Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Joniec w latach 2019 i 2020

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 09131 Joniec, Joniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 616 041
  • Data zamieszczenia: 2018-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Joniec 29
    09131 Joniec, woj. mazowieckie
    tel. 236 616 041
    REGON: 99518700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugjoniec.bip.org.pl, ugjoniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Joniec w latach 2019 i 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Joniec, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), z zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego, zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Joniec, przyjętego uchwałą Rady Gminy Joniec nr XIX/92/2016 z dnia 27 lipca 2016 roku w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Joniec, oraz Uchwałą Nr XIX/95/2016 z dnia 27 lipca 2016 roku w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 1. Zakres prac obejmuje: 1.1. Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w tym: 1.1.1. Odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych – (zmieszanych), (kod odpadu 20 03 01); w każdej ilości, z koszy o pojemności 120 litrów lub 240 litrów raz w miesiącu, w zależności od liczby osób w gospodarstwie domowym rozumianym jako zespół osób spokrewnionych lub niespokrewnionych, mieszkających razem na danej nieruchomości i wspólnie się utrzymujących. 1.1.2. Odbieranie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny w każdej ilości – wyselekcjonowane: a) Papier, b) Szkło bezbarwne, c) Szkło kolorowe, d) Metale i tworzywa sztuczne, e) Odpady ulegające biodegradacji. 1.2. Odbieranie, z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych usytuowanego w Jońcu (PSZOK), po ich dostarczeniu przez mieszkańców na własny koszt, każdej ilości odpadów komunalnych w tym odpadów niebezpiecznych: a) Wielkogabarytowych i mebli (kod 20 03 07) – z jednego kontenera o pojemności 6,5 m³, tzw. kontener KP7 zadaszony plandeką, b) Rozbiórkowych i budowlanych (kod 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03; 17 01 07; 17 01 80; 17 01 82; 17 02 01; 17 02 02; 17 02 03; 17 02 04*) – z jednego kontenera o pojemności 6,5 m³, tzw. kontener KP7 zadaszony plandeką, c) Biodegradowalnych (kod 20 01 08; 20 02 01; 20 02 03) – z jednego pojemnika z pokrywą na odpady komunalne o pojemności 1100 l, d) Metalu (kod 15 01 04; 20 01 40) - z jednego pojemnika z pokrywą na odpady komunalne o pojemności 1100 l, e) Papieru (kod 15 01 01; 20 01 01) - z jednego pojemnika typu „dzwon” o pojemności min. 1500 l, f) Szkła (kod 15 01 07; 20 01 02) - z jednego pojemnika typu „dzwon”, o pojemności min. 1500 l, g) Tworzywa sztuczne (kod 15 01 02; 15 01 05; 20 01 39) – z jednego pojemnika typu „dzwon” o pojemności min. 1500 l, albo z jednego pojemnika siatkowego o pojemności min. 1500 l, h) Resztek farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowań po nich (kod 20 01 27*; 20 01 28; 15 01 10*; 15 01 11*) – z zamkniętych szczelnie pojemników z pokrywą o pojemności 240 l, i) Rozpuszczalniki, środki czyszczące, substancje do wywabiania plam i opakowania po nich; (kod 20 01 13*; 20 01 14*; 20 01 15*; 20 01 29*; 20 01 30; 15 01 10*; 15 01 11*) – z zamkniętych szczelnie pojemników z pokrywą o pojemności 240 l, j) Zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach dezynfekcji i dezynsekcji oraz opakowań po nich (kod 15 01 10*; 15 01 11*) – z zamkniętych pojemników z pokrywą o pojemności 240 l, k) Środki ochrony roślin oraz opakowań po nich (kod 20 01 19*; 20 01 80; 15 01 10*) – z zamkniętych pojemników z pokrywą o pojemności 240 l, l) Baterie i akumulatory (kod 20 01 33*; 20 01 34*) – z zamkniętych pojemników z pokrywą o pojemności 240 l, m) Przepracowane oleje (kod 20 01 26*) – z zamkniętych szczelnie pojemników z pokrywą 1100 l, n) Przeterminowane leki (kod 20 01 31*; 20 01 32) – z zamkniętych pojemników z pokrywą 240 l, o) Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (kod 20 01 21*) – z zamkniętych pojemników 240 l, p) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kod 20 01 23*; 20 01 35*; 20 01 36) z zamkniętych kontenerów o pojemności 6,5 m³, tzw. kontener KP7, r) Zużytych opon (kod 16 01 03) – z kontenerów zadaszonych plandeką o pojemności 6,5 m³, tzw. kontener KP7. 1.3. Częstotliwość odbioru odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Jońcu, o którym mowa w pkt 1.2. lit. a) – g) - po zapełnieniu kontenera lub pojemnika, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy konieczności odbioru. 1.4. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych w tym odpadów niebezpiecznych z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Jońcu, o którym mowa w pkt 1.2. lit. h) – r) - po zapełnieniu kontenera lub pojemnika, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy konieczności odbioru. 1.5. Kontenery i pojemniki zlokalizowane będą w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 1.6. Zamawiający zapewni nadzór i obsługę fizyczną punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 1.7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 1 stycznia 2019 roku nieruchomości zamieszkałe w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych, które muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Joniec. Ilość i rodzaj pojemników będzie odpowiadała zapotrzebowaniu zgłoszonemu do Wykonawcy przez Zamawiającego i uzależniona będzie od rodzaju zabudowy oraz liczby i wielkości gospodarstw domowych usytuowanych na terenie Gminy Joniec. W sytuacji zmiany liczby lub wielkości gospodarstw domowych, w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do bieżącego dostosowywania ilości i rodzaju pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych do liczby i wielkości gospodarstw domowych usytuowanych na terenie Gminy Joniec, w terminie 7 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia pojemniki pozostają własnością Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, zobowiązany jest na własny koszt odebrać pojemniki z nieruchomości, na których były one posadowione. 1.8. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 1 stycznia 2019 roku punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Jońcu, o którym mowa w pkt 1.2. lit. a) - g) w kontenery i pojemniki w ilości określonej w tymże punkcie, a także zapewni obsługę w zakresie odbierania odpadów. W trakcie realizacji zamówienia kontenery i pojemniki pozostają własnością Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, zobowiązany jest na własny koszt odebrać pojemniki z nieruchomości, na których były one posadowione. 1.9. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, w terminie określonym w pkt 1.4. wyposaży na swój koszt punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Jońcu w kontenery i pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 1.2. lit. h) – r), w liczbie umożliwiającej odbiór każdej ilości dostarczonych odpadów komunalnych oraz zapewni obsługę w zakresie odbierania odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy konieczności odbioru. 1.10. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaży na swój koszt do dnia 01 stycznia 2019 roku nieruchomości zamieszkałe, na których odpady komunalne będą gromadzone w sposób selektywny w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – papieru, szkła bezbarwnego, szkła kolorowego, metali i tworzyw sztucznych oraz odpadów ulegających biodegradacji - na cały okres obowiązywania Umowy. Worki muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Joniec. Ilość i rodzaj worków będzie odpowiadała zapotrzebowaniu zgłoszonemu do Wykonawcy przez Zamawiającego i uzależniona będzie od rodzaju zabudowy oraz liczby i wielkości gospodarstw domowych deklarujących selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz gospodarstw domowych deklarujących selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych zostanie wykonawcy przekazany niezwłocznie po podpisaniu umowy. W sytuacji zwiększenia liczby lub wielkości gospodarstw domowych deklarujących selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych, w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia worków gospodarstwom domowym deklarującym selektywny sposób gromadzenia odpadów komunalnych w terminie 7 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – szkła oraz tworzyw sztucznych i metalu pozostają własnością Wykonawcy. Wykonawca, w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia, zobowiązany jest na własny koszt odebrać pojemniki z nieruchomości, na których były one posadowione. 2. Odbiór każdej ilości odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w budynkach jednorodzinnych i zabudowie zagrodowej: 2.1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01): a) Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l lub 240 l, b) Odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych następował będzie z drogi gminnej, powiatowej, wojewódzkiej bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałej, c) Właściciel nieruchomości zobowiązany jest udostępnić pojemnik przeznaczony do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych, na czas odbierania tych odpadów, w szczególności poprzez wystawienie go przed posesję w sposób umożliwiający jego swobodny odbiór z drogi gminnej, powiatowej, wojewódzkiej, d) Częstotliwość wywozu, w przypadku odbioru odpadów komunalnych zmieszanych od właścicieli nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy, raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, e) Realizacja „reklamacji” - w ciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – faks nr 23 661 63 30 lub e-mail: sekretariat@ugjoniec.pl f) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie niesegregowanych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiącu (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Odpady powinny być kierowane zgodnie z zasadą bliskości do najbliżej położonej instalacji odzysku odpadów, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o odpadach, g) Obowiązkiem Wykonawcy będzie porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników w trakcie realizacji usługi odbioru zmieszanych odpadów komunalnych. 2.2. Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane) (kody 15 01 01; 15 01 07; 15 01 05; 15 01 04; 20 01 01; 20 01 02; 15 01 02; 20 01 39; 20 01 40). a) Odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych – szkła (opakowania szklane), tworzyw sztucznych, metalu, papieru i tektury oraz opakowań wielomateriałowych – z nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi lub w zabudowie zagrodowej odbywać się będzie w systemie workowym, b) Wprowadza się worki koloru: • zielonego – odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła - z napisem „Szkło” , • żółtego – odpady metali, w tym odpady opakowaniowe metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”, • niebieskiego - odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury – z napisem „Papier”, • brązowego - odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów – z napisem „Bio”. c) Worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji) zapewnia Wykonawca w ilości umożliwiającej odbiór każdej ilości zgromadzonego szkła (opakowania szklane), tworzyw sztucznych, metalu, papieru i tektury oraz opakowań wielomateriałowych, d) Worki powinny posiadać następujące parametry: • materiał – folia polietylenowa LDPE lub HDPE o grubości dostosowanej do ilości i rodzajów odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka, • oznakowanie – worki muszą być opatrzone nadrukowaną informacją na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, • pojemność worka powinna wynosić od 60 l do 120 l, e) Odbiór selektywnie zbieranych odpadów następował będzie z drogi gminnej, powiatowej, wojewódzkiej, bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałej, f) Właściciel nieruchomości zobowiązany jest udostępnić worki przeznaczone do zbiórki odpadów komunalnych, na czas odbierania tych odpadów, w szczególności poprzez ich wystawienie przed posesję w sposób umożliwiający ich swobodny odbiór z drogi gminnej, powiatowej, wojewódzkiej, g) Częstotliwość wywozu selektywnie zbieranych odpadów komunalnych następować będzie raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego, h) Realizacja „reklamacji” - w ciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego; załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić – faks nr 23 661 63 30 lub e-mail: sekretariat@ugjoniec.pl, i) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu raz w miesiącu (wraz z fakturą za wykonaną usługę) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Odpady powinny być kierowane zgodnie z zasadą bliskości do najbliżej położonej instalacji odzysku odpadów, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o odpadach, j) Obowiązkiem Wykonawcy będzie porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z worków w trakcie realizacji usługi odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wdrożonego systemu zarządzania jakością i zarządzania środowiskiem. 4. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia: 4.1. Niezwłocznie po podpisaniu umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów komunalnych, z wyszczególnieniem nieruchomości, na których prowadzona jest selektywna zbiórka odpadów komunalnych. 4.2. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram (w formie papierowej i elektronicznej), na cały okres trwania umowy, który winien być uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Harmonogram Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji najpóźniej w dniu 1 stycznia 2019 roku. 4.3. Każdorazowa zmiana harmonogramu odbioru odpadów komunalnych wymaga akceptacji ze strony Zamawiającego. Zaktualizowany harmonogram sporządza Wykonawca. Zmiany zaczynają obowiązywać w terminie 7 dni od dnia zaakceptowania harmonogramu przez Zamawiającego. 4.4. Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania odpadów komunalnych. W tym celu Wykonawca dostarcza harmonogram odbioru odpadów komunalnych wszystkim mieszkańcom objętym systemem gospodarowania odpadami. Dodatkowo Wykonawca dostarcza harmonogram Zamawiającemu celem opublikowania na stronie internetowej Urzędu Gminy w Joniec, oraz tablicach ogłoszeń na terenie Gminy Joniec. 4.5. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w dni powszednie w godzinach 7.00 - 18.00 przy czym właściciele nieruchomości zobowiązani są wystawić pojemniki i worki do godz. 7.00, w dniu przewidzianym w harmonogramie odbioru. 4.6. W przypadku niemożności odbioru odpadów komunalnych, na skutek okoliczności zaistniałych po stronie Wykonawcy, w terminie wynikającym z harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Odbiór odpadów nastąpi najpóźniej w dniu roboczym następującym po dniu, w którym odebranie nie było możliwe. 4.7. W przypadku niemożności odbioru odpadów komunalnych w terminie wynikającym z harmonogramu, na skutek siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Odbiór odpadów nastąpi najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od daty ustania przesłanek, z powodu których odbiór odpadów nie był możliwy. 4.8. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnych z przepisem art. 9n ust.1-3 z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.). 4.9. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Joniec Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem i zasadą bliskości (art. 20 ustawy z dn. 14.12.2012 r. o odpadach), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania zagospodarować do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej w ofercie. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie przedstawiać Zamawiającemu jeden raz na miesiąc (wraz z fakturami za wykonanie usług) dowody potwierdzające wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 4.10. Zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 ustawy z dn. 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), Wykonawca w ofercie wskaże instalacje, do których przekazywać będzie odebrane odpady z terenu Gminy Joniec. 4.11. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: 1) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.), 2) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), 3) Uchwały Rady Gminy Joniec w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Joniec, 4) Uchwały Rady Gminy Joniec w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, 5) Aktualnego Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego. 4.12. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ilość odebranych odpadów komunalnych oraz wykonywanych tras przejazdu (na wypadek reklamacji lub ewentualnie innej potrzeby uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych informacji). 4.13. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikowania prawidłowości prowadzonej segregacji. 4.14. Przed wykonaniem usługi odbioru odpadów od mieszkańców nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest do kontroli odpadów i zgodności ich z przeznaczeniem pojemnika. Zgodnie z art. 9f ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.) - w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania ich jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznego powiadamiania, o tym fakcie Zamawiającego. 4.15. Za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie wykonywania usługi odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca wykaże dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji i uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej, a w szczególności: 1) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.) prowadzonego przez Wójta Gminy Joniec w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 2) Aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych objętych postępowaniem przetargowym lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018 r. poz. 992 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach