Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów, terenu i mienia należącego do Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu.

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Fryderyka Adama Czerniewskiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 423 28 07; 516 187 244 , fax. 87 423 24 22
  • Data zamieszczenia: 2023-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU
    ul. Fryderyka Adama Czerniewskiego 6
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 423 28 07; 516 187 244, fax. 87 423 24 22
    REGON: 790676010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów, terenu i mienia należącego do Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie bezpośredniej ochrony obiektów, terenu i mienia w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu przy ul. Czerniewskiego 6 w 2024 roku.Świadczenie usług w zakresie monitorowania obiektów, terenu i mienia z dojazdem grup interwencyjnych w bazie Obwodu Drogowego Nr 2 w Orzyszu przy ul. Polnej 18 w 2024 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98341140-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada aktualną koncesję lub upoważnienie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zadanie Nr 1:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę ochrony fizycznej mienia o wartości minimum 90 000,00 zł brutto.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę.b) Zadanie Nr 2:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę monitorowania wizyjnego obiektów, terenu i mienia z dojazdem grup interwencyjnych o wartości minimum 5 000,00 zł brutto.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach