Przetargi.pl
świadczenie usług w zakresie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego na potrzeby Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie

Zachęta Narodowa Galeria Sztuki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, Plac Małachowskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 556 96 01 , fax. 22 8277886
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki
    Plac Małachowskiego 3 3
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 556 96 01, fax. 22 8277886
    REGON: 00027594900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zacheta.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług w zakresie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego na potrzeby Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wielobranżowa usługa nadzoru inwestorskiego w zakresie specjalności : 1) konstrukcyjno - budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych wod.- kan. I węzła cieplnego 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń klimatyzacji i wentylacji 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 5) instalacji i urządzeń alarmu włamaniowego i TV przemysłowej w budynku Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie przy placu Małachowskiego 3 oraz w galerii Miejsce Projektów Zachęty w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3 . 2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach jak wyżej tzn. nadzorowanie prowadzonych kompleksowych robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, odpowiednimi normami, projektem budowlanym oraz wykonawczym, kosztorysami i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozostałe czynności określone poniżej. 3. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia jest również nadzór nad prowadzonymi w obiekcie Zachęty i MPZ-u pracami konserwatorskimi, robotami budowlanymi oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem nieruchomości z całą infrastrukturą techniczną ( w tym nadzór nad firmami konserwującymi urządzenia techniczne w budynku). 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie pełny zakres czynności określonych ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr. 156 poz. 1118 ze zmianami), w szczególności: a) Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę z przepisami techniczno - budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej. b) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zastosowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowania materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. c) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie wspólnie z Zamawiającym w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytku. d) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. e) Sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę prac konserwatorskich i robót budowlanych do inspekcji budowlanej i odbioru końcowego, sprawdzenia dokumentacji powykonawczej. f) Podejmowanie w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego, wspólnie z Zamawiającym, decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych. g) Przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą prac konserwatorskich i robót budowlanych, a w szczególności czynności kontroli i weryfikacji faktur, obmiarów i kosztorysów robót budowlanych również robót dodatkowych. h) Potwierdzanie gotowości do ich odbioru, dokonywanie odbiorów. i) Dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy. j) Bieżące informowanie zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji. k) Składanie raportów o stanie zaawansowania realizacji zadania oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót. l) Dokonanie analizy i zatwierdzanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo - finansowego m) Uczestniczenie w naradach organizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych i konserwatorskich, sporządzanie z nich protokołów. n) Dokonywanie rozliczeń końcowych inwestycji, a w przypadku wyniknięcia po zakończeniu realizacji umowy kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym , a Wykonawcą robót budowlanych uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzanie niezbędnych opinii, weryfikacji itp. przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi. o) Posiadanie i dostarczanie Zamawiającemu aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa przez wszystkich Inspektorów Nadzoru przez cały czas trwania umowy. p) Dostosowanie swojego czasu pracy do czasu pracy Wykonawcy robót budowlanych i potrzeb Zamawiającego wynikających z realizacji zadań, w taki sposób aby nie powodować z jego winy opóźnień w realizacji i odbiorze prac. Wykonawca jest zobowiązany do min. jednej wizyty tygodniowo właściwego dla prowadzonych prac Inspektora Nadzoru oraz do uczestnictwa raz w miesiącu w tzw. koordynacji inspektorów wszystkich branż, jeżeli zakres i złożoność prowadzonych robót tego wymaga. 5. W ramach nadzoru nad pracą firm konserwujących infrastrukturę techniczną galerii i utrzymaniu nieruchomości w stanie niepogorszonym oraz współpracy z działem realizacji wystaw do obowiązków wykonawcy należeć będzie: 5.1. W zakresie konstrukcyjno - budowlanym a) Doradztwo techniczne, analizy, sporządzanie opinii i dokumentacji technicznej, kosztorysów inwestorskich, obmiarów robót, programów funkcjonalnych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia robót w zakresie dotyczącym bieżącego stanu technicznego nieruchomości, związanego z eksploatacją i działalnością galerii. Określenie potrzeb i zakresu niezbędnych do wykonania dla funkcjonowania obiektu robót budowlanych i konserwatorskich. b) Prowadzenia zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego książki obiektu budowlanego (bieżące uzupełnianie wpisów), nadzór nad wymaganymi prawem obowiązkowymi przeglądami infrastruktury technicznej ( protokoły z przeglądów okresowych), wykonywanie corocznego przeglądu stanu technicznego budynku zakończonego spisaniem Rocznego protokołu stanu technicznego budynku (zawierającego dokładny opis stanu technicznego i dokumentację fotograficzną stwierdzonych usterek, powstałych zniszczeń oraz wnioski zawierające wstępny zakres wycenę koniecznych do wykonania prac budowlanych ). c) Współpraca z działem realizacji wystaw w galerii w zakresie prac budowlanych związanych z przygotowaniem ekspozycji na salach wystawowych, w tym przygotowanie kosztorysów inwestorskich, niezbędnych wycen, opinii technicznych związanych z realizacją wystaw, czynności związanych z realizacją i odbiorem prac budowlanych na salach wystawowych 5.2. W specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i instalacji i urządzeń alarmu włamaniowego i TV przemysłowej a) Doradztwo techniczne, analizy, sporządzanie opinii i dokumentacji technicznej, kosztorysów inwestorskich, obmiarów robót, programów funkcjonalnych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia robót w zakresie dotyczącym bieżącego stanu technicznego urządzeń i instalacji elektrycznych, związanego z eksploatacją i działalnością galerii. Określenie potrzeb i zakresu niezbędnych do wykonania dla funkcjonowania obiektu modernizacji, rozbudowy instalacji, b) Współpraca z działem realizacji wystaw w galerii w zakresie prac elektrycznych związanych z przygotowaniem zasilania i oświetlenia ekspozycji na salach wystawowych, w tym przygotowanie kosztorysów inwestorskich, niezbędnych wycen, opinii technicznych związanych z realizacją wystaw, czynności związanych z realizacją robót i odbiorem prac instalacyjnych na salach wystawowych, 5.3. W specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych wod.- kan. i węzła cieplnego oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń klimatyzacji i wentylacji: a) Doradztwo techniczne, analizy, sporządzanie opinii i dokumentacji technicznej, kosztorysów inwestorskich, obmiarów robót, programów funkcjonalnych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia robót w zakresie dotyczącym bieżącego stanu technicznego urządzeń i instalacji właściwych dla branży, związanego z eksploatacją i działalnością galerii. Określenie potrzeb i zakresu niezbędnych do wykonania dla funkcjonowania obiektu modernizacji, rozbudowy instalacji. 6. Ponadto ogólnie dla wszystkich branż pełnienie obowiązków inspektora nadzoru w danej branży polegać będzie na: a) Bieżącej współpracy z działem administracji galerii oraz nadzór nad firmami sprawującymi konserwacje infrastruktury technicznej w budynku, przez wizyty kontrolne (w zależności od potrzeb Zamawiającego - min. cztery razy w miesiącu, na koniec miesiąca z zatwierdzeniem protokołu z wykonania serwisu przez Wykonawców) i utrzymywanie stałego kontaktu z konserwatorami firm wykonujących prace. b) Udział w komisjach przetargowych (w razie potrzeby) c) Wykonywanie innych poleceń, zadań i czynności związanych z powierzonym zakresem obowiązków na polecenie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego 7. Planowana (szacunkowa) wartość inwestycji realizowanych w ciągu roku na podstawie przyznanych przez MKiDN dotacji wynosi ok. 1,5 mln zł rocznie. 8. Planowana (szacunkowa) kwota przeznaczona na bieżące naprawy w okresie 24 m-cy wynosi ok. 100 000,-zł netto. 9. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, plac Małachowskiego 3, Miejscu Projektów Zachęty w Warszawie, ul. Gałczyńskiego 3, możliwe jest również przeprowadzenie nadzorów w budynku administrowanym przez Zachętę, w którym odbywają się biennale sztuki i architektury tj. Pawilonie POLONIA położonym w Wenecji we Włoszech.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,- zł (słownie złotych: dwa tysiące). Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego . 2. Wykonawca wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert w pieniądzu - na konto Zamawiającego : Nr 17 1130 1017 0020 1460 8920 0002 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: 3.1. musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji, 3.2.musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji, 3.3. musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wyplata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 3.4. musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela), 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, oryginał dokumentu należy złożyć do terminu składania ofert w kasie - w dziale finansowo-księgowym - (II piętro, wejście od ul. Burschego, z tyłu gmachu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 2) Wskaźnik % będący wyznacznikem kosztu nadzoru nad realizowanymi inwestycjami (zadania inwestycyjne )
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zacheta.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach