Przetargi.pl
świadczenie usług transportowych dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2017r.w podziale na 5 części.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 652 96 70 , fax. 42 652 77 24
  • Data zamieszczenia: 2016-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 652 96 70, fax. 42 652 77 24
    REGON: 36375254600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług transportowych dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2017r.w podziale na 5 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2017r. w podziale na 5 części, którymi są odpowiednio: CZĘŚĆ RON 1 RON 4 2 RON 5 3 RON 6 4 RON 7 5 RON 10 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 oraz zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Świadczenie usług transportowych w rejonie działania RONU .... związanych z: wykonywaniem opróżnienia lokali wolnych, eksmisji lub przeprowadzki do lokalu wskazanego przez Zamawiającego z lokali: mieszkalnych i użytkowych wraz z przynależnymi do nich komórkami, a także świadczenie transportu doraźnego w zakresie: • wyniesienia ruchomości znajdujących się w lokalu, a w przypadku eksmisji wcześniejsze spakowanie ruchomości w worki Wykonawcy, • załadunku wyniesionych ruchomości na środek transportu pozostający w dyspozycji Wykonawcy, • transportu zabezpieczonych przed uszkodzeniem ruchomości do wskazanego lokalu na terenie miasta Łodzi, • wniesienia przetransportowanych ruchomości do wskazanego lokalu, • wywozu pozostawionych śmieci i zbędnych ruchomości z lokalu wolnego przeznaczonego do opróżnienia, a także po przeprowadzonej eksmisji lub przeprowadzce na składowisko odpadów komunalnych, bądź zeskładowanie w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego, • pozamiatania opróżnianego pomieszczenia po wykonaniu w/w czynności, • załadunku gruzu pozostawionego przez osoby nieznane na terenie nieruchomości zarządzanych/administrowanych przez ZLM i jego wywóz na wysypisko odpadów, • usunięcie gabarytów z części wspólnych nieruchomości, w szczególności strychów, piwnic, klatek schodowych, komórek itp. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w/w czynności w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego tylko na podstawie pisemnego zlecenia otrzymanego od Zamawiającego. 3. Czynności w/w wymienione Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy osób oraz transportu pozostających w jego dyspozycji. 4. Wykonawca zapewnieni samochód dostawczy o kubaturze ok. 20m3 (dostosowany do wąskich i niskich prześwitów bramowych) oraz minimum 2 osoby do załadunku i rozładunku. 5. Zamawiający zastrzega, że gruz, odpady oraz rzeczy z opróżnianych lokali i innych pomieszczeń nie mogą być umieszczane w pojemnikach na odpady komunalne ustawione w nieruchomościach. 6. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania (przez cały okres trwania umowy) aktualnej umowy ze składowiskiem odpadów komunalnych. 7. Wykonawca pozostaje w gotowości na okoliczność zgłoszonych zleceń np. w związku z egzekucja komorniczą. 8. Odbiór zleconych usług dokonywany będzie przez właściwego miejscowo administratora z udziałem upoważnionego pracownika Wykonawcy. 9. Za wykonane usługi Wykonawca będzie wystawiał fakturę zbiorczą do 10 dnia każdego miesiąca. Wykonawca do faktury załączy wykaz adresowy zleceń. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe wobec osób trzecich związane z nienależytym wykonaniem czynności objętych umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach