Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych kserokopiarek w latach 2024-2025

Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
    Namysłowska 8
    50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 022287361
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych kserokopiarek w latach 2024-2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych kserokopiarek w latach 2024-2025. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zamówienie podstawowe i prawo opcji.3. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest zapewnienie ciągłości działania urządzeń drukująco – kopiujących znajdujących się we wszystkich lokalizacjach Urzędu Miejskiego Wrocławia i Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, których listę stanowi załączniku nr 1 do umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na wydzierżawieniu do 6 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych. Prawo, o którym mowa w zdaniu poprzednim stanowi uprawnienie Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie udzielenie ww. zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach