Przetargi.pl
„Świadczenie usług serwisowych skrzyń baterii akumulatorowych typu SBS – 4 oraz remont ich podzespołów dla potrzeb ruchowych SRK S.A. Oddział KWK „Krupiński” w Suszcu”

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48323513364, fax. +48323513369
    REGON: 276902504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług serwisowych skrzyń baterii akumulatorowych typu SBS – 4 oraz remont ich podzespołów dla potrzeb ruchowych SRK S.A. Oddział KWK „Krupiński” w Suszcu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Zakres rzeczowy realizacji remontów podzespołów baterii obejmuje: • Demontaż wszystkich elementów składowych wyrobu. • Dokładne oczyszczenie kompletnego wyrobu, w tym wszystkich podzespołów, elementów i powierzchni. • Klasyfikację podzespołów i elementów podlegających wymianie. • Wymianę uszkodzonych i zużytych elementów na nowe lub ich regenerację pod warunkiem zachowania wymaganych w dokumentacji parametrów technicznych. • Remont kompletnego urządzenia z wymianą podzespołów i elementów zakwalifikowanych do wymiany. • Zabezpieczenie antykorozyjne za pomocą środków konserwacyjnych. • Montaż kompletnego urządzenia. • Próby szczelności i funkcjonalności na wysokociśnieniowych stacjach prób (dla podzespołów, które tego wymagają). • Znakowanie. • Zabezpieczenie wlotów i wylotów wyremontowanych elementów (jeżeli takie występują). 3.1. Remont realizowany będzie na podstawie odrębnych zleceń określających szczegółowo typ baterii i ich ilość zgodną z bieżącymi potrzebami kopalni. 3.2. Remonty przeprowadzane powinny być na terenie Wykonawcy i wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, a przede wszystkim dokumentami techniczno-ruchowymi, dokumentacjami remontowymi producenta, dokumentacjami remontowymi zatwierdzonymi przez producenta lub odpowiednią jednostkę. 3.3. Do remontów należy używać podzespołów, materiałów i części zamiennych fabrycznie nowych, zgodnie z wykazami w dokumentacjach techniczno – ruchowych oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz praw majątkowych osób trzecich. 3.4. Podzespoły, materiały, części zamienne i sprzęt potrzebny do wykonania remontu zapewnia Wykonawca. 3.5. W przypadku nie zakwalifikowania elementów do remontu (po demontażu i ocenie jakościowej z udziałem przedstawiciela Zamawiającego) element ten należy złomować i dostarczyć do Zleceniodawcy transportem łączonym. 3.6. Transport od i do Zamawiającego zapewnia wykonawca. 4. Zakres usług serwisowych 4.1. Przez usługę serwisową (naprawę serwisową) Zamawiający rozumie działanie (czynności), wykonane z udziałem podmiotu zewnętrznego na terenie jednostki organizacyjnej SRK S.A., mające na celu doprowadzenie urządzenia do stanu sprawności jaką utraciło w wyniku awarii (wystąpienia zdarzenia nieprzewidzianego) lub wyprzedzające w celu jej uniknięcia. Naprawy są, więc działaniami o charakterze doraźnym (mającym na celu usuwanie skutków awarii) lub prewencyjnym (mającym na celu zapobieganie ich wystąpieniu). 4.2. Naprawa serwisowa urządzenia musi być wykonana w sposób gwarantujący bezpieczną eksploatację wyremontowanego wyrobu, nie spowoduje wytworzenia nowego urządzenia, a wyremontowane urządzenie będzie odpowiadać dokumentacji techniczno-ruchowej (instrukcji użytkowania). 4.3. Naprawę urządzeń budowy przeciwwybuchowej należy prowadzić wyłącznie przez wymianę uszkodzonych części lub podzespołów na fabrycznie nowe znajdujące się w wykazie części zamiennych danego urządzenia, zawartymi w dokumentacji. 4.4. Parametry techniczno-funkcjonalne urządzeń, każdorazowo po wykonanej usłudze serwisowej muszą być zgodne z parametrami określonymi w dokumentacji wykonanej usługi. 4.5. Wykonawca serwisu zobowiązany jest do zapewnienia pełnego asortymentu części zamiennych ujętych w cenniku usług, w którym zawarte są wszystkie części zamienne serwisowanego urządzenia oraz realizowania usług całodobowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50532000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp - załącznik nr 1a do druku „OFERTA” 4. Formularz cenowy – załącznik nr 2 do druku „OFERTA”. 5. W związku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu Wykonawca przystępujący do aukcji zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do druku „OFERTA”. 6. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składane przez Wykonawcę po publikacji informacji o złożonych ofertach na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – wzór dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach