych Gminy Nieporęt ok. 120 szt. : - trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa i piątek) w sezonie jesienno-zimowym (od października do końca marca), - codziennie w okresie wiosenno-letnim (od kwietnia do końca września). 7) utrzymanie w należytym stanie estetycznym gminnych tablic ogłoszeniowych tj. usuwanie nieaktualnych ogłoszeń oraz mycie wszystkich tablic raz w miesiącu, 8) pryskanie środkiem chwastobójczym chodników zlokalizowanych na terenie gminy – na zlecenie Zamawiającego ale nie mniej niż dwa razy w roku (środek chwastobójczy zapewnia Wykonawca). 1.2. Utrzymanie infrastruktury drogowej: 1) wszelkie prace związane z oznakowaniem pionowym i poziomym na drogach będących w zarządzie gminy - na każdorazowe zlecenie Zamawiającego: a) demontaż i montaż oznakowania drogowego pionowego i malowanie oznakowania poziomego - na każdorazowe zlecenie Zamawiającego, b) pionowanie, ustawianie pochylonych i przekręconych znaków drogowych – każdego dnia w przypadku stwierdzenia uszkodzenia oznakowania drogowego na drogach gminnych, c) zabezpieczanie znaków drogowych oraz elementów bezpieczeństwa ruchu uszkodzonych podczas kolizji drogowych - na każdorazowe zlecenie Zamawiającego, d) wygradzanie oznakowaniem drogowym uszkodzeń w nawierzchniach dróg i chodnikach, zagrażających bezpieczeństwu pojazdów i pieszych - na każdorazowe zlecenie Zamawiającego, 2) czyszczenie przepustów zlokalizowanych pod drogami i chodnikami gminnymi podlegające na bieżącej konserwacji, w szczególności czyszczenie przepustów pod drogami i odwodnień zlokalizowanych w ciągu dróg gminnych - raz w miesiącu. 3) inne nieprzewidziane roboty w zakresie drogownictwa związane z inżynierią ruchu według zleceń Zamawiającego. 4) pojedyncze naprawy nawierzchni asfaltowych gotową masą asfaltową na zimno oraz naprawy nawierzchni chodników z kostki betonowej, 1.3 Powierzchnie i długości oraz ilości koszy oraz wiat przystankowych i przystanków podane w opisie są wartościami orientacyjnymi, podanymi w celu oszacowania wartości zamówienia. W ciągu trwania zamówienia podane ilości mogą ulec zmianie ale nie więcej niż do 10% podanych wartości. 1.4 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich niezbędnych materiałów i narzędzi celem należytego wykonania niniejszego zamówienia. 1.5 Opłaty za wywóz i zagospodarowanie odpadów ponosi Wykonawca. 1.5 Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, powstałych w związku z realizacją usługi utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nieporęt w okresie obowiązywania umowy. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest postępować z odpadami zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, a w szczególności: - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, - ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, - ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nieporęt uchwalonym uchwałą Nr XXV/49/2020 Rady Gminy Nieporęt z dnia 14 maja 2020 r, a w przypadku zmiany stanu prawnego w powyższym zakresie prowadzić działalność zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 2. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, 3. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1320 t. j. ze zm.). 4. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Dane osobowe pracowników będą anonimizowane. 5. Wymogi o których mowa w ust. 3-5 dotyczą również podwykonawców. 6. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 3-6 będą anonimizowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90611000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu; b) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, c) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest czynnym podatnikiem podatku vat, d) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest małym, średnim lub dużym przedsiębiorcą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach