Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania : Rozbudowa z przebudową Szpitala Powiatowego im. dr Adama Gacy i dr Józefa Łaskiego NZOZ w Więcborku w systemie zaprojektuj i wybuduj

Novum-Med Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-410 Więcbork, ul. Mickiewicza 26
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3896231, 3896237 , fax. 0-52 3897263
  • Data zamieszczenia: 2011-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Novum-Med Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 26 26
    89-410 Więcbork
    tel. 0-52 3896231, 3896237, fax. 0-52 3897263
    REGON: 09321366300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-wiecbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania : Rozbudowa z przebudową Szpitala Powiatowego im. dr Adama Gacy i dr Józefa Łaskiego NZOZ w Więcborku w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania : Rozbudowa z przebudową Szpitala Powiatowego im. dr Adama Gacy i dr Józefa Łaskiego NZOZ w Więcborku w systemie zaprojektuj i wybuduj . Zakres usługi obejmuje : 1) nadzór nad opracowaniem dokumentacji technicznej ze szczególnym uwzględnieniem jej zgodności z przedmiotem zadania oraz wymaganiami Zamawiającego przed uzyskaniem pozwolenia na budowę 2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, 3) monitorowanie i kontrolowanie realizacji inwestycji pod względem technicznym, organizacyjnym i finansowym 4) udział min 2 razy w tygodniu w roboczych spotkaniach na placu budowy, oraz udział w naradach zorganizowanych przez Zamwiającego lub Wykonawcę 5) przyjmowanie faktur i dokumentów rozliczeniowych od wykonawcy, bieżąca kontrola i zatwierdzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie do 4-ch dni od daty przedłożenia, 6) raportowanie Zamawiającemu o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych w formie pisemnej z dokumentacją fotograficzną 7) nadzorowanie przygotowania materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 8) sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji, 9) udział w przekazaniu zrealizowanej budowy użytkownikowi, 10) sporządzenie dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT i PT użytkownika, 11) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inspektor nadzoru potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. Inspektor nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, 12) wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne inwestycji. 13) nadzór nad usunięciem usterek i braków, 14) potwierdzenie rysunków wykonawczych opracowanych przez wykonawców 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawieraja: : program funkcjonalno - użytkowy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będące załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Warunki płatności - określone są w formularzu cenowym zał. nr 3 do SIWZ oraz w § 7 projektu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-wiecbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach