Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 648 608 , fax. 225 648 608
- Data zamieszczenia: 2019-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Aleja Niepodległości 162
02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 648 608, fax. 225 648 608
REGON: 15020000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie drukowania (wraz z oprawą) książek i czasopism niskonakładowych, naukowych (publikacji zawierających, oprócz tekstu podstawowego i tytułów, również wzory, tabele, wykresy, rysunki, zdjęcia, przypisy, bibliografie), z zastosowaniem technologii cyfrowej i materiałów własnych drukarni, dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług w zakresie drukowania (wraz z oprawą) książek i czasopism niskonakładowych, naukowych (publikacji zawierających, oprócz tekstu podstawowego i tytułów, również wzory, tabele, wykresy, rysunki, zdjęcia, przypisy, bibliografie), z zastosowaniem technologii cyfrowej i materiałów własnych drukarni, dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów: a)każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (formularz Nr 3 do SIWZ) oraz w oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu (formularz Nr 4 do SIWZ). b)każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 2 oraz ust. 3 pkt 1 Części V SIWZ. 3.Wypełniony i podpisany jak oferta, formularz cenowy – formularz nr 2 do SIWZ wraz z załącznikami nr 1 i nr 2. 4.Oświadczenia wymienione w Części V ust. 1 niniejszej SIWZ; 5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania; 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania; 7.Pisemne zobowiązanie (lub inny dokument) podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacją o tych podmiotach zawartą w oświadczeniach, o których mowa w Części V ust. 1 SIWZ - jeżeli dotyczy. 8.Publikacje – 6 sztuk.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Usługa drukowania katalogu wystawy czasowej (po)ŻYDOWSKIE… Sztetl Opatów oczami Majera Kirszenblata, w wersji polskiej i angielskiej”
Dodano: 2024-04-11 - „Usługi drukowania, pakowania oraz dostawy materiałów promocyjnych i informacyjnych dla Muzeum”
Dodano: 2024-04-04 - Usługi w zakresie drukowania wraz z dostawą materiałów poligraficzno-reklamowych małoformatowych i wielkoformatowych z zastosowaniem technologii cyfrowej
Dodano: 2024-03-27 - Druk książek – 3 części. Część nr 1 „Koszykowa róg Stalina. Areszt Wewnętrzny (...)”; część nr 2„W cieniu dwóch totalitaryzmów (...)”część nr 3 „Stalin wiecznie żywy. Obraz "czerwonego cara" (...)
Dodano: 2024-03-20 - „Wykonanie 400 000 papierowych żonkili klasycznych oraz 6 000 żonkili VIP zgodnie z projektem Zamawiającego w językach polskim, angielskim i hebrajskim”
Dodano: 2024-01-09 - Usługa wydruków wielkoformatowych
Dodano: 2023-12-14 - Druk i dystrybucja gazety pt. „Życie Śródmieścia” w latach 2024-2026 (numer postępowania UD-IX-ZP-62-2023)
Dodano: 2023-11-29 - Usługa przygotowania i opracowania (merytorycznego, edytorskiego oraz graficznego) publikacji prezentującej wybrane aspekty realizacji Projektu Sieć Otwartych Innowacji
Dodano: 2023-10-31 - „Wykonanie 400 000 papierowych żonkili klasycznych oraz 6 000 żonkili VIP zgodnie z projektem Zamawiającego w językach polskim, angielskim i hebrajskim”
Dodano: 2023-10-30 - „Usługa drukowania publikacji w 5 częściach”
Dodano: 2023-10-25