Przetargi.pl
„Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Janowice Wielkie.”

Gmina Janowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 58520 Janowice Wielkie, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 515 124 , fax. 757 515 124
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowice Wielkie
    ul. Kolejowa 2
    58520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 757 515 124, fax. 757 515 124
    REGON: 23082166400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Janowice Wielkie.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór niesegregowanych (zmieszanych) oraz segregowanych na poszczególne frakcje odpadów komunalnych powstałych na terenie Gminy Janowice Wielkie z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z poniżej określoną minimalną częstotliwością: - dla nieruchomości jednorodzinnych i niezamieszkałych: 1 raz w miesiącu odbiór każdej frakcji odpadów zbieranych selektywnie oraz 2 razy w miesiącu odbiór odpadów zmieszanych; - dla nieruchomości wielorodzinnych wskazanych przez Zamawiającego: 2 razy w miesiącu odbiór każdej frakcji odpadów zbieranych selektywnie oraz 2 razy w miesiącu odbiór odpadów zmieszanych; -dla odrębnie wskazanych przez Zamawiającego ok. 6 nieruchomości zamieszkałych przez dużą liczbę mieszkańców lub gdy występują ich szczególne potrzeby: 4 razy w miesiącu odbiór każdej frakcji odpadów zbieranych selektywnie oraz 4 razy w miesiącu odbiór odpadów zmieszanych - szczegółowy opis znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy : BGŻ BNP Paribas S.A. Nr 54 2030 0045 1110 0000 0080 3360 Wadium wnoszone w pieniądzu musi znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych w treści gwarancji winny być podane wszystkie przypadki powodujące utratę wadium (zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) oraz zapis, że „w przypadku zaistnienia jednej z okoliczności powodujących utratę wadium Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia na pierwsze żądanie beneficjenta każdej kwoty do maksymalnej wysokości podanej w gwarancji.” Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z przetargu. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie w sytuacjach przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U.2016.1987 z poźn. zm.), lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów - zezwolenia właściwego organu: - na prowadzenie działalności w zakresie odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wydane przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. - na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych o kodach 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 15 01 01 – opakowania z papieru 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 07 – opakowania ze szkła 17 09 04 – zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe 17 01 07 – zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałowych ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji 20 02 03 – inne odpady ulegające biodegradacji 16 01 03 – zużyte opony 20 03 99 – odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach – 21,68 Mg Oraz odpady które nie występowały w dotychczasowych raportach miesięcznych takie jak : 20 02 01 - odpady zielone, 20 01 40 - metal, 15 01 05 - opakowania wielomateriałowe, 20 01 32 - przeterminowane leki i chemikalia, 20 01 34 - zużyte baterie i akumulatory, 21 36 - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - inne niewymienione powyżej, wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach