Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych w 2016 roku z zakresu dowożenia dzieci do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym oraz do Szkoły Podstawowej w Starych Babicach

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2015-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych w 2016 roku z zakresu dowożenia dzieci do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym oraz do Szkoły Podstawowej w Starych Babicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Zadanie 1: 1)Wykonywanie usług przewozowych polegających na dowozie do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym, ul. Warszawska 697, uczniów, którym zgodnie z art. 14 a ust 3 i art. 17 ust 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) przysługuje bezpłatny transport i opieka w czasie przewozu, zgodnie z załączonymi harmonogramami. Są to usługi w tzw. komunikacji zamkniętej, polegające na przewozie uczniów na trasie: Buda - Mariew - Stanisławów - Borzęcin Dużych - Wierzbin - Zalesie - Wojcieszyn - Koczargi Stare - Koczargi Nowe - Wojcieszyn - Wierzbin - Borzęcin Duży 2)Usługa realizowana będzie w następujący sposób: a)W okresie od 2 stycznia 2016 r. do 24 czerwca 2016 r. dowóz będzie realizowany zgodnie z Harmonogramem Nr 1 ilość dzieci - 146 szacunkowa ilość kilometrów - ok. 1 106 km/tydzień b)W okresie od 1 września 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. dowóz będzie realizowany zgodnie z Harmonogramem Nr 2 przewidywana ilość dzieci - 151 dzieci szacunkowa ilość kilometrów - ok. 1 289 km/tydzień UWAGA! Zamawiający podaje przewidywaną w tym okresie ilość kursów, dzieci i kilometrów. Szczegółowy harmonogram zostanie opracowany w sierpniu 2016 r. po zatwierdzeniu planu lekcji na rok szkolny 2016/2017. c)Transport uczniów na konkursy, zawody sportowe, wycieczki (do 54 km/tydzień) oraz wyjazdy do Centrum Onkologii i do domów opieki społecznej (ok. 375 km/rok) - zgodnie z potrzebami i na polecenie dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym. 3)Za wszelkie uzgodnienia związane z realizacją przedmiotowej usługi odpowiedzialny jest dyrektor Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym. 2.Zadanie 2: 1)Wykonywanie usług przewozowych polegających na dowozie do Szkoły Podstawowej w Starych Babicach, ul. Polna 40, uczniów z miejscowości Klaudyn, którym zgodnie z art. 14 a ust 3 i art. 17 ust 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) przysługuje bezpłatny transport i opieka w czasie przewozu, zgodnie z załączonymi harmonogramami. 2)Są to usługi w tzw. komunikacji zamkniętej, polegające na przewozie uczniów na trasie: Klaudyn - Stare Babice. 3)Usługa realizowana będzie w okresie od 2 stycznia 2016 do 31 grudnia 2016 r. dowóz będzie realizowany zgodnie z Harmonogramem Nr 1 ilość dzieci - 40 szacunkowa ilość kilometrów - ok. 220 km/tydzień 4)Za wszelkie uzgodnienia związane z realizacją przedmiotowej usługi odpowiedzialny jest dyrektor Szkoły Podstawowej w Starych Babicach. UWAGA! Na każde z powyższych zadań zostanie zawarta odrębna umowa. 3.Zamawiający zastrzega sobie w każdym z zadań możliwość dokonania zmian wynikających z przyczyn organizacyjnych szkoły dotyczących zmiany przebiegu trasy, zmniejszenia lub zwiększenia ilości dni świadczenia usługi, zmniejszenia lub zwiększenia ilości kursów na poszczególnych trasach i w poszczególnych dniach, na co Wykonawca wyraża zgodę. W przypadku zmniejszenia ilości dni, kursów i kilometrów Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu tych zmniejszeń. W przypadku zmniejszenie lub zwiększenia ilości dni, kursów i kilometrów Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z ilości faktycznie przejechanych kilometrów i ceny jednostkowej brutto jednego wozokilometra. Wszystkie zmiany wymagają zgłoszenia Wykonawcy, na co najmniej 3 dni naprzód. 4.Warunki wykonania przedmiotu umowy: 1)Wykonawca musi świadczyć usługę zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności: a)ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), b)ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 1414, z późn. zm.) c)ustawą z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. 2015 r. poz. 915), d)ustawą z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2012 r. poz. 1155, z późn. zm.), e)rozporządzeniem z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (tj. Dz. U. 2015 r. poz. 305 z późn. zm.), 2)Wykonawca ma obowiązek posiadania przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy aktualnej, co do zakresu terytorialnego licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, aktualnego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC oraz następstw nieszczęśliwych wypadków NNW kierowców i pasażerów z sumą ubezpieczenia min. 10 000 zł na każdego kierowcę i pasażera dla każdego pojazdu. 3)Wykonawca musi posiadać, co najmniej: dla zadania pierwszego - 2 autobusy posiadające minimum 45 miejsc siedzących każdy, dla zadania drugiego - 1 autobus posiadający minimum 20 miejsc siedzących, przystosowane do przewozu zorganizowanej grupy dzieci. Osoby przewożone muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. Autobusy muszą odpowiadać wymaganiom dla autobusu szkolnego określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (tj. Dz. U. 2015 r. poz. 305 z późn. zm.), warunkom technicznym określonym w art. 57 ust. 1 i art. 66 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.). W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi dowody rejestracyjne autobusów przewidzianych do realizacji umowy oraz opłacone polisy OC i oraz następstw nieszczęśliwych wypadków NNW kierowców i pasażerów z sumą ubezpieczenia min. 10 000 zł na każdego kierowcę i pasażera dla każdego pojazdu. Przedstawienie dokumentów, o których mowa powyżej jest warunkiem koniecznym do podpisania umowy. Brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych powyżej powodować będzie nie podpisanie umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i utratę Wadium. 4)Wykonawca zapewni do prowadzenia pojazdów kierowców posiadających stosowne uprawnienia. 5)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu. 6)Pojazdy, którymi będą przewożeni uczniowie muszą być sprawne pod względem technicznym i odpowiednio oznakowane. 7)Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z przebiegiem tras przejazdu. 8)Wykonawca ma obowiązek być w stałym kontakcie z Dyrektorami Szkoły oraz osobami opiekującymi się dziećmi na trasie przejazdu. 9)Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawiania autobusów w wyznaczonym miejscu i czasie. 10) Wykonawca podczas wykonywania przewozu na poszczególnych trasach nie może przewozić osób trzecich. 11)W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy zapewnienie wykonania przewozu własnymi środkami jest on zobowiązany na własny koszt i ryzyko zapewnić zastępcze wykonanie umowy przez innego koncesjonowanego przewoźnika, który winien spełniać wszystkie wymagania i obowiązki wynikające z niniejszej umowy i przepisów prawa. 12)Powierzenie wykonania nawet w części innej osobie może dotyczyć wyłącznie sytuacji losowych i wymagać będzie uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie, pod rygorem nieważności. Odpowiedzialność za działanie tej osoby ponosił będzie wyłącznie Wykonawca. 13)W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku nie wywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 14)Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zastępczego wykonania prac w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 15)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 16)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 17)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawcę zapewniającego zastępcze wykonanie umowy. 18)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 19)Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)Organizacji i wykonywania usługi b)Zabezpieczenia interesów osób trzecich c)Ochrony środowiska d)Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy e)Organizacji i utrzymywania zaplecza wykonywania prac f)Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego g)Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy zł) w formie określonej w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Deklarowany przez Wykonawcę termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach