Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie rzeczoznawstwa majątkowego dla miasta i gminy Sztum

Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 6406303 , fax. 55 6406300
  • Data zamieszczenia: 2013-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
    ul. Mickiewicza 39 39
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 55 6406303, fax. 55 6406300
    REGON: 17074777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie rzeczoznawstwa majątkowego dla miasta i gminy Sztum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wykonawca świadczył będzie Zamawiającemu usługi w zakresie: 1.1.Wycena lokalu z wyliczeniem udziału do gruntu i części wspólnych budynku, łącznie z wyceną wartości udziału do działki na której stoi budynek wraz ze szkicem inwentaryzacyjnym lokalu, do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokalu zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy o własności lokali- orientacyjna ilość 45 szt. 1.2.Wycena nieruchomości gruntowej - orientacyjna ilość 60 szt. 1.3.Wycena nieruchomości gruntowej do naliczenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności ( nieruchomość gruntową składającą się z kilku działek graniczących ze sobą, będącą w użytkowaniu wieczystym tych samych osób traktujemy jako jedną nieruchomość) - orientacyjna ilość 30 szt. 1.4.Wycena nieruchomości gruntowych będących w użytkowaniu wieczystym Spółdzielni Mieszkaniowych przeznaczonych do sprzedaży lub przekształcenia w prawo własności na rzecz tych spółdzielni (kompleks nieruchomości gruntowych położonych przy jednej ulicy lub jednym osiedlu traktowany jest jako jedna nieruchomość) - orientacyjna ilość 5 szt. 1.5.Określenie wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej w tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z e scaleniem i podziałem nieruchomości, a także podziałem nieruchomości - orientacyjna ilość 30 szt. 1.6.Określenie wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej w tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanym budową urządzeń infrastruktury technicznej z udziałem środków gminy, środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi - orientacyjna ilość 50 szt. 1.7.Wycena nieruchomości gruntowej do zmiany wysokości opłaty za użytkowanie wieczyste (nieruchomość gruntową składającą się z kilku działek graniczących ze sobą, będących w użytkowaniu wieczystym jednej osoby traktujemy jako jedną nieruchomość - orientacyjna ilość 37 szt. 1.8.Wycena każdej następnej nieruchomości gruntowej (położonych w tym samym obrębie geodezyjnym ) do zmiany wysokości opłaty za użytkowanie wieczyste - orientacyjna ilość 125 szt. 1.9.Inwentaryzacyjnym lokalu z pomieszczeniami przynależnymi, do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokalu zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy o własności lokali i sprzedaży - orientacyjna ilość 45 szt. 1.10.Wycena nieruchomości zabudowanej (łącznie ze szkicem inwentaryzacyjnym rozmieszczenia pomieszczeń) - orientacyjna ilość 15 szt. 1.11.Wycena odszkodowania za zajęcie gruntu przy realizacji zadań inwestycyjnych Gminy (czasowe zajęcie gruntu, ewentualne odszkodowania za zniszczone uprawy) - orientacyjna ilość 30 szt. 1.12.Wycena lokalu mieszkalnego lub budynku mieszkalnego powstałego wyniku adaptacji pomieszczeń niemieszkalnych, wykonanej na koszt najemcy - orientacyjna ilość 15 szt. 1.13.Określenie wartości prawa użytkowania wieczystego na dzień rozwiązania umowy (art. 33 ust. 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami) - orientacyjna ilość 15 szt. 1.14.Wycena wysokości odszkodowania dla gminy za bezumowne korzystanie z nieruchomości orientacyjna ilość 30 szt. 1.15.Wycena nieruchomości do ustalenia wysokości opłaty planistycznej (zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego) orientacyjna ilość 25 szt. 2. Wykonawca dokona aktualizacji uprzednio dokonanych wycen za cenę w wysokości 50 % ceny brutto uprzednio wykonanych wycen. 3. Terminy realizacji zamówienia: wykonawca będzie realizował zlecenia na wykonanie w/w usług w terminie do 21 dni od dnia przyjęcia zlecenia. 4. Ilości wymienione w ust. 1 pkt 1.1 - 1.15 w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. W przypadku zlecenia przez Zamawiającego większej ilości usług z danej kategorii, usługi te będą rozliczane wg cen jednostkowych brutto wynikających z formularza ofertowego. 6.Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości usług określonych w formularzu ofertowym. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 2.300,00 zł 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040 przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3. w gwarancjach bankowych, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 4. Zamawiający nie dopuszcza stosowania w dokumentach gwarancyjnych i poręczeniach , zapisów uzależniających ich realizację od czynności lub oświadczeń osób trzecich albo Wykonawcy. Dokumenty nie spełniające powyższego warunku, nie będą uwzględniane jako wypełnienie obowiązku złożenia wadium. 5. Wadium winno obejmować cały okres czasu związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sztum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach