Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych, usuwanie padliny z ulic oraz sprzątanie wyznaczonych miejsc na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04667 Warszawa, ul. Trakt Lubelski
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 006 240 , fax. 226 132 452
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
    ul. Trakt Lubelski 353
    04667 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 006 240, fax. 226 132 452
    REGON: 1083634000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-wawer.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych, usuwanie padliny z ulic oraz sprzątanie wyznaczonych miejsc na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych, usuwanie padliny z ulic oraz sprzątanie wyznaczonych miejsc na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy. Przedmiotem zamówienia jest: 1. zgodne z harmonogramem systematyczne opróżnianie wskazanych w załączniku Nr 1 koszy ulicznych. Kosze uliczne mają być opróżniane 3 x w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) do godz. 1000. Kosze o pojemności 40 l należy wyłożyć workiem plastikowym po ich opróżnieniu. Worki mają być w trzech kolorach w zależności od dnia : w poniedziałek kolor zielony, w środę kolor różowy, w piątek kolor żółty. W przypadku stwierdzenia zanieczyszczenia wokół kosza, należy posprzątać teren w promieniu 3 m od kosza. W chwili obecnej do opróżniania liczba koszy wynosi 236 sztuk. Ilość koszy może ulec zmniejszeniu w okresie trwania umowy na skutek ich zdewastowania lub kradzieży, jak i również w razie potrzeby ich ilość może ulec zwiększeniu na skutek zakupienia dodatkowych koszy. Wykaz będzie aktualizowany na bieżąco. W przypadku zmiany liczby koszy do opróżniania, Zamawiający najpóźniej ostatniego dnia roboczego, poprzedzającego kolejny miesiąc prac, prześle Wykonawcy faksem, e-mailem lub pisemnie aktualną liczbę koszy objętych usługą. Prace będą wykonywane na terenach będących własnością m. st. Warszawy znajdujących się w Dzielnicy Wawer. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia któregoś z koszy, Wykonawca zobowiązany jest tego samego dnia powiadomić o tym fakcie Zamawiającego w formie e-mailowej. 2. usuwanie padliny z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, położonych na terenie Dzielnicy Wawer a następnie jej wywóz do zakładu utylizującego. Od momentu zabrania padliny ze wskazanego miejsca, firma odbierająca jest w pełni odpowiedzialna za dalsze postępowanie z padliną, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Usunięcie padliny będzie odbywało się na telefoniczne zgłoszenie, potwierdzone faxem lub drogą mailową w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia. Przewiduje się, że w ciągu roku należało będzie usunąć z ulic następujące ilości padliny: - zwierzę do 10 kg – 2 sztuk, - zwierzę od 10 do 30 kg – 2 sztuk, - zwierzę powyżej 30 kg – 2 sztuk. 3. ręczne sprzątanie wyznaczonych pasów drogowych, chodników, miejsc odpoczynku, zieleńców, skwerów, wiat wskazanych w załączniku Nr 2 do niniejszego wniosku. Sprzątanie będzie odbywało się 3 razy w tygodniu: poniedziałki, środy, piątki. Sprzątanie wyznaczonych w załączniku Nr 2 terenów obejmuje utrzymanie w czystości terenów pasów drogowych do ogrodzeń nieruchomości z wyłączeniem chodników bezpośrednio przyległych do nieruchomości prywatnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90722200-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają koncesję lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.1454 ze zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonej w ofercie kserokopii zezwolenia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia aktualnej koncesji lub zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów komunalnych do dnia 28 lutego 2019 roku. Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 992 ze zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie kserokopii zezwolenia. Posiadają zezwolenie powiatowego lekarza weterynarii na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania, transportu i usuwania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonej w ofercie kserokopii zezwolenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wpłacenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach