Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzętowych w ramach zimowego utrzymania dróg, parkingów i placów na terenie Gminy Niebylec w sezonie zimowym 2015/2016

Gmina Niebylec ogłasza przetarg

  • Adres: 38-114 Niebylec, Niebylec 170
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 277 30 02, 12 277 39 98 , fax. 17 277 34 54
  • Data zamieszczenia: 2015-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niebylec
    Niebylec 170 170
    38-114 Niebylec, woj. podkarpackie
    tel. 17 277 30 02, 12 277 39 98, fax. 17 277 34 54
    REGON: 69058219200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niebylec.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzętowych w ramach zimowego utrzymania dróg, parkingów i placów na terenie Gminy Niebylec w sezonie zimowym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług sprzętowych w ramach zimowego utrzymania dróg, parkingów i placów na terenie Gminy Niebylec w sezonie zimowym 2015/2016. W zakres zamówienia wchodzi: a) odśnieżanie dróg, b) zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć w/w usługi zgodnie ze zleceniem Zamawiającego w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia w czasie zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady śniegu, występowanie śliskości) - przy pomocy sprzętu pozostającego w jego dyspozycji i przy użyciu materiałów do likwidacji śliskości na drogach zapewnionych przez Zamawiającego. Materiał do usuwania śliskości na drogach zapewniony będzie przez Zamawiającego i udostępniony wykonawcy w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach składowania na terenie gminy Niebylec, a wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku ww. materiału do rozrzutnika używanego przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Sprzęt używany przez wykonawcę do świadczenia usług w ramach zamówienia powinien być odpowiednio przygotowany, tj. w szczególności nośniki pługów odśnieżnych powinny mieć zamontowane płyty czołowe. Ponadto wykonawca powinien posiadać wyposażenie dodatkowe, tj. łańcuchy przeciwśnieżne, hak i łopaty, a także połączenie pługa z nośnikami umożliwiające regulację wysokości ostrza lemiesza nad powierzchnią jezdni. Pojazdy samochodowe używane do odśnieżania, posypywania dróg odpowiednim materiałem uszorstniającym lub ciągniki rolnicze używane do wykonywania prac w ramach odśnieżania powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny zgodnie z warunkami wynikającymi z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 305). Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego czasowego świadczenia w/w usług (wykonawca zobowiązany jest do stosowania przerywanego czasu pracy oraz podstawienia do pracy odpowiedniego sprzętu nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania zawiadomienia). W przypadku awarii, wykonawca zobowiązany jest podmienić uszkodzony sprzęt na sprawny, o równorzędnych parametrach technicznych, w ciągu 2 godzin od momentu wystąpienia awarii. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić odpowiednią dokumentację usług, tj. zapisy czasookresu wykonanych usług w kartach drogowych. Ilość i rodzaj usług w kartach drogowych podlegać będzie potwierdzeniu przez wyznaczone osoby z ramienia Zamawiającego. Z chwilą rozpoczęcia prac przy zimowym utrzymaniu dróg wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia operatorom sprzętu całodobowego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1) Zadanie nr 1 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Baryczka, 2) Zadanie nr 2 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectw Baryczka - Połomia, 3) Zadanie nr 3 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectw Blizianka - Gwoźnica Dolna - Konieczkowa, 4) Zadanie nr 4 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Gwoźnica Górna, 5) Zadanie nr 5 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectw Gwoźnica Górna - Konieczkowa, 6) Zadanie nr 6 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Jawornik, 7) Zadanie nr 7 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Konieczkowa, 8) Zadanie nr 8 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Lutcza, 9) Zadanie nr 9 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectw Małówka - Niebylec - Gwoździanka, 10) Zadanie nr 10 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Połomia - obszar I, 11) Zadanie nr 11 - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej, gołoledzi i szronu na terenie sołectwa Połomia - obszar II. Szczegółowe zestawienie poszczególnych zadań znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niebylec.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach