Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Kobierzyce do placówek szkolno-wychowawczych i szkół oraz miejsc zamieszkania w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Kobierzyce do placówek szkolno-wychowawczych i szkół oraz miejsc zamieszkania w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Kobierzyce do placówek szkolno-wychowawczych i szkół oraz miejsc zamieszkania w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018. 2.Zamówienie obejmuje: Usługi transportowe wykonywane będą na trasie Gmina Kobierzyce - Wrocław z miejsca zamieszkania dzieci do placówek wychowawczych i z powrotem, zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w ust. 4. 3.Przebieg tygodniowy: Poniedziałek - piątek (lub pierwszy dzień nauki po dniu wolnym - ostatni dzień nauki przed dniem wolnym) Razem tygodniowy przewóz (pon.-pt.) ok. 1710 km 4.Ogółem liczba dzieci w terminie wszczęcia postępowania: 29 Liczba dzieci w czasie realizacji zamówienia może ulec zmianie. 5.Integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest: Załącznik nr 1 - Wykaz ośrodków szkolno-wychowawczych i szkół, do których będą dowożone dzieci niepełnosprawne oraz miejsc zamieszkania uczniów. 6.Warunki ogólne związane z realizacją zamówienia: a. Dziecko powinno być dowiezione do placówki w takim czasie, aby mogło rozpocząć zajęcia szkolne zgodnie z planem. b. Dziecko nie może być dowiezione przed otwarciem świetlicy w placówkach. c. Dziecko powinno być odebrane przed zamknięciem świetlicy w placówkach. d. Opiekę dzieci w trakcie przewozu zapewnia Wykonawca, jest to dodatkowa osoba nie kierująca pojazdem. e. Osoba sprawująca opiekę nad dziećmi podczas przewozu: -jest przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, -dba o bezpieczne wejście/wjazd do pojazdu oraz wyjście /wyjazd z pojazdu uczniów niepełnosprawnych, -w każdej sytuacji powinna okazywać życzliwość i pomoc uczniom niepełnosprawnym. f. Przewóz dzieci w każdym dniu świadczenia usługi na jednej, zaplanowanej trasie odbywać się będzie jednym środkiem transportu. g. Powinien posiadać co najmniej cztery własne (lub wynajęte / inna forma dysponowania) pojazdy przystosowane do przewozu osób (na siedząco) oraz do przewiezienia osób niepełnosprawnych ruchowo, w tym pojazd rezerwowy. Pojazdy powinny być w bardzo dobrym stanie technicznym, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2010. Dwa z w/w pojazdów powinny mieć minimum 18 miejsc siedzących, pozostałe dwa co najmniej 15 miejsc siedzących . h. Dwa pojazdy powinny być przystosowane do przewozu co najmniej trzech osób na wózku inwalidzkim oraz dwa pojazdy powinny być przystosowane do przewozu co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim, w zależności od potrzeb Zamawiającego zostanie to doprecyzowane w okresie realizacji zamówienia ( powinna istnieć możliwość demontażu foteli na potrzeby przewozu wózków inwalidzkich ) i. W pojeździe należy zapewnić dwa dodatkowe miejsca (w ramach wymaganych miejsc siedzących dla rodziców dzieci ). W szczególnych przypadkach dopuszcza się przejazd dziecka wraz z rodzicem lub opiekunem. j. Powinien posiadać pojazd oznakowany jako pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych oraz -musi być wyposażony w atestowane pasy bezpieczeństwa dla pasażerów - musi być wyposażony w atestowane urządzenie w postaci podnośnika lub wjazdu pochylnianego, jak również atestowany osprzęt zapewniający unieruchomienie przewożonych wózków - pojazdy muszą posiadać aktualne badania diagnostyczne oraz aktualne ubezpieczenie OC pojazdu i NW przewożonych osób. k. Wykonawca powinien dysponować pojazdem rezerwowym, który zostanie podstawiony w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługę. l. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 w dni nauki od dnia rozpoczęcia zajęć edukacyjnych do ich zakończenia, z uwzględnieniem ferii szkolnych, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego w godzinach: od 6 00 do 1700. ł. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany tras i liczby dzieci niepełnosprawnych podlegających dowozowi do placówek. m. Aktualizacja liczby uczniów dokonywana będzie przez Wykonawcę w oparciu o pisemne powiadomienie go przez placówkę z wyprzedzeniem, co najmniej 1 dnia roboczego do godz. 12.00 dnia poprzedzającego dowóz. Zamawiający wyraża zgodę na dokonanie aktualizacji w nagłych przypadkach przed rozpoczęciem przewozu. n. Przewóz będzie realizowany zgodnie z harmonogramem, aktualizowanym w przypadku: zmian w planie lekcji, zmian liczby uczniów wynikających np. z absencji dzieci, rezygnacji z nauki lub dowozu, przekierowań uczniów do/ z innej placówki itd. o. Jeśli liczba kilometrów zwiększa się lub zmniejsza, np. zmiana organizacji ruchu na trasie, Wykonawca musi wystąpić o zmianę trasy, z podaniem udokumentowanej przyczyny. p. W każdym miesiącu usługa musi być potwierdzona przez każdego dyrektora placówki, do której dziecko/ dzieci były dowożone lub osobę przez niego wskazaną z podaniem ilości dni, w których była świadczona. 7.Trasy przewozu dzieci - wyszczególnione w siwz Łączny dzienny przewóz (dowóz + odwóz) = 342 km Razem tygodniowy przewóz = 342 km x 5 = 1 710 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 18.000,00zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych i 00/100) na konto Gminy Kobierzyce: Gmina Kobierzyce Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację - nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną za zgodność kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359 j.t. ze zm.) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację ?- nazwę przetargu. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Kobierzyce nr: 82 95750004 0000 0130 2000 0380 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci bez odsetek , ponieważ zgodnie z umową rachunku bankowego jaką zawarł Zamawiający jest to konto nieoprocentowane, prowadzone bez kosztów i prowizji. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - kasa UG Kobierzyce pok. 22, a kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłuzony termin płatności faktur -30 dni
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www,ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach