Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych oraz odbiór i transport selektywnie zebranych odpadów komunalnych

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 106 229 , fax. 598 107 526
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    M. C. Skłodowskiej 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 598 106 229, fax. 598 107 526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych oraz odbiór i transport selektywnie zebranych odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Sławno i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Gwiazdowie, gmina Sławno. Okres świadczenia usługi: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. 1. Zadanie obejmuje odbiór i transport niesegregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych oraz obiektów gminnych (cmentarze). Szacunkowa ilość odpadów zmieszanych – 250 Mg 2. Kody odpadów: 20 03 01 – niesegregowane odpady komunalne 3. System odbioru niesegregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych – pojemnikowy (pojemność 120l do 1100l), wykaz nieruchomości załącznik nr 4. Częstotliwość odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych: - raz na dwa tygodnie. 4. System odbioru odpadów z obiektów gminnych (cmentarze) – pojemnikowy (pojemność 1100l). Częstotliwość odbioru odpadów:  raz w miesiącu, maksymalnie co 30 dni.  w okresie od dnia 01.10 do dnia 30.11, co najmniej dwa razy w miesiącu. Lokalizacja i ilość pojemników: a) cmentarz w Żukowie – 3 pojemniki x 1100 l. b) cmentarz we Wrześnicy - 2 pojemniki x 1100 l. c) cmentarz w Starym Krakowie - 1 pojemnik x 1100 l. II. Odbiór i transport odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Sławno i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Gwiazdowie, gmina Sławno. 1.Zadanie obejmuje odbiór i transport odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości niezamieszkałych. Szacunkowa ilość odpadów zbieranych w sposób selektywny: a) metale i tworzywa sztuczne - 26 Mg b) opakowania szklane - 30 Mg c) papier i tektura - 11 Mg 2. Kody odpadów: 15 01 01 – opakowania z tektury i papieru 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 06 – zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 07 – opakowania ze szkła 20 01 01 – papier i tektura 20 01 39 – tworzywa sztuczne 3. System odbioru odpadów segregowanych z nieruchomości niezamieszkałych – pojemnikowy, wykaz nieruchomości załącznik nr 4. 4. System odbioru odpadów z pojemników ogólnodostępnych – pojemnikowy, wykaz i lokalizacja pojemników załącznik nr 5. 5. Częstotliwość odbioru odpadów: - metale i tworzywa sztuczne – raz na miesiąc, maksymalnie co 30 dni, - opakowania szklane – raz na dwa miesiące, maksymalnie co 60 dni, - papier i tektura – raz na trzy miesiące, maksymalnie co 90 dni. 6. Rodzaje pojemników: - pojemnik żółty do gromadzenia odpadów z metali i tworzyw sztucznych – min. 120 l. - pojemnik niebieski na odpady z papieru i tektury – min. 120 l. - pojemnik zielony na odpady ze szkła - min. 120 l. 7. Wykonawca zapewni, aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w system identyfikacji pojemników RFID (o częstotliwości 134,2 kHz) oraz wideorejestratory (widok na zasyp śmieciarki oraz otoczenie samochodu – strona prawa i lewa, a także teren za pojazdem). Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji pojemników dostarczanych właścicielom nieruchomości niezamieszkałych oraz odpowiedzialny jest za montaż transponderów RFID do ww. pojemników (transpondery RFID zapewnia Wykonawca). Pojemniki zapewnia Zamawiający. Obowiązki Wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia – Zadanie I i Zadanie II 1. Rozliczenie w formie ryczałtowej bez względu na ilość zebranych i przetransportowanych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Gwiazdowie. 2. W ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotu zamówienia z możliwą 5 procentową zmianą (zmniejszenie/zwiększenie) ilości nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne (aktualny wykaz nieruchomości niezamieszkałych zawiera załącznik nr 4 do SIWZ). W trakcie trwania umowy na opisany przedmiot zamówienia, brak jest możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem wywozu, z zastrzeżeniem: - (poniedziałek – piątek) – od 7:00 do 16:00. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania zmieszanych oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Sławno do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Gwiazdowie. Dostawy będą się odbywać zgodnie z Regulaminem korzystania z usług publicznych świadczonych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Sławnie, gdzie zostaną poddane procesowi odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującym prawem, w tym wymaganiami ochrony środowiska. 5. Wykonawca zapewni, aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące, umożliwiające automatyczne zapisywanie czasu pracy, aktualnej lokalizacji i przebytej drogi pojazdów. 6. Wykonawca zapewni, aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w system identyfikacji pojemników RFID. System powinien zapewnić identyfikację pojemników za pomocą anten RFID, każdy zainstalowany na zasypie pojemnik powinien być automatycznie identyfikowany przez rejestrację identyfikatora zamontowanego na pojemniku (czip o częstotliwości 134.2 kHz). 7. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu, nie rzadziej niż raz na miesiąc raportu o odebranych odpadach z nieruchomości niezamieszkałych. Raport powinien zawierać: wykaz wszystkich pojemników (odebranych/nieodebranych) wraz z datą odbioru, współrzędnymi GPS, oraz rodzajem odebranych odpadów 8. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi odpadami wysypanymi z pojemników, powstałych w trakcie usługi odbioru odpadów komunalnych. 9. Kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp., w takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 10. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wjazd na drogi, place itp. stanowiące tereny prywatne. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za stan ww. terenów. 12. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowanie przez właścicieli nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odebrane odpady komunalne jako zmieszane odpady komunalne oraz pisemnie lub drogą elektroniczną niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego, lecz nie później niż w ciągu 2 dni (powiadomienie powinno zawierać wskazanie dnia odbioru odpadów komunalnych oraz adres nieruchomości, z której odebrano odpady oraz dokumentację fotograficzną). 13. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oraz wymiany właścicielom nieruchomości niezamieszkałych, pojemników do zmieszanych odpadów komunalnych oraz do selektywnej zbiórki odpadów, będących własnością Gminy Sławno, w kolorach określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku Gminy Sławno. 14. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji pojemników dostarczanych właścicielom nieruchomości niezamieszkałych oraz odpowiedzialny jest za montaż transponderów RFID do ww. pojemników (transpondery RFID oraz kolektor ON–Line do inwentaryzacji pojemników zapewnia Wykonawca ). 15. Wykonawca zapewni, aby wszystkie pojazdy wyposażone były w system wideorejestracji. Przedmiotowy system powinien rejestrować moment załadunku pojemnika na zasyp śmieciarki oraz otoczenie samochodu - śmieciarki (strona prawa i strona lewa, a także teren za pojazdem). Wykonawca na żądanie Zamawiającego udostępni obraz z wideorejestratorów w formie elektronicznej w przeciągu 3 dni roboczych. 16. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia oryginału „trasówki” (współrzędne GPS trasy przejazdu pojazdu), do każdej faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, za każdy miesiąc świadczenia usługi. 17. Wykonawca, stosownie do treści art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j Dz. U. z 2018 r. poz. 1454) jest obowiązany do sporządzania półrocznych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Sławno w terminie do końca miesiąca następującego po półroczu, którego dotyczy, zawierających informacje, o których mowa w ust. 3 tego artykułu. 18. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z Uchwałą Nr LII/361/2017 Rady Gminy Sławno z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, zmieniona Uchwałą Nr LVI/405/2018 Rady Gminy Sławno z dnia 27 marca 2018 r. w sprawie zmiany uchwały Nr LII/361/2017 Rady Gminy Sławno z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz Uchwałą Nr LVII/414/2018 Rady Gminy Sławno z dnia 18 maja 2018 r. w sprawie zmiany uchwały Nr LII/361/2017 Rady Gminy Sławno z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, tj.: a) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami w myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2018 poz. 992), b) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Sławno. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach