Przetargi.pl
Świadczenie usług transmisji danych monitoringu wizyjnego miasta Szczecinek.

Miasto Szczecinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, Plac Wolności 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3714129 , fax. 094 3740254
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szczecinek
    Plac Wolności 13 13
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3714129, fax. 094 3740254
    REGON: 33092089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transmisji danych monitoringu wizyjnego miasta Szczecinek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług transmisji danych monitoringu wizyjnego za pośrednictwem sieci bezprzewodowej, stanowiącej własność Wykonawcy, pomiędzy kamerami IP z urządzeniami klienckimi, usytuowanymi na terenie miasta Szczecinek a Komendą Powiatową Policji w Szczecinku oraz Strażą Miejską w Szczecinku w następującym zakresie: 1.1 Obecny system monitoringu wizyjnego składa się z 17 szt. kamer IP, obsługiwanych za pomocą sieci WiMAX, zgodnej ze standardem IEEE 802.16d. 1.2 Od 31.03.2010r. ilość kamer IP będzie wynosić 27 szt.. 1.3 10 szt. nowych kamer IP, zainstalowanych od 31.03.2010r. obsługiwanych będzie za pomocą sieci zgodnej ze standardem IEEE 802.11a. 1.4 Wykonawca będzie zobowiązany utrzymywać gwarantowaną przepustowość łącza na poziomie 2Mb/s dla każdej kamery, realizującej transmisję przez standard IEEE 802.16d oraz na poziomie 4Mb/s dla każdej kamery, realizującej transmisję przez standard IEEE 802.11a. 1.5 Wykonawca będzie zobowiązany usunąć przerwę w pracy łącza transmisji danych najpóźniej następnego dnia roboczego po dniu zgłoszeniu usterki. 2.Zamawiający zgodnie z Art.34 pkt.5 PZP przewiduje prawo opcji, polegające na: 2.1 Zwiększeniu ilości kamer IP do końca 2012r. o 15 szt. 2.3 Wynagrodzenie miesięczne brutto za usługę transmisji danych z dodatkowych kamer naliczone będzie poprzez pomnożenie ilości dodatkowych kamer przez cenę ryczałtową jednostkową brutto, podaną w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349700007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Świadczenie w ciągu ostatnich 3 lat min. 1 usługi, wykonywanej przez okres min. 1 roku, polegającej na bezprzewodowej transmisji danych monitoringu wizyjnego miasta lub obiektów w oparciu o technologię sieciową IP, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. brutto za roczny okres świadczenia usługi. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający określa następujące oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: Potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o udzielenie zamówienia, albo składania ofert; Potwierdzające posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te świadczone były należycie; Potwierdzające znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach