Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Lubycza Królewska w roku szkolnym 2018/2019

Gmina Lubycza Królewska ogłasza przetarg

  • Adres: 22680 Lubycza Królewska, ul. Kolejowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 617 002 , fax. 846 617 412
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubycza Królewska
    ul. Kolejowa 1
    22680 Lubycza Królewska, woj. lubelskie
    tel. 846 617 002, fax. 846 617 412
    REGON: 95036894800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubycza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Lubycza Królewska w roku szkolnym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Lubycza Królewska w roku szkolnym 2018/2019. 2. Usługa realizowana będzie od poniedziałku do piątku tj. od 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. wakacji zimowych i letnich, przerw świątecznych oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć szkolnych. 3. Sposób świadczenia usługi: Przewóz uczniów odbywał się będzie autobusami wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie, przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego oraz przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Każdy pojazd musi posiadać wszelkie dokumenty wymagane prawem (dowód rejestracyjny, ubezpieczenie OC i NW, ważne badania techniczne) a także monitoring wewnętrzny. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. 4. Ilość młodzieży dowożonej do szkół zgodna będzie z zapotrzebowaniami Gminy tj. wynosić będzie w roku 2018/2019 ok. 306 uczniów. Liczba ta jest aktualna na dzień ogłoszenia zamówienia publicznego i w trakcie każdego miesiąca roku szkolnego może ulec niewielkiej zmianie. Zmiana w liczbie osób objętych dowozem nie spowoduje zmiany określonej przez Wykonawcę ceny jednostkowej. 5. Obsługę autobusu stanowić będzie kierowca z uprawnieniami oraz opiekun, który zapewni dzieciom bezpieczne wsiadanie do środka transportu, opiekę nad uczniami w czasie przewozu, dojazd do właściwego przystanku oraz bezpieczne wysiadanie w miejscu przeznaczenia. Opiekun powinien dopilnować, aby uczniowie zajęli miejsca w pojeździe w sposób niezagrażający bezpieczeństwu. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, opiekun sprawuje opiekę nad uczniami zapewniając im bezpieczeństwo do czasu przybycia pojazdu zastępczego. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp przy usłudze związanej z przedmiotem zamówienia wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac, czyli kierowców z wymaganymi uprawnieniami i kwalifikacjami zawodowymi, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 2 dni przed podpisaniem umowy oświadczenie, iż w trakcie realizacji niniejszej umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkich kierowców, którzy będą świadczyć usługę - jeżeli realizacja tych czynności polegać będzie w przypadku danego wykonawcy na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 7. Zakres świadczonych usług przewozowych będzie obejmował w szczególności: - dowóz dzieci do miejsca nauki i odwóz do miejsca zamieszkania określonego przez zamawiającego, - organizację czynności bezpiecznego wsiadania dzieci do środka transportu oraz opiekę nad pasażerami-dziećmi w czasie przewozu, - organizację czynności związanych z bezpiecznym wysiadaniem dzieci w miejscu przeznaczenia, - dokonywanie w okresach wiążących rozliczenia z zamawiającym za wykonaną usługę, - powiadomienie zamawiającego o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w wykonaniu usługi przewozu. Ponadto Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: • utrzymywać w czystości i porządku pojazdy; • przestrzegać przepisy ppoż. i BHP; • ubezpieczyć wszystkie pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia; • oznaczyć pojazd na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych. 8. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie autobusu Przewoźnik podstawi autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 9. Autobusy zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasie przebiegu autobusów (ilość przystanków w danej miejscowości – nie więcej niż 3). Przystanki autobusowe będą wyposażone przez wykonawcę usługi w informacje o ich kursowaniu, a z autobusów przewożących uczniów w miarę wolnych miejsc korzystać będą mogli na ogólnych zasadach inni mieszkańcy miejscowości przez które autobus będzie kursował. 10. Dowóz uczniów odbywać się będzie po trasach według schematu dowożenia uczniów stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Młodzież szkolna dowożona będzie do właściwych szkół w godzinach 7:10 - 7:50. Po zakończonych lekcjach uczniowie odwożeni będą z poszczególnych placówek dwoma kursami w godzinach ok. 12:30 – 15:10. Wykonawca jest zobligowany zapewnić bezpieczny dojazd do szkoły i odwóz do miejsca zamieszkania dzieciom wszystkich miejscowości znajdujących się na schemacie (załącznik nr 8 do SIWZ). Szczegółowe ustalenia godzin przyjazdów autobusów i ich odjazdów dokonane zostaną wspólnie z Dyrektorami Szkół z terenu Gminy Lubycza Królewska a Przewoźnikiem, który wygra przetarg. 11. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę i asekurację należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa. 12. Warunki finansowe Z tytułu dowożenia na zajęcia szkolne i odwożenia uczniów Gminy Lubycza Królewska Przewoźnik będzie pobierał wynagrodzenie miesięczne w kwocie wynikającej z wartości nabywanych w kasie Przewoźnika biletów miesięcznych szkolnych za przejazdy uczniów wg tras i odległości obliczonej na podstawie list imiennych uczniów, które przedłoży Zamawiający przy zakupie biletów w kasie Przewoźnika. Wynagrodzenie z tego tytułu będzie płatne w drodze polecenia przelewu na konto Przewoźnika po uprzednim wystawieniu przez Przewoźnika faktury. Miejscem docelowego dowozu i odbioru dzieci będzie wyznaczony placu zlokalizowany na terenie szkoły. 13. Zamawiający zweryfikuje obecność opiekuna wskazanego w pkt 5. Kontroli dokona wyznaczony pracownik wskazany w § 5 umowy. 14. W przypadku stwierdzenia jednorazowego (w danym miesiącu) braku opiekuna, Zamawiający zastosuje sankcję karną w wysokości 2% miesięcznego wynagrodzenia. 15. W przypadku stwierdzenia dwukrotnego (w danym miesiącu) braku opiekuna Zamawiający zastosuje sankcję karną w wysokości kolejnych 6% miesięcznego wynagrodzenia. 16. W przypadku stwierdzenia trzeciego i kolejnego (w danym miesiącu) braku opiekuna Zamawiajacy zerwie umowę ze skutkiem natychmiastowym. 17. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni dowozu lub odwozu dzieci z któregoś z przystanków (z wyjątkiem sytuacji, gdy droga powiatowa lub wojewódzka będzie zaśnieżona bądź ze względu na inne ciężkie warunki atmosferyczne nieprzejezdna), Zamawiający potrąci z faktury kwotę równą 2,5% wysokości miesięcznego wynagrodzenia za każdy zgłoszony przypadek – zgłoszenia braku dowozu lub odwozu dokonują rodzice dzieci w terminie 3 dni od wystąpienia zdarzenia do Inspektora d/s oświaty – Małgorzaty Nadzikiewicz. 18. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca wypełnia i dołącza do oferty załącznik Nr 1 do SIWZ, określając czy powierza (należy wykazać przedmiot powierzonego zamówienia) lub nie powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli pojazdów przez odpowiednie służby kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz. 110): 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Lubyczy Królewskiej Nr 38 9617 0005 0000 0071 2000 0010 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust.6 pkt 2-5 ustawy PZP) winno być złożone w formie oryginału. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 7.1. Gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 7.2. Okres ważności gwarancji nie będzie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien posiadać aktualną koncesję, licencję bądź zezwolenie potwierdzające, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca przedłoży aktualną koncesję, licencję bądź zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 t.j.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem (załącznik Nr 1 do SIWZ), b) Dowód wniesienia wadium, c) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, d) Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, bądź Wykonawcy którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy zamieszczają informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (załącznik Nr 2 do SIWZ), na podstawie art. 25a ust. 3 pkt 2 i ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp., a w odniesieniu do podmiotów na zasoby których powołuje się Wykonawca również stosowane zobowiązanie. e) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust. 5 Ustawy, przekazuje samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o treści zgodnej z załączonym wzorem (załącznik nr 3 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach