Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-432 Gdańsk, ul. Konrada Leczkowa 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3423150 , fax. 58 3423151
  • Data zamieszczenia: 2013-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku
    ul. Konrada Leczkowa 1A 1A
    80-432 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3423150, fax. 58 3423151
    REGON: 00283702100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku. Szczegółowy spis nr telefonicznych i lokalizacji ich przyłączenia znajduje się w pkt 3.7 siwz. 2. Usługi muszą mieć charakter powszechny, muszą być świadczone zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami z wykorzystaniem istniejącej wewnętrznej sieci telefonicznej Zamawiającego. 3. Zakres świadczeń będzie obejmował: 1) obsługę: a) linii telefonicznych analogowych, dostarczanych obecnie przez TP S.A. (6 linii telefonicznych) wraz z abonamentami telefonicznymi, b) linii telefonicznych cyfrowych ISDN 2B+D, dostarczanych obecnie przez TP S.A. (33 dostępy + 530 numerów DDI) wraz z abonamentami telefonicznymi; 2) realizowanie na rzecz Zamawiającego połączeń telefonicznych: a) lokalnych i strefowych (średnia liczba minut w miesiącu 27360), b) międzystrefowych (średnia liczba minut w miesiącu 2140), c) do sieci komórkowych (średnia liczba minut w miesiącu 10370 z czego: do sieci Orange - 30%, sieci T-Mobile - 25%, sieci Plus - 20%, sieci Play - 24%, inne sieci - 1%), d) międzynarodowych UE (średnia liczba minut w miesiącu 25), e) pomiędzy numerami Zamawiającego (średnia liczba minut w miesiącu 5740), f) z zapewnieniem transmisji dla połączeń faksowych, g) z prezentacją numeru inicjującego połączenie, również w przypadku połączeń z numerami sieci komórkowych (działająca usługa CLIP). 4. Podany czas trwania połączeń ma charakter szacunkowy. Rzeczywisty czas trwania połączeń może być inny i nie będzie to miało żadnego wpływu na ceny jednostkowe stosowane przez Wykonawcę, zgodnie z ofertą, przy obliczaniu należności za faktycznie zrealizowane usługi telekomunikacyjne na rzecz Zamawiającego. 5. Świadczone usługi będą obejmować: a) utrzymanie dotychczasowej numeracji linii telefonicznych, b) Wykonawca zapewni łączność dla Zamawiającego we wszystkich lokalizacjach przez jednego operatora, c) łącza telekomunikacyjne będą zestawione do wszystkich siedzib wskazanych w pkt 3.7 siwz i zakończone w miejscach zainstalowania central telefonicznych lub miejsce wskazane przez Zamawiającego, d) ewentualne przeprogramowanie i dostosowanie central telefonicznych Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, bez dodatkowych opłat, e) Wykonawca posiada koncesję na świadczenie usług telekomunikacyjnych, f) Zamawiający może dołączyć nowy numer do sieci lub przenieść do innej lokalizacji pod warunkiem pozytywnych warunków technicznych realizacji usługi, g) Zamawiający może zmniejszyć ilość linii telefonicznych w trakcie trwania umowy - bez dodatkowych opłat, h) podłączenie usługi nie może powodować przerwy w pracy dłuższej niż 4 h, i) dostęp do usługi musi być zapewniony bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu, j) zamawiający dopuszcza wyłącznie płaski plan taryfowy, tj. bez okresów taryfikacyjnych ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia, k) automatyczny wybór prefiksu operatora, l) bezpłatne połączenia pomiędzy wszystkimi numerami Zamawiającego, m) sekundowy system naliczania od pierwszej sekundy po nawiązaniu połączenia, bez opłat za inicjację połączeń oraz rozłączeniem połączenia w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron - dotyczący połączeń lokalnych i strefowych, połączeń międzystrefowych, połączeń do sieci komórkowych oraz połączeń międzynarodowych, n) zablokowanie możliwości uzyskiwania połączeń o podwyższonej opłacie rozpoczynających się od 20, 30, 40, 70 - dotyczy wszystkich numerów Zamawiającego, o) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpłatnego uruchomianie przez wykonawcę na żądanie zamawiającego blokady lub zdjęcie blokady do wybranych numerów telefonów, a w szczególności do wskazanych operatorów sieci komórkowych oraz wysokopłatnych usług teleaudio, p) przyjmowanie zleceń Zamawiającego dotyczących zablokowania lub odblokowania określonych przez Zamawiającego połączeń lub usług dla numerów telefonicznych stanowiących przedmiot zamówienia, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od czasu otrzymania zlecenia, q) comiesięczne dostarczanie bezpłatnych, szczegółowych billingów z przeprowadzonych rozmów z numerów objętych umową, na nośniku CD bądź drogą elektroniczną, w formacie plików z rozszerzeniem .txt, .csv lub .xls, w terminie maksymalnie 14 dni kalendarzowych od zakończenia okresu rozliczeniowego, r) Wykonawca zapewni możliwość weryfikacji kosztów i połączeń wykonanych przez zamawiającego poprzez 24-godzinny dostęp do serwisu on-line do bieżącego i archiwalnego zestawienia połączeń wykonanych, s) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył opiekuna dla zamawiającego i był traktowany jak klient biznesowy, t) usługa zostanie uruchomiona najpóźniej z dniem 01.06.2013r. u) w przypadku gotowości uruchomienia usługi we wcześniejszym terminie Wykonawca jest zobowiązany na wskazanie daty z 2 miesięcznym wyprzedzeniem, v) zaleca się dokonania wizji w terenie gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia i uzyskanie na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być istotne. Wizji lokalnych wykonawca dokona na własny koszt (czas i miejsce należy ustalić z administratorem budynku). Lokale mogą być udostępnione w godzinach ustalonych z administratorem budynku. 6. Obsługa sytuacji awaryjnych: a) Wykonawca udostępni zamawiającemu numer alarmowy umożliwiający zgłaszania nieprawidłowości w działaniu usług, b) w przypadku awarii Wykonawca zapewnia bezzwłoczną reakcję serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż cztery godziny liczony od powzięcia przez Wykonawcę wiadomości o awarii oraz Wykonawca zapewnia czterogodzinny czas usunięcia awarii i przywrócenia świadczenia usług na zasadach określonych w umowie. 7. Zamawiający posiada centrale telefoniczne wymienione w siwz. 8. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 10. Szczegółowy spis nr telefonicznych i lokalizacji ich przyłączenia podano siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w kwocie 4000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach