Przetargi.pl
Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla MOPS w Krakowie.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla MOPS w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla MOPS w Krakowie w zakresie połączeń wychodzących lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych w następujących lokalach MOPS: 1) na al. Słowackiego 46 2) na os. Słonecznym 15 3) na os. Szkolnym 34 4) na os. Szkolnym 20 5) na os. Teatralnym 24 6) na ul. Dietla 64 7) na ul. Jerzmanowskiego 37 8) na ul. Józefińskiej 14 9) na ul. Miśnieńskiej 58 10) na ul. Praska 52 11) na ul. Radzikowskiego 37 12) na ul. Rzeźniczej 2 13) na ul. Powstańców Wielkopolskich 3 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Zapewnienie nowego łącza ISDN PRA 15 B+D ze 100 numerami DDI od operatora do centrali Zamawiającego w lokalizacji przy os. Teatralnym 24. (Direct Dialing In - bezpośredni numer wewnętrzny. Usługa jest realizowana dla dostępu ISDN 15B+D lub 30B+D i wymaga centralki abonenckiej PABX. Numery przyznawane są kolejno z planu numeracji, różnią się tylko końcowymi cyframi) 2) przeniesienie z zachowaniem obecnie posiadanych numerów na nowe łącze ISDN PRA 15 B+D i wykreowanie ich jako numery DDI. 3) Montaż i uruchomienie centrali telefonicznej Silcan CCT-1668.EU, stanowiącej własność Zamawiającego, w lokalu na os. Teatralnym 24 4) Świadczenie usług telefonicznych na 91 liniach zgodnie z wytycznymi: a) sekundowy czas rozliczenia połączeń, b) automatyczny wybór numeru prefiksu operatora, c) blokada połączeń 0700 oraz 0300 d) bezpłatne połączenia pomiędzy numerami wymienionymi w zamówieniu, e) we wszystkich lokalach należy zachować obecny nr stacji, tj.: na al. Słowackiego 46 następujące numery: 631 42 00, 632 00 22, 632 21 46, 632 23 65, 632 66 20, 634 31 15. na os. Słonecznym 15 następujący numer: 644 00 10, 644 11 25, 644 14 26, 644 14 31, 644 16 92. na os. Szkolnym 34 następujące numery: 425 75 64, 425 75 82, 643 62 22, 643 72 78, 643 75 68, 680 42 00. na os. Szkolnym 20 następujący numer: 643 61 77. na os. Teatralnym 24 następujące numery: 425 73 44, 425 75 57, 425 78 09, 425 78 10, 425 78 11, 425 81 87, 642 02 35, 642 02 75, 642 06 18, 642 07 98, 642 09 12, 642 10 28, 642 10 45, 642 11 92, 642 13 96, 642 14 28, 642 14 32, 642 14 46, 642 14 47, 642 14 48, 642 25 17, 642 25 86, 642 26 42, 642 27 91, 642 27 95, 643 07 06, 643 10 64, 643 10 81, 643 11 62, 643 12 24, 643 12 71, 643 15 23, 643 16 68, 643 74 64, 644 76 09, 644 80 34, 644 88 58, 644 91 00, 643 04 18, 642 04 09. na ul. Dietla 64 następujące numery: 421 61 44, 421 94 96, 422 17 74, 423 23 15, 429 13 33, 431 24 82, 432 91 00, 432 92 10. na ul. Jerzmanowskiego 37 następujące numery: 651 21 60, 651 21 70, 651 21 80, 657 52 95, 657 52 98, 658 63 63, 658 88 27, 659 12 68, 659 12 86. na ul. Józefińskiej 14 następujące numery: 423 56 27. na ul. Miśnieńskiej 58 następujące numery: 648 97 76, 681 37 60, 681 38 20. na ul. Praska 52 następujące numery: 266 69 58, 266 82 75, 269 05 54, 269 06 37, 269 58 00. na ul. Radzikowskiego 37 następujące numery: 636 75 18, 636 75 24, 636 76 78, 636 77 84, 636 77 98, 636 78 04, 637 09 09, 638 60 70, 638 67 17, 638 03 24. na ul. Rzeźniczej 2 następujące numery: 421 25 84, 422 02 29, 430 45 42, 430 45 43, 430 45 44, 430 45 45, 430 45 46, 430 45 47, 430 45 48, 430 45 49. na ul. Powstańców Wielkopolskich 3 następujące numery: 413 71 33, 257 00 02, 257 00 07, 257 00 08, 257 00 14, 257 00 31, 257 00 46, 257 00 52, 257 00 54, 257 00 74, 257-00-53. 3. Warunki płatności: Wynagrodzenie płatne miesięcznie za abonament - z góry oraz za wykonane rozmowy - z dołu. Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury. 4. Warunki dodatkowe 1) Wynagrodzenie za realizację zamówienia nie będzie podlegało waloryzacji, z zastrzeżeniem, o którym mowa w pkt 5. 2) Wykonawca zapozna się z miejscami świadczenia usług określonymi w ust.1 oraz z urządzeniami telekomunikacyjnymi, jakimi dysponuje Zamawiający i w razie konieczności zapewni odpowiednią infrastrukturę (a także jej utrzymanie i serwis techniczny) umożliwiającą świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia. Koszty z tym związane należy uwzględnić w ofercie. 3) W ofercie należy uwzględnić wszelkie koszty, jakie ma ponieść Zamawiający w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty zakupu i utrzymania urządzeń i infrastruktury telekomunikacyjnej, a także koszty świadczenia usług telekomunikacyjnych. 4) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterki linii telefonicznej powstałej z winy leżącej po jego stronie do 24 godzin od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 5) W przypadku, gdy w trakcie realizacji usługi Wykonawca na podstawie własnych wewnętrznych regulacji obniży stawki usługi poniżej kosztów określonych w niniejszej ofercie, jest on zobowiązany dokonać identycznej zmiany stawek dla Zamawiającego. 6) W ramach usługi mają być udostępnione linie abonenckie oraz połączenia telefoniczne. 7) Specyfikacja usług, w której wskazane będą koszty połączeń i abonamenty dla każdego numeru będzie stanowić załącznik do faktury. 8) Rozmowy telefoniczne będą wykonywane za pośrednictwem aparatów analogowych. 9) Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość połączeń może być różna od wskazanej w formularzu kalkulacyjnym. 10) Wykonawca ma obowiązek wprowadzić ograniczenia na wskazane przez Zamawiającego linie telefoniczne w zakresie limitu połączeń wychodzących taryfikowanych oraz blokadę połączeń na połączenia międzynarodowe, międzymiastowe i z telefonią komórkową. 11) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do zarządzenia Prezydenta Miasta Krakowa nr 2805/2006 z dnia 28.12.2006 r., w sprawie udzielania zgody na wykonanie i eksploatację sieci teletechnicznych w tym: telefonicznych, telewizji kablowej, internetowej itp. w nieruchomościach będących własnością Gminy Miejskiej Kraków i nieruchomościach będących własnością Skarbu Państwa, a położonych w obrębie Gminy Miejskiej Kraków oraz określenia zasad odpłatnego lub nieodpłatnego korzystania z wyżej wymienionych nieruchomości pod sieci teletechniczne. 12) Wykonawca ma obowiązek uzyskania zgody od Zarządców poszczególnych nieruchomości na wykonanie i eksploatację sieci telekomunikacyjnych. Zarządcy, od których należy uzyskać zgodę zostali wyszczególnieni w załączniku nr 1 do siwz. 13) Przed rozpoczęciem świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawca ma obowiązek przedstawić zgody zarządców budynków na wykonanie i eksploatację sieci teletechnicznych. 14) Zamawiający posiada cyfrową centralę telefoniczną Silcan CCT-1668.EU do zamontowania na os. Teatralnym 29. Koszt montażu i uruchomienia centrali należy uwzględnić w ofercie. 15) Pozostałe koszty nie ujęte w ofercie będą naliczane na podstawie obowiązującego taryfikatora usług. 16) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego, która będzie zawierać następujące istotne dla stron postanowienia: a) Lokalizacje oraz parametry techniczne usługi, zgodnie z wymogami określonymi w siwz, b) Termin realizacji usługi, zgodny z postanowieniami rozdz. I siwz c) Opłaty z tytułu świadczenia usługi. d) Klauzula zgodna z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiąca, że: zmiany umowy wymagają formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: - miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, - warunków płatności, - zmiany stawek za świadczenie usługi (w przypadku, o którym mowa w rozdz. II, ust. 4 pkt 5 siwz), - zmniejszenia ilości numerów i linii telefonicznych. Zmiana treści niniejszej umowy nie może być niekorzystna dla Zamawiającego. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych postanowień jest nieważna. e) Klauzula zgodna z art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiąca, że w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. f) Warunki płatności, zgodnie z postanowieniami rozdz. II ust. 3 siwz g) Klauzula stanowiąca, że Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. h) Kary umowne, tj. Za zwłokę w uruchomieniu usługi w którejkolwiek lokalizacji, Zamawiający nałoży na Wykonawcę karę umowną w wysokości 0,2 % wartości umowy, za daną lokalizację, za każdy dzień zwłoki. Za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający nałoży na Wykonawcę karę umowną w wysokości 10 % wartości umowy. i) Klauzula stanowiąca, że Zamawiający nie wyraża zgody na cesję wierzytelności wynikających z zawartej umowy. j) Okres wypowiedzenia umowy 1 miesiąc.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium do dnia 29.09.2009 r. do godz. 10:00 w kwocie 25 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu określone są w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655, z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku: 1) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. 2) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy nie wynika to z w/w dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 3. Koncesja na świadczenie usług telekomunikacyjnych UWAGA: Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert. W przypadku dokumentów wymienionych w ust 1 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym. Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku pełnomocnictwa Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oryginał, odpis notarialny lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?id=9652
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach