Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, znajdujących się na terenie Gminy Rudnik .

Gmina Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 47411 Rudnik, ul. Kozielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 106 428 , fax. 032 4106418 wew. 123
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudnik
    ul. Kozielska 1
    47411 Rudnik, woj. śląskie
    tel. 324 106 428, fax. 032 4106418 wew. 123
    REGON: 27625852300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, znajdujących się na terenie Gminy Rudnik .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia 3.1Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Rudnik w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz.1289 z poźń. zm), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego 2016-2022, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Śląskiego Nr V/37/7/2017 z dnia 24 kwietnia 2017 roku w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami dla województwa Śląskiego na lata 2016-2022 i uchwałą Sejmiku Województwa Śląskiego Nr V/37/8/2017 z dnia 24 kwietnia 2017r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa Śląskiego na lata 2016-2022, oraz obowiązującego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rudnik(załącznik do uchwały Nr VIII/43/2015 Rady Gminy Rudnik z dnia 26 sierpnia 2015r). 3.1.1 Organizowanie akcji selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 3.1.2 Zakup i dystrybucja worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 3.1.3 Zakup i dystrybucja czarnych worków na odpady komunalne (zmieszane) 3.2 Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. "Szczegółowy opis zamówienia". 3.2.1 Załącznikami do przedmiotu zamówienia stanowią: załącznik nr 1a - Dane wynikające ze złożonych deklaracji z nieruchomości w tym z :nieruchomości zamieszkałych,nieruchomości częściowo zamieszkałych,nieruchomości niezamieszkałych. Domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekracyjno -wypoczynkowe 3.2.2 Informacje wynikające ze złożonych deklaracji wg. stanu na dzień 19.10.2015r. stanowi załącznik 1a pn.”Dane wynikające ze złożonych deklaracji z nieruchomości” w tym z: nieruchomości zamieszkałych - 1136, nieruchomości częściowo zamieszkałych - 25 nieruchomości niezamieszkałych - 65 domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekracyjno-wypoczynkowe -0 załącznik nr 1b - Sprawozdanie Wójta z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi za rok: 2013r.,2014r.,2015r.,2016r. załącznik nr 1 c - Sprawozdanie podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości za rok: I półrocze 2017r. załącznik nr 1 d -Uchwała Nr VIII/43/2015 Rady Gminy Rudnik z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rudnik i jej Regulamin, który stanowi załącznik do uchwały oraz : Uchwała NR VIII/44/2015 Rady Gminy Rudnik z dnia 26 sierpnia 2015r w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Uchwała nr XVII/117/2016 Rady Gminy Rudnik z dnia 29 czerwca 2016 w sprawie ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od domku letniskowego lub innej nieruchomości wykorzystanej na cele rekreacyjno wypoczynkowe Uchwała nr XVII/118/2016 Rady Gminy Rudnik z dnia 29 czerwca 2016r.w sprawie określenia terminu,częstotliwości i trybu uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi Uwaga: Uchwały w/w znajdują się na stronie BIP Gminy Rudnik http://www.bip.gov.pl w zakładce uchwały kadencji 2014- 2018 rok 2015 -http://bip.gmina-rudnik.pl/index.php?menuID=600&a=1 rok 2016- http://bip.gmina-rudnik.pl/index.php?menuID=672&a=1 Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o których mowa w pkt.3.2.3 SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów o których mowa w pkt 5.1.1 lit a SIWZ ,jeżeli wykaże że: 1) posiada aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności będących przedmiotem zamówienia w zakresie transportu zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r.poz.21 z późń. zm.), 2) posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U z 2013 poz.21 z późń. zm) , 3) posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, ( Dz. U.2015,poz.1688 z późń. zm). prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska,. 4) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Rudnik, prowadzonego przez Wójta Gminy Rudnik zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r.o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz z 2016r. poz.250z późń. zm). lub złożył kompletny wniosek o wpisanie do rejestru działalności regulowanej na terenie Gminy Rudnik zgodnie ze SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2 Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w przypadku: 6.2.1 podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru– pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, 6.2.2 podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art.23 ustawy Pzp). 6.3 Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ) dot. wyłącznie sytuacji o której mowa w pkt 6.7.2 lit a SIWZ. 6.4 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach