Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania budynków administracyjnych Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim oraz terenów zewnętrznych.

Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego ogłasza przetarg

  • Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Mickiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 633 572 , fax. 585 633 572
  • Data zamieszczenia: 2018-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Starostwa Powiatowego
    ul. Mickiewicza 9
    83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 585 633 572, fax. 585 633 572
    REGON: 19182719700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zospstarogard.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania budynków administracyjnych Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim oraz terenów zewnętrznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania budynków administracyjnych Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 13, 17 i 17A oraz przy ul. Mickiewicza 9, o łącznej powierzchni 3 450,20 m2 oraz terenów zewnętrznych, tj. chodników, placów utwardzonych, parkingu, ciągu pieszo-jezdnego i terenów zielonych w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 10a, 13, 17 i 17A oraz przy ul. Mickiewicza 9, o łącznej powierzchni 3880 m2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: I część zamówienia: Zadanie nr 1 - świadczenie usług sprzątania budynków administracyjnych Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 13, 17 i 17A oraz przy ul. Mickiewicza 9, o łącznej powierzchni 3 450,20 m2; II część zamówienia: Zadanie nr 2 – świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych, tj. chodników, placów utwardzonych, parkingu, ciągu pieszo-jezdnego i terenów zielonych w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 10a, 13, 17 i 17A oraz przy ul. Mickiewicza 9, o łącznej powierzchni 3880 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby osoby wykonujące czynności sprzątania w obiektach były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę przez cały okres obowiązywania umowy. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone zostały we wzorach umów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS. 4) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach