Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH DLA TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ TOWARZYSZĄCYCH

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 989 074 , fax. 257 989 074
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
    21400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 989 074, fax. 257 989 074
    REGON: 30647200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH DLA TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ TOWARZYSZĄCYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych, pogwarancyjnych usług serwisowych urządzeń stanowiących własność Zamawiającego: tomografu komputerowego CT Brightspeed 16 Elite, zwanego w dalszej części umowy Aparatem, i urządzeń towarzyszących tj. stacji opisowej AW oraz strzykawki automatycznej Alpha Dual Shot Niemoto. Na usługi serwisowe - czynności podejmowane w ich ramach, składają się czynności serwisowe konserwacyjne polegające na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych Aparatu bądź Urządzeń, zalecanych przez producenta oraz pozostałe czynności serwisowe polegające na usuwaniu wszelkich awarii, wad i usterek, które ujawniły się w okresie obowiązywania umowy i są podejmowane w celu przywrócenia Aparatu bądź Urządzenia do stanu umożliwiającego używanie ich zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem. 2. W ramach niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a. przeprowadzania przeglądów technicznych Aparatu 4 razy w ciągu 12-mcy trwania umowy, przy czym pierwszy przegląd techniczny ma się odbyć w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia podpisania niniejszej umowy, a każdy kolejny przegląd wykonany ma być raz na 3 miesiące. W przypadku stwierdzenia podczas dokonywania przeglądu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, konieczności wymiany części Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę handlową obejmującą koszt niezbędnych części zamiennych oraz określi termin w którym może dokonać tej wymiany, b. nielimitowanej ilości godzin pracy serwisu oraz nielimitowanej ilości dojazdów inżynierów serwisowych c. zdalnego diagnozowania uszkodzeń, awarii poprzez sieć komputerową, naprawę oprogramowania w sposób polegający na przywróceniu parametrów umożliwiających używanie Aparatu zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem, przy czym Zamawiający umożliwi Wykonawcy możliwość połączenia się z aparatem za pomocą sieci komputerowej w celu zdalnej diagnostyki parametrów urządzenia oraz zdalnej naprawy urządzenia w sposób polegający na przywróceniu parametrów umożliwiających używanie Aparatu zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem, d. zapewnienia możliwości generowania raportów dotyczących czynności serwisowych zawierających: czas oraz skuteczność czynności serwisowych (również wykonywanych zdalnie), wymienionych części zamiennych oraz szacunkowego czas sprawności Aparatu i Urządzenia po wykonaniu czynności serwisowych, e. wykonywania czynności serwisowych Aparatu i Urządzeń przez osoby wskazane przez Wykonawcę, które posiadają w okresie obowiązywania umowy odpowiednią wiedzę i doświadczenie; strony równocześnie postanawiają, iż nie określają limitów czasowych na wykonywanie czynności serwisowych przez takie osoby w siedzibie Zamawiającego lub w innej lokalizacji, w której są wykonywane czynności serwisowe, f. wymiany w ramach wykonywanych czynności serwisowych wszelkich części zamiennych i materiałów zużywalnych. W takim przypadku każdorazowo przed koniecznością wymiany części Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę handlową oraz uzasadnienie konieczności wymiany danych części. Same zaś części zamienne i materiały zużywalne będą wymieniane na oryginalne, przez co strony rozumieją części i materiały akceptowane przez producenta Aparatu bądź Urządzenia zgodne z fabryczną konfiguracją oraz zaleceniami instrukcji obsługi. Zamawiający równocześnie dopuszcza stosowanie części zamiennych będących równoważnikiem lub zamiennikiem części fabrycznie zainstalowanych przez producenta z zachowaniem parametrów pracy. Oferowane części zamienne muszą być objęte pisemną minimum pół roczną gwarancją. g. wykonania raz w roku kalendarzowy obowiązywania umowy testów specjalistycznych Aparatu zgodnie z ustawą z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz.U.z 2012 r., poz. 264 z późn.zm.), h. wykonania przeglądu strzykawki automatycznej zgodnie z zaleceniami producenta minimum jeden raz w roku kalendarzowym obowiązywania umowy, i. dokonania przegląd Stacji Opisowej Lekarskiej AW zgodnie z zaleceniami producenta minimum jeden raz w roku kalendarzowym obowiązywania umowy. 3.Zakupu niezbędnych do wymiany i naprawy części do Aparatu bądź Urządzenia, dokonuje Zamawiający, przy czym dla uniknięcia wszelkich wątpliwości części zamienne będą zakupywane przez Zamawiającego na podstawie odrębnej umowy, co oznacza, że dostawcą części zamiennych może być inny podmiot niż Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach