Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 00560 Warszawa, ul. Mokotowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224 476 100 , fax. 224 476 152
- Data zamieszczenia: 2019-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
ul. Mokotowska 25
00560 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224 476 100, fax. 224 476 152
REGON: 14047007100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie koordynacji prac związanych z realizacją wystawy w ramach XXII Wystawy Triennale w Mediolanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie koordynacji prac związanych z realizacją wystawy w ramach XXII Wystawy Triennale w Mediolanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Obowiązki wykonawcy zamówienia: 1. Przygotowanie w terminie do dnia 28 lutego 2019 roku szczegółowego harmonogramu prac związanych z organizacją wystawy wraz z ustaleniem deadlinów m.in. na koncepcję kuratorską, koncepcję aranżacji, tłumaczenia, przekazanie materiałów grafikowi, projekt identyfikacji, druki, produkcję aranżacji, montaż, demontaż wystawy o powierzchni ok 100 mkw; 2. Koordynacja przekazywania obiektów od projektantów oraz bieżące informowanie projektantów na temat wystawy; 3. Koordynacja prac nad aranżacją przestrzeni, w tym rozmowy dotyczące koncepcji, wyceny aranżacji na podstawie projektu wykonawczego, nadzór nad produkcją aranżacji; 4. Współpraca z grafikiem w tym m. in. koordynacja prac grafika dot. aranżacji przestrzeni; dostarczanie mu materiałów po redakcji i tłumaczeniach, koordynacja proof readingu. 5. Logistyka (w tym transport i pakowanie obiektów); 6. Koordynacja ustaleń technicznych m. in. z kuratorami, autorami aranżacji oraz z organizatorami (partnerem zagranicznym); 7. Koordynacja tekstów i zdjęć niezbędnych do materiałów promocyjnych (m. in. biografie projektantów, autorskie opisy produktów) wraz z prawami autorskimi; 8. Koordynacja tłumaczeń; 9. Bieżący kontakt z partnerem zagranicznym – przesyłanie projektu architektury do akceptacji, ustalenia dot. warunków montażu, demontażu wystawy, rozładunku i magazynowania obiektów; 10. Koordynacja transportu obiektów; harmonogram transportów; 11. Koordynacja montażu i demontażu wystawy w miejscu prezentacji; 12. Specyfikacja i zapewnienie pozyskania dokumentacji fotograficznej i filmowej; 13. Koordynacja powstawania wszystkich materiałów drukowanych, nadzór nad ich produkcją. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79950000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa organizacja i obsługa trzydniowej konferencji międzynarodowej – posiedzeń Regional Development Forum for Europe (RDF-EUR) oraz Committee for ITU Policy (Com-ITU)
Dodano: 2024-03-11 - Przygotowanie i realizacja mobilnej wystawy plenerowej wraz z drukami i publikacjami towarzyszącymi oraz materiałami promocyjnymi związanych z 5. edycją Polskiej Listy Krajowej programu UNESCO
Dodano: 2024-03-06 - Kompleksowa organizacja i obsługa Konferencji Akademia CeZ
Dodano: 2023-12-08 - DZP.261.100.2023 Kompleksowa obsługa techniczna oraz budowa i produkcja scenografii wydarzenia - Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
Dodano: 2023-11-29 - Kompleksowa organizacja i obsługa 1-dniowej konferencji zamykającej projekt pn. Zintegrowana Platforma Analityczna.
Dodano: 2023-10-30 - Kompleksowa organizacja i obsługa 1-dniowej konferencji zamykającej projekt pn. „Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)”
Dodano: 2023-10-18 - Kompleksowa organizacja konferencji, warsztatów oraz targów
Dodano: 2023-10-17 - Kompleksowa usługa organizacyjno-gastronomiczna podczas XV Konferencji Ewaluacyjnej 12.12.2023 r.
Dodano: 2023-10-09 - Kompleksowa organizacja i obsługa Konferencji Akademia CeZ
Dodano: 2023-09-14 - Budowa i aranżacja Stoiska Promocyjnego PAIH podczas targów GITEX Global w Dubaju w dniach 16-20.10.2023 r.
Dodano: 2023-09-01