Przetargi.pl
Świadczenie usług stałego dostępu do Internetu dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy oraz jednostek terenowych w latach 2018/2020

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług stałego dostępu do Internetu dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy oraz jednostek terenowych w latach 2018/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2. NAZWA ZAMÓWIENIA: ŚWIADCZENIE USŁUG STAŁEGO DOSTĘPU DO INTERNETU DLA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYDGOSZCZY ORAZ JEDNOSTEK TERENOWYCH W LATACH 2018/2020. 3. ZAMÓWIENIE OBEJMUJE ŚWIADCZENIE USŁUGI DOSTĘPU DO INTERNETU DLA PONIŻSZYCH LOKALIZACJI: a) Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, ul. Budowlana 30, 88 – 100 Inowrocław, b) Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87 – 100 Toruń, c) Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola, d) Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1-go Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno, e) Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, f) Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa, 86 – 031 Osielsko, g) Bazy terenowej, ul. Konopnickiej 20, 88 – 300 Mogilno., h) Bazy terenowej , ul. Dworcowa 5, 89 – 200 Szubin, i) Bazy terenowej, ul. Wczasowa 40, 87 – 300 Brodnica, j) Bazy terenowej, ul. Mielęcińska 13, 87 – 800 Włocławek, k) Bazy terenowej ul. Rumiankowo 21, 87 – 600 Rumiankowo gm. Lipno, l) Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz. 3. W ramach stałego dostępu do Internetu Wykonawca jest odpowiedzialny za doprowadzenie, uruchomienie i obsługę łączy oraz jest zobowiązany: dla lokalizacji od a) do k): 3.1 Zapewnić stałe łącze o pełnej gwarancji pasma za pomocą kabla miedzianego, kabla światłowodowego lub fal radiowych działających na licencjonowanym pasmie zatwierdzonym w UKE. Przeznaczeniem łącza są usługi internetowe oraz połączenia VPN, 3.2 Zapewnić nielimitowany transfer danych, nielimitowaną ilość otwartych sesji, brak blokowania usług i protokołów oraz możliwość użytkowania dowolnej liczby urządzeń w przypadku zastosowania przez Zamawiającego translacji adresów (NAT), 3.3 Zapewnić stały publiczny adres IP, 3.4 Zapewnić minimalne prędkości a) Minimalna prędkość pobierania danych: dla lokalizacji od a) do f) –5 Mb/s dla lokalizacji od g) do k) - 3 Mb/s b) Minimalna prędkość wysyłania danych: dla lokalizacji od a) do f) –5 Mb/s dla lokalizacji od g) do k) - 3 Mb/s 3.5 Zapewnić dostępność usługi miesięcznie na poziomie nie mniejszym niż 99,8 % - dla każdego z łączy. 3.6 Dostarczyć i zainstalować w miejscu świadczenia usług wskazanym przez Zamawiającego wszystkie urządzenia lub konstrukcje niezbędne do świadczenia usług. 3.7 Uzgodnić z Zamawiającym lokalizację w/w urządzeń lub konstrukcji. 3.8 Dostarczyć łącze we wskazane miejsce w danym obiekcie za pomocą interfejsu GigabitEthernet 10/100/1000 zakończonego stykiem RJ-45. 3.9 Aktualizować, zarządzać i serwisować na własny koszt dostarczone urządzenia brzegowe. 3.10 Zapewnić wszelkie kable połączeniowe ze swojej infrastruktury do urządzeń Zamawiającego. Prowadzenie tras kablowych, standard wykonania należy uzgodnić z Zamawiającym. 3.11 Realizować zamówienie posiadając, co najmniej 3 niezależne, bezpośrednie punkty styku z Międzynarodowymi Dostawcami Internetowymi. 3.12 Wszelkie prace w obiekcie Zamawiającego należy wykonywać w godzinach 8-15 od poniedziałku do piątku. 3.13 Dostarczyć do każdej lokalizacji router na którym Wykonawca skonfiguruje dostęp do Internetu i podłączy go patchcordem do najbliższego switcha lub switchy (ewentualnie karty sieciowej) jeżeli Zamawiający wykorzystuje więcej niż jeden port LAN. 4. Zamawiający nie narzuca konkretnego modelu routera jednak ma on posiadać parametry nie gorsze niż: a) 4 porty LAN (Szybkość portów LAN: 10/100/1000 Mb/s, b) 1 port WAN (Szybkość portów LAN: 10/100/1000 Mb/s, c) 1 USB , d) możliwość tworzenia list ACL, e) możliwość zarządzanie pasmem, f) możliwość zestawienia 16 tuneli VPN bez ponoszenia dodatkowych kosztów (połączenia LAN-LAN oraz Host – LAN, obsługiwane protokoły: IPSec (zabezpieczenia AH lub ESP – szyfrowanie DES, 3DES, AES), PPTP, L2TP, wykonawca zapewni dodatkowe oprogramowanie do łączenia się przez VPN z komputerów spoza lokalizacji wskazanych. (jeśli takie oprogramowanie będzie wymagane), g) WLAN (standard IEEE 802.11n), h) interfejs WUI (konfigurator WWW), i) funkcje diagnostyczne (log/alarm mailowy, tablica routing, tablica ARP, tablica DHCP, tablica sesji NAT, kontrola połączeń VPN, race Route, Ping, monitor przepływu danych, wykres obciążenia WAN), j) bieżące raportowanie informacji typu log. 5. W ustawieniach początkowych router ma mieć: a) wyłączoną obsługę wi-fi, b) ustawioną sieć lokalną, jako DHCP, c) ustawienia DHCP : Dla lokalizacji a) – adres bramy 10.0.1.1 adres początkowy 10.0.1.2, maska 255.255.255.0 Dla lokalizacji f) – adres bramy 10.0.6.1 adres początkowy 10.0.6.2, maska 255.255.255.0 Dla pozostałych – adres bramy 192.168.1.254, adres początkowy 192.168.1.11 maska 255.255.255.0 Po zakończeniu umowy router pozostaje własnością Wykonawcy. 6. W ramach stałego dostępu do Internetu Wykonawca jest odpowiedzialny za doprowadzenie, uruchomienie i obsługę łączy oraz jest zobowiązany: dla lokalizacji l): 6.1 Zapewnić stałe łącze główne o pełnej gwarancji pasma za pomocą kabla światłowodowego lub fal radiowych działających na licencjonowanym pasmie zatwierdzonym w UKE. Przeznaczeniem łącza są usługi internetowe oraz połączenia VPN, 6.2 Zapewnić stałe łącze zapasowe o pełnej gwarancji pasma za pomocą kabla miedzianego, 6.3 Zapewnić dla obu łączy nielimitowany transfer danych, nielimitowaną ilość otwartych sesji, brak blokowania usług i protokołów oraz możliwość użytkowania dowolnej liczby urządzeń w przypadku zastosowania przez Zamawiającego translacji adresów (NAT), 6.4 Zapewnić stały publiczny adres IP w ilości: a) dla łącza głównego – 8 b) dla łącza zapasowego – 8 6.5 Zapewnić minimalne prędkości a) Minimalna prędkość pobierania danych: dla łącza głównego –80 Mb/s dla łącza zapasowego - 2 Mb/s b) Minimalna prędkość wysyłania danych: dla łącza głównego –80 Mb/s dla łącza zapasowego - 2 Mb/s 6.6 Zapewnić dostępność usługi miesięcznie na poziomie nie mniejszym niż 99,8 % - dla każdego z łączy, 6.7 Dostarczyć i zainstalować w miejscu świadczenia usług wskazanym przez Zamawiającego wszystkie urządzenia lub konstrukcje niezbędne do świadczenia usług, 6.8 Uzgodnić z Zamawiającym lokalizację w/w urządzeń lub konstrukcji, 6.9 Dostarczyć łącze we wskazane miejsce w danym obiekcie za pomocą interfejsu GigabitEthernet 10/100/1000 zakończonego stykiem RJ-45, 6.10 Aktualizować, zarządzać i serwisować na własny koszt dostarczone urządzenia brzegowe 6.11 Zapewnić wszelkie kable połączeniowe ze swojej infrastruktury do urządzeń Zamawiającego. Prowadzenie tras kablowych, standard wykonania należy uzgodnić z Zamawiającym. 6.12 Realizować zamówienie posiadając, co najmniej 3 niezależne, bezpośrednie punkty styku z Międzynarodowymi Dostawcami Internetowymi. 6.13 Wszelkie prace w obiekcie Zamawiającego należy wykonywać w godzinach 8-15 od poniedziałku do piątku. Usługi muszą być świadczone zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (tj. z dnia 15 września 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1907 z późniejszymi zmianami). 7. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy technicznej: 6.1 gwarantowany czas reakcji na awarie: a) w dni robocze (poniedziałek – piątek) - nie dłużej niż 2 godziny od zgłoszenia w godzinach od 7:00 do 15:00 i nie dłużej niż 4 godziny od zgłoszenia w pozostałych godzinach (15:00 –7:00) b) w pozostałe dni – nie dłużej niż 4 godziny od zgłoszenia; Czas reakcji według Zamawiającego jest czasem liczonym od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii (droga telefoniczna i potwierdzone zwrotnym przyjęciem informacji przez Wykonawcę za pomocą maile przez osobę wskazana w umowie) do momentu ustalenia sposobu i czasu usunięcia awarii przez Wykonawcę. 6.2 Gwarantowany czas usunięcia awarii a) gwarantowany czas usunięcia awarii - nie dłużej niż 12 godzin od zgłoszenia. Czas usunięcia awarii liczony jest od momentu dokonania zgłoszenia telefonicznego do momentu usunięcia awarii przez Wykonawcę. Przez usunięcie awarii Zamawiający rozumie przywrócenie do stanu sprzed awarii. Zamawiający dopuszcza również przyjmowanie awarii poprzez infolinie Wykonawcy pod warunkiem, że czas będzie liczony od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii do momentu ustalenia sposobu i czasu usunięcia awarii przez Wykonawcę. 8. Stan obecny: Zamawiający dysponuje komputerami/urządzeniami z kartami sieciowymi. Łączna ilość kart sieciowych w lokalizacjach nie przekracza 20 sztuk. Wyjątek stanowi lokalizacja l) gdzie ilość kart sieciowych nie przekracza 100 sztuk: Umowa dotychczasowa jest umową na czas określony i obowiązuje we wszystkich lokalizacjach do 30.09.2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64210000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 600,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100). II. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek wadiów prowadzony przez: PKO BP S.A. nr rachunku: 16 1020 1475 0000 8302 0093 7482 z nazwą zadania, numerem sprawy. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. z dnia 8 grudnia 2017 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 110). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. Pełna nazwa i adres Beneficjenta, na jaki należy wnieść wadium w formie innej aniżeli podana w podrozdziale II lit. a) niniejszego rozdziału: Województwo Kujawsko – Pomorskie Plac Teatralny 2 87-100 Toruń w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany powyżej rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. IV. ZATRZYMANIE WADIUM 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podsiania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16.07.2004r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1907, 2201, z 2018 r. poz. 138, 650).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany FORMULARZ CENOWY wg załącznik nr 2 (2.1. – 2.3.) do SIWZ; 3) Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt 1 SIWZ - w oryginale. 4) Wypełniony i podpisany załączniki 5 do SIWZ Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO). 5) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 7) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 24 lutego 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 8) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale IV, podrozdział I pkt 2 i 3 SIWZ w oryginale ( o ile dotyczy). 9) Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach