Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego we Wrocławiu i podległych Placówkach Terenowych.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-333 Wrocław, Powstańców Śląskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3671844 , fax. 713 672 938
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu
    Powstańców Śląskich 62
    53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3671844 , fax. 713 672 938
    REGON: 1251326200117
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego we Wrocławiu i podległych Placówkach Terenowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu budynków, konserwacji i naprawy systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych w Oddziale Regionalnym KRUS we Wrocławiu i podległych Placówkach Terenowych KRUS na terenie województwa dolnośląskiego, obejmujące w szczególności: 1) jednoosobową ochronę fizyczną (stacjonarną) przez 12 godzin: od 6.30 do 18.30 tylko w dni robocze, obiektu Oddziału Regionalnego we Wrocławiu i jednoosobową ochronę fizyczną (stacjonarną) przez 4 godziny: od 14.30 do 18.30 tylko w dni robocze, obiektów Placówek Terenowych KRUS w Wałbrzychu i Jeleniej Górze oraz jednoosobową ochronę fizyczną (stacjonarną) przez 5 godzin: od godz. 6.30 do 7.30 i od godziny: od 14.30 do 18.30 tylko w dni robocze, obiektu Placówki Terenowej KRUS w Legnicy; Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wykazanych godzin objęcia ochroną fizyczną, w tym również w zakresie zwiększenia/zmniejszenia liczby godzin ochrony; 2) dowóz kluczy do Placówek Terenowych KRUS w Wałbrzychu i Jeleniej Górze, przed otwarciem Placówki oraz odbiór kluczy z w/w Placówek po ich zamknięciu; 3) całodobowy monitoring antywłamaniowy i przeciwpożarowy realizowany w oparciu o zainstalowane, istniejące urządzenia techniczne wraz z gotowością do podjęcia interwencji w OR we Wrocławiu i PT w Trzebnicy, Oleśnicy, Strzelinie, Wołowie, Środzie Śląskiej, Wałbrzychu, Świdnicy, Jeleniej Górze, Bolesławcu, Lubaniu, Legnicy i Polkowicach; 4) sprawowanie serwisu obejmującego przeprowadzanie półrocznych konserwacji (w terminie do 31 maja: 2019r., 2020r. i 2021 r. oraz do 30 listopada: 2019r., 2020 r. i 2021 r.) i bieżących napraw urządzeń i instalacji utrzymujących systemy alarmowe antywłamaniowe i przeciwpożarowe w ciągłej sprawności w OR we Wrocławiu i PT w Trzebnicy, Oleśnicy, Strzelinie, Wołowie, Środzie Śląskiej, Wałbrzychu, Świdnicy, Jeleniej Górze, Bolesławcu, Lubaniu, Polkowicach (z wyłączeniem PT Legnica); 5) zintegrowanie systemu alarmowego antywłamaniowego z systemem alarmowym przeciwpożarowym w oparciu o funkcjonujące w nich urządzenia techniczne stanowiące własność Zamawiającego oraz podłączenie wszystkich jednostek wymienionych w załączniku nr 1 do umowy do Centrum Monitorowania za pomocą zamontowanych przez Wykonawcę i na jego koszt, niezbędnych urządzeń nadawczych (pozostających własnością Wykonawcy) na czas realizacji umowy; 6) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym planu ochrony fizycznej dla Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu i Placówek Terenowych KRUS w Wałbrzychu, Jeleniej Górze i Legnicy oraz planów ochrony obiektów poprzez monitoring wraz z opisem sposobu prowadzenia usługi i procedur dla OR we Wrocławiu i PT w Trzebnicy, Oleśnicy, Strzelinie, Wołowie, Środzie Śląskiej, Wałbrzychu, Świdnicy, Jeleniej Górze, Bolesławcu, Lubaniu, Legnicy i Polkowicach. Plany te Wykonawca opracuje oraz uzgodni z Zamawiającym w terminie do 14 dni licząc od daty objęcia jednostki ochroną; 7) przeniesienie dotychczasowego wyposażenia, jego zamontowanie wraz z urządzeniem do transmisji sygnału alarmowego (antywłamaniowego/sygnalizacji pożaru) lub objęcie monitoringiem obiektów KRUS w nowej lokalizacji w przypadku zmiany dotychczasowej siedziby jednostki organizacyjnej na terenie miejscowości, w której dana jednostka się znajduje; 8) prowadzenie dokumentacji w związku z realizowaną ochroną fizyczną (stacjonarną) w Oddziale Regionalnym we Wrocławiu i PT w Wałbrzychu, Legnicy i Jeleniej Górze oraz prowadzenie dokumentacji w związku z realizowanym monitoringiem systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach KRUS wymienionych w załączniku nr 1 do umowy; 9) prowadzenie dokumentacji dotyczącej konserwacji i serwisowania urządzeń i instalacji systemów alarmowych: antywłamaniowego i przeciwpożarowego zapewniającej utrzymanie systemów w stałej sprawności eksploatacyjnej; 10) zapewnienie gotowości interwencji serwisowej i usuwania awarii systemów alarmowych będących własnością Zamawiającego oraz zapewnienie ochrony obiektów monitorowanych do czasu usunięcia awarii. 2. Wykonawca musi spełniać wymogi określone Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2213, z późn. zm.) 3. Wykaz uprawnień i obowiązków pracowników Wykonawcy w zakresie ochrony określa załącznik nr 2 do wzoru umowy. 4. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów wraz z przyległymi terenami (na koszt Wykonawcy) objętych przedmiotem zamówienia (po uprzednim uzgodnieniu terminu dla OR KRUS Wrocław z Kierownikiem Wydziału Administracyjno -Gospodarczego - tel. 071 335-95-05, w godzinach: 8.00 - 14.00 a dla Placówek Terenowych KRUS z kierownikami odpowiednich Placówek Terenowych). 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79 71 00 00 – 4 usługi ochroniarskie 79 71 10 00 – 1 usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50 61 00 00 - 4 usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa Klauzula społeczna 6. Zamawiający wymaga zgodnie z art. 29 ust. 3a, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, aby co najmniej 2 osoby wykonujące czynności związane z przedmiotem zamówienia w zakresie ochrony fizycznej w Oddziale Regionalnym we Wrocławiu oraz w Placówkach Terenowych w Wałbrzychu, Jeleniej Górze i Legnicy w okresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę zawartej na podstawie art. 22 § 22 ust. 1 Kodeksu pracy 7. Wykonawca złoży oświadczenie, że zarówno on jak i jego podwykonawca będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia osoby wykonujące czynności wskazane w pkt 6. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 6. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni roboczych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 6 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 10. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących wskazane w pkt. 6 czynności, Zamawiający przewiduje według swego wyboru sankcję w postaci odstąpienia od umowy lub jej części z winy Wykonawcy i naliczenia kar umownych z tytułu odstąpienia lub sankcje naliczenia kar umownych na zasadach i w wysokości określonej w umowie stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 11. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczenia lub dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 czynności skutkujących sankcjami, o których mowa odpowiednio w pkt. 10. 12. W przypadku rozwiązania stosunku pracy (bez względu na stronę składającą oświadczenie w tym zakresie) z osobą zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, do wykonywania czynności, o których mowa w pkt 6, przed zakończeniem realizacji umowy, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby zgodnie z postanowieniami umowy. 13. W przypadku, o którym mowa w pkt 12 Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej przed rozpoczęciem pracy nowego pracownika do przedstawienia Zamawiającemu nowej listy pracowników wraz z wymaganym oświadczeniem o poufności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób mienia, określającą zakres i formy prowadzenia tej usługi, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2213 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. 2) Wypełnione oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów (jeśli dotyczy); 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach