Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +486793510 , fax. +48566793682
- Data zamieszczenia: 2019-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
ul. Św. Józefa 53-59
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +486793510, fax. +48566793682
REGON: 00031606800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportu dostawczego, transportu materiału sterylizowanego oraz transportu posiłków - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie: 1.1. Zadanie Nr 1: transportu dostawczego; 1.2. Zadanie Nr 2: transportu materiału sterylizowanego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu, między Centralną Sterylizacją Szpitala Specjalistycznego dla Dzieci i Dorosłych (przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 w Toruniu) a pozostałymi jednostkami Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu, we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z harmonogramem stanowiącym Zał. nr 3/1 do SIWZ; 1.3. Zadanie Nr 3: transportu posiłków między kuchnią Szpitala Specjalistycznego dla Dzieci i Dorosłych (przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 w Toruniu) a pozostałymi jednostkami Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu, we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 3/2 do SIWZ; 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do harmonogramów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1.2 i 1.3, po wcześniejszym uzgodnieniu ich z Wykonawcą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu składanego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale II pkt 5 ppkt 5.1. SIWZ i w §5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej (zgodnie z § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zgodnie z § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zdanie ostatnie punktu 1 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług sprzętowo – transportowych w zakresie stosownym do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2024 roku
Dodano: 2024-03-19 - ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO
Dodano: 2023-11-02 - Świadczenie usług sprzętowych na terenie miasta i gminy Pakość
Dodano: 2021-03-08 - Świadczenie usług sprzętowo - transportowych w zakresie stosownym do potrzeb Zarządu Drogowego w Sepólnie Krajeńskim w 2020 roku.
Dodano: 2020-09-17 - Świadczenie usług transportu sanitarnego
Dodano: 2020-05-22 - Świadczenie usług sprzętowo - transportowych w zakresie stosownym do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2020 roku.
Dodano: 2020-01-21 - Świadczenie usług sprzętowo - transportowych w zakresie stosownym do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2019 roku.
Dodano: 2019-12-03 - Świadczenie usług dowozu ( i odwozu ) uczniów do szkół podstawowych i oddziałów przedszkolnych w Rogowie i Gościeszynie w 2020 roku
Dodano: 2019-11-15 - Świadczenie usług sprzętowo - transportowych w zakresie stosownym do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim.
Dodano: 2019-09-11 - „DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BYTOŃ W ROKU SZKOLNYM 2019/2020”
Dodano: 2019-08-14