Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU SANITARNEGO NA RZECZ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 855 66 08 , fax. 81 855 66 08
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cicha 14
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 81 855 66 08, fax. 81 855 66 08
    REGON: 43121995700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTU SANITARNEGO NA RZECZ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie odpłatnych usług w zakresie transportu sanitarnego obejmującego przewóz pacjentów: - Zadanie nr 1 - ambulansem z zespołem w składzie odpowiadającym specjalistycznemu zespołowi ratownictwa medycznego (w skład zespołu wchodzą co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu kwalifikacje zgodne z art. 3 pkt 3 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny); Zadanie nr 2 - ambulansem transportowym z zespołem w składzie: kierowca oraz ratownik medyczny (co najmniej jedna osoba uprawniona do wykonywania medycznych czynności ratunkowych); do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie świadczył usługę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. 2. Zamawiający będzie zgłaszał telefonicznie potrzebę skorzystania z usługi. 3. Usługa transportu będzie liczona od momentu wyjazdu zespołu z pacjentem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca wskazanego w zleceniu. Do usługi nie wliczany jest dojazd do miejsca odbioru pacjenta. 4. Usługi transportu będą wykonywane specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego, każdy specjalistyczny środek transportu musi posiadać ważne ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Każdy samochód musi być sprawny technicznie, spełniać wymogi sanitarne, w środki łączności oraz aparaturę medyczną zgodną z obowiązującymi przepisami prawa oraz (wyposażony w sygnalizację świetlno-dźwiękową dla pojazdów uprzywilejowanych, używaną na podstawie zezwolenia określonego w Ustawie Prawo o Ruchu Drogowym dotyczy Zadania nr 1). 5. Nazwa przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługa w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób – 60.13.00.00-8. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w podziale na Zadania 1 - 2. 7. Maksymalna kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: - Zadanie Nr 1 -Transport sanitarny zespołem w składzie odpowiadającym specjalistycznemu zespołowi ratownictwa medycznego – 16,00 zł brutto za 1 km usługi. - Zadanie Nr 2 - Transport sanitarny zespołem transportu sanitarnego w składzie: kierowca oraz ratownik medyczny – 7,50 zł brutto za 1 km usługi. 8. W ogólnej ilości kilometrów realizowanych transportów sanitarnych (w okresie ostatnich 6 miesięcy) szacuje się, że 93 % to transporty realizowane przez zespoły specjalistyczne oraz 7 % transporty pacjenta w karetce transportowej. Średnia miesięczna (z ostatnich 6 miesięcy) ilość przejechanych kilometrów wynosi odpowiednio: 800 km dla ambulansu specjalistycznego oraz 55 km dla ambulansu transportowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach