Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie poradnictwa dla Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim w 2015 roku

Gmina Solec Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3871325 , fax. 52 3871253
  • Data zamieszczenia: 2015-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec Kujawski
    ul. 23 Stycznia 7 7
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3871325, fax. 52 3871253
    REGON: 00052888200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie poradnictwa dla Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie poradnictwa dla Miejsko-Gminnego - Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim polegające na: Część 1 Pracownik socjalny 1.Prowadzeniu, przez pracownika socjalnego, monitoringu sytuacji rodzin, w których wystąpiła przemoc domowa w ramach popołudniowych wyjazdów w środowiska, jeden raz w miesiącu, w wymiarze 2 godzin każdorazowo, w dni robocze tygodnia - około 22 godzin rocznie, Zamówienie realizowane będzie w środowiskach zagrożonych przemocą na terenie miasta i gminy Solec Kujawski. 2. Prowadzeniu poradnictwa dla ofiar przemocy, w szczególności: 1) prowadzenie konsultacji indywidualnych w celu rozpoznania zjawiska przemocy domowej, 2) udzielanie stosownego wsparcia i informacji o możliwościach uzyskania pomocy i powstrzymania przemocy. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Interwencji Kryzysowej działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze około 2 godzin tygodniowo - 96 godzin rocznie, w robocze dni tygodnia, w godzinach 15.15 - 17.15 Wymagania kwalifikacyjne dla części 1 - wykształcenie wyższe - uprawniające do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodnie z ustawą o pomocy społecznej, - 3 letnie doświadczenie w pracy. Część 2 Psychiatra 1. Prowadzeniu usług przez psychiatrę, w szczególności: - wsparcie przez lekarza psychiatrę. Zamówienie realizowane będzie w Punkcie Interwencji Kryzysowej działającym przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, w wymiarze około 4 godzin miesięcznie - ok. 44 godziny rocznie, w robocze dni tygodnia, w godzinach 15.15 - 17.15 Wymagania kwalifikacyjne dla części 2 - wykształcenie wyższe - dyplom lekarza psychiatry polskiej uczelni lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane za równorzędne w RP, - 3 letnie doświadczenie w pracy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby godzin usług podanych wyżej (nie są one wiążące). Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie wielkości przedmiotu zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny zegarowej brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby godzin usług, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu ceny brutto za 1 godzinę zegarową usługi i faktycznej liczby wypracowanych godzin usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach