Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie obsługi szatni na wybranych obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2015-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie obsługi szatni na wybranych obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi szatni na wybranych obiektach uczelni: l.p. obiekt ilość szatni ilość numerków godziny otwarcia szatni minimalna wymagana ilość osób pracujących w godzinach otwarcia szatni uwagi 1 Collegium Maximum, ul. Wojska Polskiego 28 1 357 6:00 - 22:00 poniedziałek - niedziela 3 osoby zmiana 8 godzin I zmiana 6:00-14:00 II zmiana 14:00-22:00 Dodatkowa 10:00-18:00* 2 budynek Wydziału Technologii Drewna, ul. Wojska Polskiego 38/42 1 324 6:00 - 22:00 poniedziałek - niedziela 2 osoby zmiana 8 godzin I zmiana 6:00-14:00 II zmiana 14:00-22:00 3 budynek Biocentrum. ul. Dojazd 11 1 1057 6:00 - 22:00 poniedziałek - niedziela 3 osoby zmiana 8 godzin I zmiana 6:00-14:00 II zmiana 14:00-22:00 Dodatkowa 1000-1800* 4 budynek Akademickiej Kliniki Medycyny Weterynaryjnej, ul. Szydłowska 43 1 140 6:00 - 22:00 poniedziałek - niedziela 2 osoby zmiana 8 godzin I zmiana 6:00-14:00 II zmiana 14:00-22:00 5 Katedra Gleboznawstwa i Ochrony Gruntów, ul. Szydłowska 50 1 120 700 - 1600 poniedziałek - piątek 2 osoby zmiana 4,5 godzin I zmiana 7:00 - 11:30 II zmiana 11:30-16:00 6 budynek Kolegium Rungego, ul. Wojska Polskiego 52 1 140 8:00 - 16:00 poniedziałek - niedziela 1 osoba ok.1500 godzin w czasie trwania umowy *dodatkowa 8-godzinna zmiana ustalana będzie na bieżąco z Zamawiającym. Zamawiający przewiduje maksymalnie 62.150 godzin pracy w okresie od 01.10.2015r do 31.05.2018r z uwzględnieniem 60 dni wolnych od pracy (ferie świąteczne, zimowe oraz inne dni wolne zgodnie z Zarządzeniem Rektora). Wynagrodzenie Wykonawcy za okres danego miesiąca będzie obliczane wg wzoru: stawka jednostkowa brutto x ilość godzin faktycznie wykonywanej usługi w okresie danego miesiąca poświadczonej w książce służby. 3.2. Zakres czynności dotyczących obsługi szatni: 1. pełnienie dyżurów według harmonogramu. 2. w pracy obowiązuje jednolity, estetyczny strój wraz z oznakowaniem i identyfikatorem. 3. Wykonawca usługi ponosi pełną odpowiedzialność materialną / majątkową za powierzoną na przechowywanie odzież oraz wszelkie pomyłki w numerkach powodujące podmianę odzieży. 4. dowodem przyjęcia odzieży i innych przedmiotów do szatni jest wydanie numerka. 5. szatniarz ma obowiązek przyjmowania na przechowywanie toreb podróżnych, plecaków itp. 6. w czasie pełnienia służby szatniarz nie może opuszczać stanowiska pracy. 7. w czasie pełnienia służby szatniarz ma obowiązek zachowania poufności informacji w zakresie świadczonej usługi, 8. w czasie pełnienia służby szatniarz ma obowiązek zachowania porządku i czystości. 9. po zakończonym dyżurze ( II zmiana ) szatniarz ma obowiązek sprawdzić dokładnie czy: a. nie pozostawiono odzieży na wieszakach b. wszystkie numerki znajdują się na swoich miejscach, c. nie pozostawiono innych rzeczy, np. toreb, parasoli, bądź różnych przedmiotów, które nie powinny znajdować się w szatni, 10. w przypadku stwierdzenia po zakończonym dyżurze, że pozostawiono w szatni odzież, szatniarz odnotowuje ten fakt w książce służby, a następnie przekazuje pozostawione ubranie za pokwitowaniem portierowi, by mogło być odebrane wyjątkowo z portierni, poza godzinami pracy szatni. 11. szatnia nie może pozostać bez dozoru w czasie pracy zmianowej. Szatniarz może opuścić stanowisko pracy dopiero wówczas, gdy do pracy przyjdzie zmiennik. W wyjątkowej sytuacji szatniarz może opuścić stanowisko pracy pod warunkiem zabezpieczenia szatni przed wejściem osób nieupoważnionych oraz powiadomienia Administratora obiektu. 12. po zakończonej pracy szatniarz sprawdza stan numerków, a informację o braku numerka zapisuje do książki służby. 13. wszystkie usterki zauważone w szatni w trakcie lub po zakończonej pracy powinny być opisane w książce służby i zgłoszone Administratorowi obiektu. 3.3 Zamawiający wymaga, aby usługa była realizowana przez osoby przeszkolone w zakresie przepisów BHP i ppoż., posiadające aktualne orzeczenia lekarskie dopuszczające je do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia wg załącznika nr 4 do umowy, 3.4 Wybrany Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy podać wykaz pracowników, zatrudnionych na umowie o pracę, skierowanych do realizacji zadania wg załącznika nr 4 do umowy. 3.5 Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące usługę były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie określa wymiaru etatu na jaki mają być zatrudnieni pracownicy Wykonawcy. 3.6 Szczegółowe określenie zakresu usługi oraz wymagań związanych z jej realizacją zawiera załącznik nr 2 do projektu umowy. 3.7 Wykaz obiektów z podaniem godzin pracy zawiera załącznik nr 1 do projektu umowy. 3.8 Wybrany Wykonawca po zawarciu umowy przyjmie na podstawie protokołu w użytkowanie szatnię wraz z numerkami, w ilości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Rozliczenie brakujących numerków nastąpi po zakończeniu świadczenia usługi. 3.9 Wykonawca ma obowiązek na bieżąco uzupełniać w szatni zagubione bądź uszkodzone przez szatniarza numerki na własny koszt. Uzupełnione numerki muszą być oznaczone napisem DUPLIKAT. Po zakończeniu świadczenia usługi, uzupełnione numerki, Wykonawca przekaże nieodpłatnie Zamawiającemu. Zamawiający zaleca, aby potencjalny Wykonawca dokonał wizji lokalnej poszczególnych obiektów i zapoznał się z całością przedmiotu zamówienia. Przed zamiarem dokonania wizji lokalnej należy, co najmniej 1 dzień wcześniej, umówić się telefonicznie z Zamawiającym - przedstawicielem Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia, tel. (061) 846 70 58 lub administratorem ds. ochrony, tel. 061 848 70 59 i 0505 030 380 w godz. 800 - 1400 (dni pracujące).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości: 20.000,00 PLN, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100. a. Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 23 lipca 2015r. do godz. 09:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach