Przetargi.pl
świadczenie usług transportu sanitarnego z opieką medyczną oraz bez opieki medycznej

Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 41218 Sosnowiec, ul. G. Zapolskiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2660230, 2660251 , fax. 32 2663630, 2660251
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. G. Zapolskiej 3
    41218 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2660230, 2660251, fax. 32 2663630, 2660251
    REGON: 27624072400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług transportu sanitarnego z opieką medyczną oraz bez opieki medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszej umowy jest świadczenie całodobowych usług transportu sanitarnego: Pakiet nr 1 Z opieką medyczną udzielanych przez specjalistyczny zespół ratownictwa medycznego z zapewnioną opieka medyczną o standardzie odpowiadającym karetce typu S. Skład osobowy specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego zgodny z art. 36 ust. 1 pkt. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r., poz. 2195 z późn.zm.). Wymagania dotyczące środka transportu zgodne z art. 36 ust. 2 w/w ustawy. Transport dotyczyć będzie pacjentów niewymagających przewozu przy użyciu zestawu inkubatora transportowego hospitalizowanych w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. przewożonych w pozycji leżącej lub siedzącej. Pakiet nr 2 Bez opieki medycznej polegających na: a) przewozie pacjentów Zamawiającego do innych podmiotów leczniczych, w tym osób z zaburzeniami psychicznymi; b) transporcie pacjentów na badania oraz konsultacje specjalistyczne itp.; c) odwożeniu pacjentów do domu po skończonej hospitalizacji; d) transporcie pacjentów w inne wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie całej Polski, w pozycji leżącej / siedzącej zgodnie ze wskazaniami lekarskimi i możliwościami zdrowotnymi pacjenta, e) dostarczaniu wyników badań oraz przewozie materiałów do badań i materiałów wykorzystywanych do świadczeń zdrowotnych, specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego spełniającymi wymagania wynikające z przepisów prawa w zakresie będącym przedmiotem zamówienia. Zamawiający zaznacza, iż w razie konieczności ww. usługa będzie świadczona z obecnością osoby pomagającej przy transporcie pacjentów leżących, jednak nie częściej niż 4 razy w ciągu danego roku trwania umowy. Szacunkowa ilość roboczogodzin oraz długość przejazdów w okresie trwania umowy jest określona w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2A i 2B do SIWZ. Zamawiający za trasę przejazdów uznaje trasę pomiędzy siedzibą Zamawiającego a docelowym miejscem przejazdu wskazanym w zgłoszeniu przewozu. Do trasy przewozu nie wlicza się odległości m.in.: dojazdów i powrotów pomiędzy bazą Wykonawcy a siedzibą Zamawiającego, za wyjątkiem przejazdów transportu sanitarnego bez opieki medycznej (pakiet 2) opisanych poniżej w pkt. 3 b) i c) Wymagań. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla: Pakietu nr 1 - usługa transportu sanitarnego z opieką medyczną: 1. Zespół specjalistyczny pozostaje w całodobowej gotowości, realizuje wezwania i udziela usług w zakresie transportu sanitarnego zgodnie z zapotrzebowaniem siedem dni w tygodniu, w tym święta i dni ustawowo wolne od pracy. 2. W skład zespołu musi wchodzić lekarz, pielęgniarka lub ratownik medyczny. Skład zespołu musi być zgodny z definicją specjalistycznego zespołu ratownictwa medycznego zawartą w art. 36 ust. 1 pkt. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r., poz. 2915 z późn.zm.). 3. Personel pojazdu posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonania świadczeń będących przedmiotem zamówienia. 4. Usługa w zakresie transportu sanitarnego świadczona będzie na podstawie każdorazowego zgłoszenia telefonicznego złożonego przez Zamawiającego potwierdzonego pisemnym zleceniem na przewiezienie pacjenta. 5. Zamawiający wymaga aby czas podstawienia pojazdu w trybie „cito” od momentu wezwania telefonicznego był nie dłuższy niż 60 minut (obowiązujący czas dojazdu określa formularz ofertowy). Za zgłoszenie w trybie „cito” Zamawiający rozumie każde wezwanie Wykonawcy w trybie pilnym bez względu na dzień i godzinę zgłoszenia. W sytuacjach planowanego zamówienia usługi w zakresie transportu sanitarnego Zamawiający zobowiązuje się do telefonicznego zgłoszenia co najmniej 24 godziny przed planowanym transportem. 6. Transport sanitarny ma być realizowany najkrótszą możliwie drogą albo drogą zapewniającą najkrótszy czas dojazdu. 7. Logistyczne rozplanowanie transportu leży w gestii Wykonawcy, który winien zrealizować usługę prawidłowo, z należytą starannością i w określonym czasie. 8. Wszystkie pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia powinny umożliwiać przewiezienie pacjenta zarówno w pozycji leżącej, jak i siedzącej. 9. Od momentu przejęcia pacjenta do chwili zakończenia zleconej usługi (dowiezienie pacjenta do miejsca docelowego i przekazania pod opiekę) Wykonawca odpowiada za jego bezpieczeństwo. 10. Obsługa samochodów zobowiązana będzie do świadczenia pomocy pacjentom, tj. każdemu zgłaszającemu taką potrzebę lub z widocznymi problemami w poruszaniu np. pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu. 11. Usługa powinna być świadczona zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz na warunkach określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 24 września 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1176). 12. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 13. Zamawiający wymaga, aby wszystkie środki transportu używane przy realizacji przedmiotu zamówienia: a) były w stanie sanitarnym i technicznym umożliwiającym niezwłoczną realizację usług (posiadały aktualne, dopuszczające do ruchu badanie techniczne oraz posiadały opinię sanitarną o spełnieniu wymagań fachowych i sanitarnych przez pojazdy transportu sanitarnego); b) spełniały cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz wymagania dotyczące wyposażenia medycznego zgodnie z aktualnie obowiązującą Polską normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane (PN-EN 1789) oraz wytycznymi Ministra Zdrowia określonymi w Załączniku nr 3 do Zarządzenia Nr 64/2016/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 30 czerwca 2016 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju ratownictwo medyczne (wraz ze zmianami); c) były wyposażone w środki łączności, posiadające dopuszczenie do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (dbanie o sprawność środków łączności należy do obowiązków Wykonawcy); d) były oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; e) były zarejestrowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej jako samochody specjalne sanitarne i posiadały zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym, w tym wyposażone w sygnalizację świetlno-dźwiękową i możliwość jej używania podczas jazdy; f) posiadały ubezpieczenie OC i NW (dla kierowcy i pasażera). 14. W przypadku braku dostępności pojazdu (awaria, przegląd, itp.) uniemożliwiającej wykonanie usługi Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport zastępczy lub na własny koszt zlecić usługę innemu podmiotowi dla zapewnienia ciągłości świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 15. Dokonanie przeglądów aparatury medycznej będącej na wyposażeniu pojazdów należy do obowiązków Wykonawcy. Sprzęt jednorazowy, leki, płyny infuzyjne itp. będą uzupełniane przez Wykonawcę. 16. Pojazdy muszą być wyposażone w leki umożliwiające zapewnienie pomocy w sytuacji nagłego zagrożenia zdrowotnego. 17. Dezynfekcja pojazdu po przewozie każdego pacjenta leży po stronie Wykonawcy, środki ochrony osobistej kierowcy / ratownika / pielęgniarki / lekarza zabezpiecza Wykonawca. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia przed Zamawiającym oraz przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej. Wykonawca wyraża zgodę na przeprowadzenie audytów wykonywanych przez audytora wewnętrznego Zamawiającego lub audytora firmy zewnętrznej celem potwierdzenia spełniania wymaganych standardów świadczenia usług. 19. Wykonawca jako Podwykonawca Zamawiającego w zakresie wykonywania transportu sanitarnego zobowiązany jest do poddania się kontroli Narodowego Funduszu Zdrowia na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1510 z późn.zm.) w zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia. 20. Ilości oraz wartości określone w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ są ilościami maksymalnymi oraz mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym i wartościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, w związku z czym ilość podaną w formularzu ofertowym należy rozumieć jako szacunkową. Jednakże Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania co najmniej 70% ilości określonych w formularzu asortymentowo-cenowym. 21. W przypadku zlecenia części zamówienia Podwykonawcy, Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do sprawowania pełnego nadzoru oraz do koordynacji wszelkich prac zleconych Podwykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia lub zaniedbania swoich Podwykonawców i ich pracowników z pomocy, z których korzysta przy realizacji niniejszej umowy, jak za działania, uchybienia lub zaniedbania własne. 22. Wykonawca jako Podwykonawca Zamawiającego w zakresie wykonywania transportu sanitarnego zobowiązany jest do poddania się kontroli Narodowego Funduszu Zdrowia na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz do uzupełnienia Portalu Potencjału niezwłocznie po podpisaniu umowy. 23. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym niniejszym zamówieniem na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. Pakietu nr 2 - usługa transportu sanitarnego bez opieki medycznej: 1. Wykonawca zapewnia całodobową usługę transportu sanitarnego we wszystkie dni tygodnia, w tym dni świąteczne i dni ustawowo wolne od pracy, 24 godziny na dobę. 2. Ww. usługa będzie: a) wykonywana z zachowaniem najwyższej staranności, w szczególności poprzez zapewnienie bezpieczeństwa zdrowia i życia pacjentów oraz bezpiecznych warunków przewozu pacjentów; b) zlecana najpóźniej 24 godziny przed planowanym transportem (z wyjątkiem stanów nagłych); c) w godz. 7.30 a 15.00 – czas trwania usługi będzie zależny od potrzeb w danym dniu – usługę zamawiać będzie pracownik Działu Administracyjno-Prawnego (rozpoczęcie i zakończenie usługi transportowej liczyć się będzie od siedziby Centrum Pediatrii – Sosnowiec, ul. Zapolskiej 3); d) w godz. 15.00 a 7.30 oraz dni wolne od pracy – usługę zamawiać będzie lekarz dyżurujący (rozpoczęcie i zakończenie usługi transportowej liczyć się będzie od siedziby Wykonawcy – najkrótsza droga), a zgłoszenie się do siedziby Zamawiającego w celu realizacji usługi ma nastąpić w czasie nieprzekraczającym 1 h 30 min, w przypadku zgłoszeń na „cito” w czasie nie dłuższym niż 60 min (obowiązujący czas dojazdu określa formularz ofertowy); wykonywana na podstawie zlecenia na przewiezienie chorego stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, a zawierającego m.in. następujące dane: imię i nazwisko pacjenta, adres, numer PESEL, rozpoznanie, pozycję w czasie transportu, miejsce przeznaczenia, datę i godzinę zlecenia, dane lekarza kierującego oraz będzie wykonana zgodnie z tym zleceniem; e) realizowana najkrótszą trasą lub trasą, która zapewnia najkrótszy czas dojazdu. 3. Za zgłoszenie w trybie „cito” Zamawiający rozumie każde wezwanie Wykonawcy w trybie pilnym bez względu na dzień i godzinę zgłoszenia, za wyjątkiem sytuacji, w której usługa może zostać podjęta natychmiastowo przez stacjonującą w tym momencie w siedzibie Zamawiającego karetkę zgodnie z pkt. 2 ppkt c. 4. Długość kursu liczona będzie w następujący sposób: a) w przypadku usługi wykonywanej w godzinach 7.30 a 15.00 przez kierowcę stacjonującego w siedzibie Zamawiającego – od siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego oraz z miejsca docelowego do siedziby Zamawiającego; b) w przypadku usługi wykonywanej w godzinach 7.30 a 15.00 przez drugiego wezwanego w razie potrzeby kierowcę - w ilości faktycznie przejechanych kilometrów począwszy od siedziby Wykonawcy; c) w przypadku usługi wykonywanej w godzinach 15.00 a 7.30 oraz dni wolne od pracy – w ilości faktycznie przejechanych kilometrów począwszy od siedziby Wykonawcy. 5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie środki transportu sanitarnego oddane do dyspozycji Zamawiającego: a) spełniały obowiązujące wymagania techniczne i sanitarne niezbędne do realizacji zadań określonych w przedmiocie zamówienia, a określone w ustawie z dnia 15 września 2011 roku o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2190 z późn.zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r., nr 32 poz. 262 z późn. zm.) m.in. mają być wyposażone w: miejsce zapewniające pozycję siedzącą /leżącą, nosze samojezdne i pasy zabezpieczające, środki łączności, gniazdo do podłączenia inkubatora transportowego, butle z tlenem oraz klimatyzację; b) były oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) były sprawne technicznie, posiadały aktualne badania techniczne dopuszczające je do ruchu oraz były zgodne ze standardami określonymi przez Ministra Zdrowia oraz wszelkimi innymi przepisami właściwymi w tym zakresie; d) posiadały ubezpieczenie OC i NW (dla kierowcy i pasażera). e) były utrzymane w czystości oraz by była przeprowadzana regularna dezynfekcja ich wnętrza i wyposażenia. 6. Zamawiający wymaga, aby jeden ze środków transportu sanitarnego oddanych do jego dyspozycji posiadał zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na użytkowanie pojazdu samochodowego jako uprzywilejowanego w ruchu drogowym. 7. Zamawiający wymaga, aby kierowcy wyznaczeni przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia: a) posiadali odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w postaci prawa jazdy kategorii B oraz 3-letniego stażu pracy, w tym jeden z nich by posiadał uprawnienie do prowadzenia pojazdu uprzywilejowanego; b) posiadali jednolite umundurowanie z nazwą firmy; c) w momencie zgłoszenia się do siedziby Zamawiającego byli w stanie trzeźwym oraz w stanie zdrowotnym zapewniającym jak najlepsze i jak najszybsze wykonanie usługi transportu; d) nie pobierali od pacjentów lub ich opiekunów dodatkowych opłat z tytułu świadczeń realizowanych na podstawie niniejszej umowy. e) zachowywali w tajemnicy wszelkie informacje dotyczące danych osobowych oraz stanu zdrowia pacjentów przewożonych w ramach realizowanej usługi transportowej. 8. W przypadku większej ilości pacjentów potrzebujących przetransportowania, Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu drugi środek transportu sanitarnego wraz z kierowcą, niezbędnym wyposażeniem oraz spełniającą wszystkie inne wymagania opisane w treści SIWZ i jego załącznikach. Wezwanie przez Zamawiającego drugiego środka transportu sanitarnego będzie odbywało się telefonicznie. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody osobowe i majątkowe powstałe w związku z wykonywaniem przez niego usług będących przedmiotem zamówienia, w tym za skutki spowodowane u przewożonych osób ewentualnymi wypadkami drogowymi. 10. Wszystkie czynności składające się na przedmiot zamówienia oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wszelkimi aktualnymi przepisami prawa określającymi wykonywanie tego typu usług oraz muszą uwzględniać specyfikę funkcjonowania Zamawiającego. 11. Wykonawca jest zobowiązany do dołożenia należytej staranności w realizacji wszystkich punktów umowy zgodnie ze swoją aktualną wiedzą, uprawnieniami oraz doświadczeniem w przedmiocie zamówienia. 12. W przypadku braku możliwości realizacji usług transportowych własnym pojazdem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zapewnienia we własnym zakresie przyjazdu środka transportu zastępczego o standardzie i wyposażeniu nie gorszym niż jego własne środki transportu. Przyjazd zastępczego środka transportu nie może nastąpić później niż standardowy przyjazd środka transportu Wykonawcy. W przypadku niezapewnienia zastępczego środka transportu przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu podmiotowi, a różnicą wartości za wyświadczoną usługę obciąży Wykonawcę. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia przed Zamawiającym oraz przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej. Zamawiający wyraża zgodę na przeprowadzenie audytów wykonywanych przez audytora wewnętrznego Zamawiającego lub audytora firmy zewnętrznej celem potwierdzenia spełniania wymaganych standardów świadczenia usług. 14. Wykonawca jako Podwykonawca Zamawiającego w zakresie wykonywania transportu sanitarnego zobowiązany jest do poddania się kontroli Narodowego Funduszu Zdrowia na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz do uzupełnienia Portalu Potencjału niezwłocznie po podpisaniu umowy. 15. Ilości oraz wartości określone w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ są ilościami maksymalnymi oraz mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym i wartościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, w związku z czym ilość podaną w formularzu ofertowym należy rozumieć jako szacunkową. Jednakże Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania co najmniej 70% ilości określonych w formularzu asortymentowo-cenowym. Natomiast w przypadku wykorzystania całej kwoty brutto umowy przed upływem terminu obowiązywania umowy, umowa ulega rozwiązaniu. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym niniejszym zamówieniem na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: inne wymagane dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1. wypełniony formularz oferty o treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony formularz asortymentowo-cenowy o treści określonej w załączniku nr 2A / 2B do SIWZ; 3. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (według załącznika nr 8 do SIWZ) – tylko jeśli dotyczy. 4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), w przypadku gdy: a. ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b. ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/ lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Dokumenty wymagane od Wykonawców dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Każdy Wykonawca, który złoży swoją ofertę w przedmiotowym postępowaniu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według załącznika nr 9 do SIWZ), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn.zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach