Przetargi.pl
Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów komórkowych dla: AZK Łódź-Górna, AZK Łódź-Bałuty, AZK Łódź-Polesie, AZK Łódź-Śródmieście, AZK Łódź-Widzew

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 684 52 19 , fax. 42 684 52 19
  • Data zamieszczenia: 2013-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna
    ul. Lubelska 9/11 9/11
    93-129 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 684 52 19, fax. 42 684 52 19
    REGON: 10161063100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów komórkowych dla: AZK Łódź-Górna, AZK Łódź-Bałuty, AZK Łódź-Polesie, AZK Łódź-Śródmieście, AZK Łódź-Widzew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów komórkowych. 2. Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna, na podstawie art. 16 ust. 1 Ustawy, jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz innych Zamawiających: - Administracji Zasobów Komunalnych Łódź-Bałuty; ul. Drewnowska 5, 91-002 Łódź; NIP: 7262652173 Regon: 101610097, - Administracji Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie; Plac Barlickiego 11; 90-615 Łódź; NIP: 7272789270 Regon: 101611659, - Administracji Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście; ul. Piotrkowska 86; 90-103 Łódź; NIP: 7252068225 Regon: 101611748, - Administracji Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew; ul. Wysoka 44; 90-037 Łódź; NIP: 7282793600 Regon: 101610134. 3. Świadczenie usług obejmuje, w szczególności: usługi głosowe w sieci GSM (połączenia do sieci komórkowych i stacjonarnych, połączenia krajowe, międzynarodowe, roaming), tekstowe, multimedialne, przesyłu danych, połączenia z pocztą głosową oraz pakiety dostępu do Internetu. Usługi będą świadczone przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku. Zamawiający wymaga aby zasięg świadczonych usług był zgodny z mapami zasięgu zamieszczonymi na stronie www wykonawcy. Wykonawca będzie zawierał odrębne umowy ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi, wymienionymi poniżej, na warunkach jakie zostały określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy. Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Górna Ilość kart SIM 90, Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Bałuty Ilość kart SIM 90, Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie Ilość kart SIM 73, Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście Ilość kart SIM 80, Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew Ilość kart SIM 45. 4. Przedmiotem zamówienia jest 378 sztuk aktywacji nowych numerów z taryfą umożliwiającą nielimitowane połączenia krajowe. Opłata abonamentowa obejmować powinna: - nielimitowane i bezpłatne połączenia do wszystkich operatorów komórkowych na terenie kraju, - nielimitowane i bezpłatne połączenia do wszystkich operatorów stacjonarnych na terenie kraju, - nielimitowane i bezpłatne wiadomości tekstowe (SMS) i multimedialne (MMS) na terenie kraju. 5. Dodatkowo zamawiający wymaga zaoferowania Usługi mobilnego Internetu - pakiety min. 2,5 GB mają być świadczone dla wskazanych numerów i w określonych terminach, które zostaną podane po podpisaniu umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dowolnego przypisywania usług mobilnego Internetu i zmieniania numerów kart SIM, dla których usługa ma być aktywna. 7. Zamawiający wymaga aby wykonawca dostarczył aplikację do monitoringu kart sim z dostępem poprzez stronę www. Aplikacja musi posiadać poniższe możliwości: - możliwość realizacji min. 200 zapytań przez każdą z jednostek organizacyjnych wymienionych w Rozdziale 1 pkt. 2. SIWZ- możliwość przypisania 5 kont dyspozytorskich dla każdej z jednostek organizacyjnych wymienionych w Rozdziale 1 pkt. 3 SIWZ. 8. Zamawiający wymaga aby wykonawca dostarczył aplikację do masowego wysyłania smsów z dostępem poprzez stronę www. Aplikacja musi posiadać możliwość tworzenia scenariuszy rozsyłania sms w tym: - posiadać książkę adresową z możliwością dodawania pojedynczych kontaktów lub z pliku; - możliwość tworzenia zespołów; - tworzenie grup wywoławczych składających się z dowolnej liczby zespołów, kontaktów; - możliwość definiowania alarmów, w taki sposób, ze w chwili aktywowania alarmu system rozsyła sms do pierwszego członka każdego zespołu, którzy muszą potwierdzić otrzymanie tego sms oraz do osób, które nie muszą potwierdzać. Proces potwierdzenia musi się odbywać poprzez odesłanie smsem specjalnego kodu wygenerowanego przez system, który jest zawarty w sms alarmowym. Jeśli dana osoba nie potwierdzi odebrania alarmu system ponownie po zdefiniowanym (przez administratora) czasie wyśle sms do tej osoby; - możliwość wykonywania czynności za pomocą telefonu komórkowego bez konieczności logowania do aplikacji poprzez www: aktywować wcześniej zdefiniowane alarmy, sprawdzać jakie alarmy są aktualnie aktywne, odwołać wybrany aktywny alarm Dodatkowo zamawiający wymaga udostępnienia modułu API wraz z dokumentacją. Przewidywana wielkość pakietu - 500 smsów miedzy określonymi przez Zamawiającego nr telefonów. 9. Usługi i opłaty, o których nie ma mowy w ofercie Wykonawcy będą dostępne na zasadach określonych w Cenniku taryf. 10. Zamawiający wymaga naliczania sekundowego od pierwszej sekundy trwania połączenia, bez opłaty za inicjację połączenia - w przypadku połączeń krajowych. 11. Zamawiający wymaga, aby pakiety dostępu do Internetu gwarantowały łącze transmisji danych - pobieranie i wysyłanie danych odpowiednio do pakietów, a po ich wykorzystaniu bezpłatny dostęp do Internetu. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udostępniał w formie elektronicznej (z możliwością eksportu danych do pliku MS Excel), w terminie do 7 dni roboczych od daty wystawienia faktury, szczegółowy wykaz kosztowo-czasowy wszystkich wykonanych połączeń telefonicznych dla każdego numeru oddzielnie oraz zbiorczo w danym okresie rozliczeniowym 13. Wykonawca wyznaczy Opiekuna Klienta, który będzie nadzorował właściwe wykonanie warunków umowy, naliczanie opłat i stawek. 14. Dostawa odpowiedniej ilości aparatów i kart SIM odbędzie się na koszt Wykonawcy w terminie nie później niż 14 dni roboczych po podpisaniu umowy do siedzib jednostek organizacyjnych wskazanych przez Zamawiającego w pkt. 3. 15. Wykonawca będzie realizował gwarancję na warunkach ustalonych przez producenta sprzętu, przy czym gwarancja na same aparaty telefoniczne nie będzie krótsza niż 24 miesiące. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia protokolarnego przekazania sprzętu 16. Zamawiający ma możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi w okresie trwania umowy. 17. Ogólna charakterystyka i funkcje aparatów telefonicznych. Wymagania dotyczące aparatów komórkowych: SPECYFIKACJA TELEFONU KOMÓRKOWEGO Parametry Podstawowe: Bateria min.: 1500 mAh Pasmo pracy GSM: 850 / 900 / 1 800 / 1 900 MHz Pasmo pracy: WCDMA 900 / 2 100 MHz System operacyjny: Windows Procesor częstotliwość min.: 1 GHz Kolor: czarny/grafitowy/granatowy/srebrny Wyświetlacz: - Wielkość w calach min: 4 - Rozdzielczość w pikselach min.: 480 x 800 - Liczba kolorów minimum: 16 milionów Ekran dotykowy: - Aparat fotograficzny o matrycy min.: 5 Mpix - Przeglądarka: html Wiadomości: - MMS - E-mail - Push e-mail Transmisja danych: - GPRS - EDGE - 3G - HSDPA: min. 7.2 Mb/s - HSUPA - USB min.: 2.0 - Bluetooth min.: 4.0 - WiFi - 802.11 b/g/n Pamięć: - Pamięć RAM minimum: 1 GB - Ilość pamięci minimum: 4 GB - Czytnik kart pamięci micro SD Pozostałe parametry i funkcje: - Odbiornik GPS - Tryb głośnomówiący
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorna.azk.lodz.pl; strony pozostałych Zamawiających
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach