Przetargi.pl
„Świadczenie usług w zakresie pracy niższego personelu, sprzątanie i dezynfekcja oraz sprzątanie terenu wokół przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli”

Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, Szadkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. -, , fax. 438 249 227
  • Data zamieszczenia: 2018-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli
    Szadkowska 2
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. -, , fax. 438 249 227
    REGON: 73100448900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzpoz-zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zaklad Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług w zakresie pracy niższego personelu, sprzątanie i dezynfekcja oraz sprzątanie terenu wokół przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie w czystości budynków oraz terenów wokół przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli: 1) Przychodnia dla dzieci zdrowych i chorych w Zduńskiej Woli ul. Mickiewicza 4 oraz teren wokół przychodni. 2) Przychodnie lekarskie i Laboratorium i Gabinet Rehabilitacji w Zduńskiej Woli ul. Srebrna 11 oraz teren wokół przychodni. 3) Przychodnia lekarska w Zduńskiej Woli ul. Szadkowska 2 oraz teren wokół przychodni wraz z parkingiem. 4) Ośrodek Zdrowia w Annopolu Starym 5A Zduńska Wola. Przychodnie pracują od poniedziałku do piątku od 8-18. W zakres zamówienia poza szczegółowym opisem zadań do wykonania przedstawionym w załącznikach do SIWZ w poszczególnych przychodniach jest również: 1) dostarczanie i uzupełnianie braków na koszt Wykonawcy środków czystości w tym mydła, płynów i środków dezynfekcyjnych, ręczników jednorazowego użytku, papieru toaletowego w kolorze białym i innych według potrzeb. 2) Wykonanie usługi mechanicznego doczyszczania podłóg - 1 raz w roku w każdym budynku. Przedmiotem zamówienia jest również sprzątanie, odśnieżanie i utrzymanie w czystości terenów wokół przychodni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający pod rygorem odrzucenia oferty wymaga załączenia do niej niżej wymienionych oświadczeń i załączników: 1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału. 3) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów – jeżeli dotyczy, 4) Wykaz usług, 5) Wykaz osób, 6) Wykaz narzędzi, wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych, 7) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 8) Oferent dołączy do oferty niżej wymienione dokumenty: a) dla preparatów dezynfekujących rejestrowanych jako wyroby medyczne: certyfikat CE, deklarację zgodności lub wpis do rejestru wyrobów medycznych w zależności od klasyfikacji określonej w ustawie o wyrobach medycznych, b) dla preparatów dezynfekujących rejestrowanych jako produkty biobójcze: pozwolenie na wprowadzenie do obrotu lub wpis do rejestru produktów biobójczych, c) dla preparatów dezynfekujących rejestrowanych jako produkty lecznicze: pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego, d) dla preparatów będącymi kosmetykami: zgłoszenie produktów kosmetycznych Komisji drogą elektroniczną za pośrednictwem CPNP. e) karty charakterystyki dla preparatów posiadających w swoim składzie substancje niebezpieczne. 9) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 10) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 11) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 12) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach