Przetargi.pl
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych branży budowlanej wraz z certyfikacją w ramach Projektu „Omnibus Budowlany”

Zespół Szkół Budowlanych ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, ul. Legionów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 621 81 00 , fax. 14 621 81 00
  • Data zamieszczenia: 2018-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Budowlanych
    ul. Legionów 15
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 621 81 00, fax. 14 621 81 00
    REGON: 19050300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsb.tarnow.pl,

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kursów zawodowych branży budowlanej wraz z certyfikacją w ramach Projektu „Omnibus Budowlany”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie polega na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych z branży budowlanej wraz z certyfikacją lub potwierdzeniem kompetencji dla uczestników projektu "Omnibus Budowlany" realizowanego w ramach Poddziałanie 10.2.2. Kształcenie zawodowe uczniów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego Poddziałanie 10.2.2 na podstawie art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r.poz. 2164z późn. zm.). Kursy/szkolenia, o których mowa w niniejszym zamówieniu są dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza i kompetencje, Poddziałanie 10.2.2 – Kształcenie zawodowe uczniów – SPR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (Nr RPMP.10.02.02-12-0232/16). Zamówienie składa się z pięciu odrębnych części. 2) W przypadku części nr 1 i nr 2 przeprowadzenie kursu przewidziane jest w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający udostępni sale szkoleniowe na ww. kursy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i sanitarną. W przypadku pozostałych części zamówienia, kursy powinny być przeprowadzone w Tarnowie, a ich lokalizacja w gestii Wykonawcy. Sale szkoleniowe i inne miejsca prowadzenia zajęć powinny być wyposażone w niezbędną infrastrukturę socjalną (szatnie, sanitariaty, miejsca spożywania posiłków) oraz spełniać wymogi przepisów BHP. Jeżeli specyfika i warunki techniczne kursu tego wymagają, zajęcia mogą odbywać się poza Tarnowem, wtedy Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania bezpiecznego przewozu uczestników na miejsce zajęć i z powrotem. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do: a) opracowania programów nauczania i scenariuszy zajęć, zapisywania najważniejszych treści materiałów opracowanych na zajęciach na nośniku elektronicznym np. CD lub pendrive, w celu wykorzystania ich przez uczestników do dalszej edukacji, a następnie przekazania ich Zamawiającemu. b) prowadzenia dziennika zajęć i kontrolowania frekwencji w trakcie prowadzonych szkoleń (dziennik zajęć wraz z listą obecności uczestników szkolenia zostanie dostarczony przez Zamawiającego), c) zabezpieczenia niezbędnych do pełnej realizacji programu szkolenia pomocy dydaktycznych, materiałów, sprzętu i narzędzi w ilości odpowiadającej przyjętej organizacji zajęć i liczbie szkolonych osób. Wymóg ten nie dotyczy części nr 2, w której materiały szkoleniowe w uzgodnieniu z Wykonawcą zabezpiecza Zamawiający. Niewykorzystane materiały szkoleniowe i biurowe przechodzą na własność Zamawiającego. d)zapewnienia w odpowiedniej liczbie wykwalifikowanych instruktorów/ wykładowców, posiadających odpowiednie wykształcenie, uprawnienia, wiedzę oraz doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia. e) zapewnienia niezbędnych materiałów biurowych przeznaczonych dla osób szkolonych, f) przeprowadzenia i udokumentowania końcowego egzaminu wewnętrznego w formie adekwatnej do założonych w programie szkolenia efektów kształcenia dla wszystkich uczestników i dostarczenia jego wyników Zamawiającemu, g) przeprowadzenia i dostarczenia Zamawiającemu końcowej ankiety ewaluacyjnej. h) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku upływu okresu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie, bez wezwania, dokumenty potwierdzające kontynuację ochrony ubezpieczeniowej na dalszy okres realizacji zamówienia, na warunkach nie gorszych niż wyżej określone, i) przekazywania Zamawiającemu list obecności uczestników do 7 dni po upływie każdego miesiąca kalendarzowego realizacji kursu, j) wypełniania w stosunku do uczestników kursu obowiązku informacyjnego z RODO tj. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), k) oznaczenia znakiem Unii Europejskiej, znakiem Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem województwa małopolskiego, wraz z informacją o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także logiem i nazwą projektu wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia oraz sal i budynków, w których będą odbywały się kursy, zgodnie z obowiązującymi zasadami dotyczącymi oznaczania Projektu, na podstawie elektronicznie przekazanych przez Zamawiającego wzorów, l) dostosowania programu i formy przekazu treści do potrzeb osób niepełnosprawnych, jeżeli takie osoby znajdą się wśród uczestników kursu, ł) Wykonawca, pod rygorem naliczenia kar umowych, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłoszeniu się uczestnika na pierwsze zajęcia teoretyczne lub praktyczne, b) przerwaniu kursu lub rezygnacji z uczestnictwa; w terminie 5 dni od stwierdzenia dwóch kolejnych nieobecności na zajęciach teoretycznych lub praktycznych lub uzyskania informacji o rezygnacji uczestnika, c) innych okolicznościach, które mają wpływ na realizację zamówienia zgodnie z umową. 4) Zamawiający zastrzega, że wskazane Ilości uczestników poszczególnych kursów mają charakter maksymalny. Zamawiający przewiduje dla siebie możliwość skorzystania w ramach umowy z prawa opcji polegającego na zmniejszeniu ilości uczestników kursów maksymalnie o 20 % w stosunku do planowanej liczby, pierwotnie wskazanej w umowie, w przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie okaże się mniejsze od podanego w §2 umowy. Zmniejszenie ilości uczestników w części objętej prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać, i nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu ilości uczestników w części objętej prawem opcji ma wpływ na odpowiednie obniżenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy. 5) Warunki wykonania zamówienia określone są także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 6) Zamówienie podzielone jest na 5 odrębnych części opisanych w załączniku nr 12 do siwz. Uwaga! Zastosowana numeracja poszczególnych części wynika z przyjętego dla całego projektu sposobu kodowania form wsparcia. Część 1: Kod II.1 Kurs zarządzania nieruchomościami Liczebność grupy szkoleniowej: 10 uczniów + 0 nauczycieli Liczba godzin zajęć: z teorii 35 z praktyki: 25 Razem: 60 Część 2: Kod II.2 Kurs rewitalizacji terenów po-inwestycyjnych Liczebność grupy szkoleniowej: 10 uczniów + 0 nauczycieli Liczba godzin zajęć: z teorii 20 z praktyki: 130 Razem: 150 Część 3: Kod II.6 Kurs koparko – ładowarki z uprawnieniami Liczebność grupy szkoleniowej: 3 grupy, z czego każda po 8 uczniów + 1 nauczyciel (łącznie 27 osób) Liczba godzin zajęć: z teorii 52 z praktyki: 82 Razem: 134 Część 4: Kod II.7 Kurs montaż rusztowań z uprawnieniami Liczebność grupy szkoleniowej: : 3 grupy z czego 2 grupy po 8 uczniów + 1 nauczyciel oraz 1 grupa: 0 uczniów + 8 nauczycieli (łącznie 26 osób) Liczba godzin zajęć: z teorii 48 z praktyki: 32 Razem: 80 Część 5: Kod II.11 Kurs projektowania i montażu instalacji fotowoltaicznych z uprawnieniami SEP Liczebność grupy szkoleniowej: 9 uczniów + 0 nauczycieli Liczba godzin zajęć: z teorii 21 z praktyki: 19 Razem: 40
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia szkoleń i/lub ich certyfikacji w odniesieniu do części zamówienia, na którą składana jest oferta. Wykonawca wykaże spełnienie warunku jeśli w terminie składania ofert złoży oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i siwz – wg. wzoru stanowiącego zał. nr 2 do swiz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, złożone zgodnie z art. 24 ust. 11 pzp -w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp tj. zestawienia ofert oraz kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (art. 24 ust. 11 pzp). Oświadczenie składane w oryginale według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach