Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i napraw pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego stanowiących wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-100 Proszowice, ul. Kopernika 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3865105 , fax. 012 3865258
  • Data zamieszczenia: 2016-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kopernika 13 13
    32-100 Proszowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3865105, fax. 012 3865258
    REGON: 00030059300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.proszowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i napraw pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego stanowiących wyposażenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach zgodnie z wykazem (formularzem cenowym) stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należących do Zamawiającego, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ (pakiet od 1 do 7) polegających na: a) dokonywaniu okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu, zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą harmonogramem, b) dokonywaniu napraw pogwarancyjnych sprzętu, c) bieżącej konserwacji sprzętu zalecanej przez producenta oraz innych wynikających z przepisów bhp napraw i przeglądów zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację aparatury i sprzętu medycznego, oraz zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679 z póź. zm.), d) odnotowywaniu faktu wykonania czynności serwisowych poprzez wpisanie w kartę eksploatacji sprzętu (paszport, formularz czynności serwisowych lub inny dokument urządzenia), e) prowadzeniu kart / raportów naprawy urządzeń, f) sporządzaniu notatek o stanie technicznym urządzeń, w tym nienadających się już do naprawy, g) wydawaniu orzeczeń o stanie technicznym urządzeń, h) umożliwieniu utrzymania stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, w celu konsultacji telefonicznych, w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. min. 15.00. 2. Czynności przeglądów - konserwacji obejmują w szczególności : a) sprawdzenie prawidłowości działania, b) sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, c) sprawdzenie instalacji, kontrola sprawności zaworów (jeśli dotyczy określonego sprzętu), d) ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, e) aktualizację oprogramowania (jeśli dotyczy określonego sprzętu), f) wymianę materiałów eksploatacyjnych, m.in. takich jak: filtry wody, uszczelki, zawory, elektrody, zużyte głowice, bezpieczniki, żarówki, promienniki bakteriobójcze, itp., wynikających z normalnego użytkowania sprzętu, g) w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów Urzędu Dozoru Technicznego - przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami UDT, uczestnictwo w odbiorach z udziałem UDT. h) wykonanie testów bezpieczeństwa elektrycznego w urządzeniach podłączanych do sieci 230 V oraz dostarczenie odpowiedniego protokołu Zamawiającemu, i) wykonanie niezbędnych testów wymaganych przez producenta danego urzadzenia. 3. Przeglądy Sprzętu będą dokonywane zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonym przez Zamawiającego, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679 z późn. zm.). Harmonogram zostanie przygotowany w porozumieniu z Wykonawcą po podpisaniu umowy, w terminie nie dłuższym niż 30 dni roboczych od podpisania umowy. 4. Naprawy pogwarancyjne dokonywane będą po wcześniejszym zawiadomieniu telefonicznie, pisemnie, faksem lub elektronicznie Wykonawcy o zaistniałej nieprawidłowości. Zamawiający w zawiadomieniu poda nazwę Sprzętu, gdzie się znajduje oraz określi jeśli to będzie możliwe stwierdzoną usterkę. 5. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia się naprawy uszkodzonego sprzętu w terminie nie później niż 24 - 48 godzin ( czas reakcji serwisu - punktowany) po uzyskaniu informacji o uszkodzeniu, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy pomiędzy 8.00 a 19.00. 6. Po przystąpieniu do naprawy, Zleceniobiorca przedstawi Zleceniodawcy kosztorys nie później niż w terminie 48 godzin od wykonania diagnostyki usterki urządzenia, jeżeli naprawa odbywać się będzie w serwisie stacjonarnym (w Polsce) lub siedzibie Zleceniodawcy, natomiast nie później niż w terminie do 5 dni roboczych od daty diagnostyki usterki urządzenia, jeżeli naprawa będzie wykonywana u producenta poza granicami kraju. Kosztorys powinien zawierać - kalkulację kosztów naprawy (ilość roboczogodzin), wykaz i koszt części zamiennych, koszt dojazdu do siedziby Zleceniodawcy lub koszt transportu. Kosztorys naprawy, po zaakceptowaniu przez Zleceniodawcę stanowić będzie podstawę do dokonania naprawy uszkodzonego urządzenia. 7. Usunięcie usterek zostanie dokonane w terminie maksymalnie 5 dni roboczych od zgłoszenia przez Zleceniodawcę usterki lub nieprawidłowości, a w przypadku napraw bardziej skomplikowanych, wymagających sprowadzenia części zamiennych lub wymagających naprawy w serwisie zagranicznym w terminie 15 dni roboczych od zaakceptowania przez Zleceniodawcę kosztorysu naprawy. 8. Jeżeli czas naprawy aparatu lub wykonanie usług serwisowych przekroczy 5 dni roboczych, liczonych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego kosztorysu naprawy uszkodzonego sprzętu, Wykonawca w przypadku posiadania sprzętu przekaże Zamawiającemu do nieodpłatnej dyspozycji urządzenie zastępcze. 9. Naprawy będą dokonywane zgodnie z przyjętymi przez strony ustaleniami w siedzibie Zamawiającego lub po przesłaniu sprzętu w siedzibie Wykonawcy (przesyłka na koszt Wykonawcy). 10.Usługi przeglądów będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego. 11.Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane wyłącznie przez osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji, napraw określonego sprzętu medycznego, posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń, przeszkolone w zakresie przeglądów Aparatury i Sprzętu Medycznego, przy zastosowaniu właściwych urządzeń pomiarowo- kontrolnych z aktualnym świadectwem legalizacji/wzorcowania. 12.Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez producenta. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane naprawy sprzętu medycznego z zastrzeżeniem, że okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty wykonania naprawy, 13. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania w czasie przeglądów i napraw wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych z gwarancją. 14. Dojazd do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 15. W przypadku braku możliwości naprawy bądź zużycia eksploatacyjnego urządzenia medycznego wystawiane będzie nieodpłatnie zaświadczenie/ orzeczenie techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena roboczogodziny naprwy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.proszowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach