Przetargi.pl
„Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. I AWP 16 w Chełmie oraz Pl. Kościuszki 3 w Chełmie”

Sąd Rejonowy w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, Al. I Armii Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 654 417 , fax. 825 654 417
  • Data zamieszczenia: 2016-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Chełmie
    Al. I Armii Wojska Polskiego 16
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 825 654 417, fax. 825 654 417
    REGON: 32298500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. I AWP 16 w Chełmie oraz Pl. Kościuszki 3 w Chełmie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje:a)kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu posesji oraz utrzymanie terenów zielonych, z zastrzeżeniem, że:-łączna powierzchnia objęta usługą sprzątania wynosi:wewnętrzna – 4.265,24 m2,zewnętrznych – 7.234,93 m2 (w tym tereny zielone – 3.483,19 m2, powierzchnia parkingów samochodowych – 649,62 m2, pozostały teren to zewnętrzne ciągi komunikacyjne – schody, chodniki, opaski przybudynkowe, itp. – 3.102,12 m2);b)Wykonawca zobowiązany będzie w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu posesji do świadczenia usług minimum 5 razy w tygodniu (w dni pracujące dla Zamawiającego), oraz utrzymania terenów zewnętrznych w bieżącej czystości;c)kompleksowe usługi sprzątania obejmują m. in.:w odniesieniu do powierzchni wewnętrznych: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, łazienek, mycie okien i innych powierzchni, czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, pranie i odkurzanie wykładzin podłogowych oraz zmywanie, froterowanie podłóg;w odniesieniu do powierzchni zewnętrznych:utrzymywanie terenów zielonych: zbieranie śmieci, koszenie, pielęgnacyjne podcinanie drzew i krzewów, grabienie;utrzymanie powierzchni parkingów i pozostałych terenów zewnętrznych: zbieranie śmieci, w razie potrzeby zmywanie, zamiatanie, usuwanie śniegu, czyszczenie lamp wewnętrznych na parkingach sądowych, czyszczenia drzwi;d)wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia środków i sprzętu niezbędnego do realizacji usługi, a także dostaw mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, kostek WC oraz piasku i innych środków do zwalczania oblodzenia ciągów komunikacyjnych.Uwaga: Jeżeli czynności wykonywane w ramach realizacji zamówienia będą miały charakter czynności, o których mowa w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz.1502 ze zm.) wówczas Zamawiający wymaga aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.Za czynności, o których mowa w art.22 §1 k.p. Zamawiający uważa w szczególności czynności osób sprzątających. W konsekwencji Zamawiający wymaga, aby ww. osoby były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. W celu kontroli realizacji powyższego obowiązku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia przed rozpoczęciem wykonywania tych czynności, wykazu osób wraz z kserokopiami zawartych z nimi umów o pracę. W przypadku zmiany składu osobowego osób pozostających w stosunku pracy i realizacji czynności objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie każdorazowo do złożenia kserokopii umów o pracę, nie później jednak niż przed przystąpieniem danej osoby /tych osób do pracy.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach