Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2017-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych, wytworzonych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu im. Jana Bożego w Lublinie, oznaczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2014r., poz. 1923), kodem: 18 01 01 - narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03) czyli tzw. „sharps” – przedmioty, które z powodu swojej powierzchni mogą spowodować przy ich dotyku, nawet bez silnego nacisku, ranę ciętą lub kłutą, są to np. systemy infuzyjne, lancety, noże chirurgiczne, skalpele, nożyce, skrobaki, dłuta, pilniki 18 01 02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krewi konserwanty służące do ich przechowywania, 18 01 03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego lub co do których istnieje podejrzenie, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt, 18 01 06 - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne, 18 01 07 - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06, 18 01 08 - leki cytostatyczne i cytotoksyczne, 18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08, 18 01 82 - pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych. Szczegółowe wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, określający wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. 3.2. Zamawiający gromadzi odpady: 1) w zamykanych pojemnikach typu EURO o pojemności 660 litrów każdy - 9 sztuk w lokalizacji ul. Biernackiego 9, 2) w pojemnikach typu EURO o pojemności 120 litrów każdy - 10 sztuk w lokalizacji ul. Lubartowska 81. 3.3. Wykonawca przekazuje nieodpłatnie Zamawiającemu na okres trwania umowy celem gromadzenia odpadów: 1) zamykane pojemniki typu EURO o pojemności 660 litrów każdy - 7 sztuk w lokalizacji ul. Kruczkowskiego 21. 3.4. Wywóz odpadów medycznych na koszt Wykonawcy (z miejsc odbioru wskazanych w pkt. 3.5. SIWZ poniżej), pięć dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 12.00. Zamawiający wymaga, aby przerwa w odbiorze odpadów medycznych od piątku do poniedziałku bądź w dni ustawowo wolne od pracy nie była dłuższa niż 72 godziny. 3.5. Odbiór odpadów następuje miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. pomieszczenia przy ul. Biernackiego 9, ul. Kruczkowskiego 21 oraz ul. Lubartowskiej 81 - pomieszczenia schładzane, zapewnienie wagi i ważenie w miejscu odbioru przez Wykonawcę. 3.6. Załadunek odpadów medycznych należy do obowiązków Wykonawcy. 3.7. Szacunkowa ilość odpadów medycznych do unieszkodliwienia wg. kodów: 18 01 01 - 20 kg 18 01 02 - 3 000 kg 18 01 03 - 292 000 kg 18 01 06 - 2 000 kg 18 01 07 - 20 kg 18 01 08 - 500 kg 18 01 09 - 500 kg 18 01 82 - 2 000 kg razem - 300 040 kg na okres 24 miesięcy 3.8. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dezynfekcji i mycia pojemników po ich opróżnieniu oraz rozstawienie pojemników w miejsce ich lokalizacji. 3.9. Dodatkowo zobowiązuje się Wykonawcę, w przypadku odbioru z ul. Lubartowskiej 81 odpadów o kodzie: 18 01 02 Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) do odbierania ich ze wskazanego miejsca tj. z szafy chłodniczej w Oddziale Traktu Porodowego, przy czym na Wykonawcy spoczywa obowiązek dysponowania co najmniej jednym zamkniętym pojemnikiem o pojemności minimum 100 l do załadunku i przewozu odpadu do miejsca unieszkodliwiania. 3.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli czystości dostarczonych pojemników na odpady. 3.11. Wykonawca gwarantuje wykonanie usług objętych przedmiotem umowy z zachowaniem obowiązujących przepisów, w tym w szczególności ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 672 z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn.zm.), ustawy z dn. 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz.1834 z późn. zmianami), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz.1973), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. 2014r. Poz. 107), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych ( D.U. z 2016r. , poz. 1819). 3.12. Wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników do realizacji zamówienia ( art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.): 3.12.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, dokonujących odbioru i transportu odpadów medycznych. 3.12.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, w terminie 14 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usług dostarczy Zamawiającemu pisemne oświadczenie Wykonawcy lub jego podwykonawcy, że na podstawie umowy o pracę, zatrudnia i będzie zatrudniał przez cały okres obowiązywania umowy, pracowników wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 3.12.1. 3.12.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.12.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu, b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.12.4. W przypadku uzasadnionej wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.13. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający wymaga wykazania w ofercie Wykonawcy części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3.14. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.15. Zamawiający prowadząc niniejszą procedurę udzielania zamówienia respektować będzie przepisy ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 672 z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późń. Zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach