Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej i dostępu do Internetu na rzecz Gminy Miasto Elbląg przy ulicy Łączności 1

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej i dostępu do Internetu na rzecz Gminy Miasto Elbląg przy ulicy Łączności 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej i dostępu do Internetu na rzecz Gminy Miasto Elbląg przy ulicy Łączności 1 Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Usługi telefoniczne i przesyłu danych Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej i dostępu do Internetu na rzecz Gminy Miasto Elbląg mającej swoją siedzibę przy ulicy Łączności 1 w Elblągu. 2. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej i dostępu do Internetu na rzecz Gminy Miasto Elbląg przy ulicy Łączności 1 polegających na: 2.1. udostępnieniu przez operatora: 2.1.1 Wiązki 4-ch łączy typu PRA 30B+D współpracujących przy zastosowaniu sygnalizacji DSS1 w konfiguracji punkt - punkt do centrali cyfrowej Avaya Communication Manager z siecią publiczną w lokalizacji 2xPRA przy ul. Orzeszkowej 2 w Elblągu i 2xPRA przy ul. Łączności 1 w Elblągu. 2.1.2 Przeniesienie istniejącej numeracji na łącza PRA : a) od +48552364350 do +48552364379 b) od +485523930DU do +485523934DU c) +485523747DU 2.1.3 Udostępnienie nowej numeracji na łączach PRA : a) 55SPQ8CDU - gdzie CDU to zakres 000 - 999 b) 55SPQ6CDU - gdzie CDU to zakres 000 - 999 c) 55SPQ2CDU - gdzie CDU to zakres 000 - 999 2.1.4 Usługi na łączach PRA muszą obejmować : a) sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez opłaty inicjującej (wstępnej) b) prezentacje istniejących numerów DDI określonych w punkcie 2.1.2 c) prezentacje nowych numerów DDI określonych w punkcie 2.1.3 d) prezentację numerów przychodzących e) 24-godzinny dostęp do serwisu f) bezpłatny wykaz zrealizowanych połączeń (billing) w formie elektronicznej na określony w umowie e-mail (z możliwością zapisania do pliku arkusza kalkulacyjnego) z rozbiciem połączeń na każdy numer DDI dostarczony w ciągu 15 dni od ostatniego dnia zakończonego okresu rozliczeniowego Podłączenie linii musi nastąpić bez powodowania przerw w pracy. 2.2 udostępnieniu przez operatora : 2.2.1 Wiązki 2-ch łączy do Internetu bez limitu czasu i przesłanych danych, przy pomocy Ethernet 100Mb/s po jednym łączu w lokalizacjach przy ul. Orzeszkowej 2 w Elblągu oraz przy ul. Korczaka 34 w Elblągu. 2.2.2 Zamawiający informuje, że posiada własną pulę adresów IP, która zostanie wykorzystana do łączności pomiędzy sieciami : 91.228.113.0 - 91.228.113.255 2.2.3 Zamawiający informuje, że do komunikacji międzysieciowej wykorzysta protokół eBGP. 2.3 Informacja o czasie wykonanych połączeń telefonicznych : 2.3.1 lokalne i strefowe - czas trwania połączeń miesięcznie - 90 tys. minut 2.3.2 międzystrefowe - czas trwania połączeń miesięcznie - 28 tys. minut 2.3.3 międzynarodowe - czas trwania połączeń miesięcznie - 328 minut 2.3.4 do sieci komórkowych - czas trwania połączeń mies. - 53 tys. minut 2.3.5 do sieci inteligentnych - czas trwania połączeń mies. - 1,2 tys. minut 2.3.6 pozostałe (w tym do BN) - czas trwania połączeń mies. - 615 minut 2.3.7 Bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone między innymi : 112;999;998;997;994;992;991;986;984;985 2.3.8 Na bezpłatną linię 800 Podany czas trwania połączeń został obliczony na podstawie czasu połączeń z okresu styczeń - czerwiec 2011 roku i ma charakter szacunkowy. Rzeczywisty czas trwania połączeń może być inny i w takim przypadku nie będzie to miało wpływu na koszt połączeń. 2.4 Inne : Zamawiający dopuszcza zastosowanie podłączenia operatora do własnej sieci w celu realizacji usług podanych w punktach 2.1.1. i 2.2.1 TYLKO za pomocą kabli optotelekomunikacyjnych. W celu realizacji zamówienia możliwe jest nieodpłatne wykorzystanie zasobów kanalizacyjnych i kablowych Zamawiającego to jest infrastruktury Miejskiej Sieci Szerokopasmowej Elman w celu podłączenia się operatora i uruchomienia usług. Szczegółowe informacje są do wglądu w Urzędzie Miejskim w Elblągu w godzinach pracy urzędu (osoba odpowiedzialna: Jacek Tomczak, kierownik Referatu Teleinformatyki tel. +48 55 2393221). Czasowo, w okresie do 6 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy na świadczenie usług z punktów 2.1 i 2.2, dopuszcza się podłączenie operatora do własnej sieci (Miejskiej Sieci Szerokopasmowej Elman) za pomocą innych niż kable optotelekomunikacyjne mediów transmisyjnych tj. radiolinie, kable miedziane itp. W przypadku nie zrealizowania podłączenia za pomocą kabli optotelekomunikacyjnych w podanym wyżej okresie do 6 miesięcy, Zamawiający rozwiąże umowę i ponownie przeprowadzi postępowanie. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza miesięczną opłatę abonamentową za wiązkę łączy 4xPRA 30B+D (punkt 2.1.1) oraz 2x100Mbit/s Ethernet (punkt 2.2.1). ZAMAWIAJĄCY nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z zachowaniem numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych, uruchomieniem i utrzymywaniem łącza, serwisowania urządzeń dostarczonych przez WYKONAWCĘ, a niezbędnych do świadczenia usługi oraz kosztów związanych z dostosowaniem swojej infrastruktury telekomunikacyjnej w związku z realizacją usług na rzecz Zamawiającego. ZAMAWIAJĄCY informuje, że w wewnętrznej sieci telefonicznej korzysta z Abonenckich Usług Specjalnych (AUS) : - 986 - numer alarmowy do Straży Miejskiej - kierowany przez łącze PRA na numer +48552393034 - 19850 - numer do Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego - kierowany przez łącze PRA na numer +48552393040 Uruchomienie usług z punktów 2.1 i 2.2 musi zostać zrealizowane w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Umowa zostanie zawarta na czas określony i trwać będzie 21 miesięcy. Możliwa jest wizja lokalna przed złożeniem ofert w terminie uzgodnionym z ZAMAWIAJĄCYM. W przypadku przerwy w świadczeniu usługi spowodowanej awarią Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia jej w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu zgłoszenia. Naliczanie czasu usunięcia usterki rozpoczyna się od godziny przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszenia, przy czym wyłącza się dni świąteczne. Jeśli awaria nie zostanie usunięta we wskazanym terminie, za każdą godzinę zwłoki ZAMAWIAJĄCY może naliczyć karę umowną w wysokości 0,35% opłaty miesięcznej brutto liczonej według rachunku z ostatniego okresu rozliczeniowego. Zgłaszanie awarii odbywać się będzie drogą telefoniczną za pomocą telefonu stacjonarnego lub komórkowego, a jej przyjęcie powinno być potwierdzane faxem, wiadomością tekstową (SMS-em) lub pocztą elektroniczną w ciągu 1 godziny. W przypadku przerwy w świadczeniu usługi powyżej 24 godzin ZAMAWIAJĄCY ma prawo naliczyć karę w wysokości opłaty miesięcznej brutto liczonej według rachunku z ostatniego okresu rozliczeniowego. 3. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena netto za 1 minutę połączeń lokalnych i strefowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach