Przetargi.pl
Świadczenie usług rehabilitacyjno - zdrowotnych dla osób - klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Czersku w 2010 roku

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, ul. Przytorowa 22
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3984765 , fax. 0-52 3984765
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Przytorowa 22 22
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 0-52 3984765, fax. 0-52 3984765
    REGON: 77128771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług rehabilitacyjno - zdrowotnych dla osób - klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Czersku w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rehabilitacyjno - zdrowotnych dla osób korzystających z pomocy społecznej, głównie osób niepełnosprawnych niezdolnych do samodzielnej egzystencji (w tym rehabilitacja, usługi higieniczne, doradztwo). - Przedmiot zamówienia obejmuje szacunkową liczbę usług - 1920 godzin miesięcznie, tj. 23.040 godzin - W związku z niemożliwością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby godzin usług podanych wyżej, stosownie do aktualnych potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej, w granicach kwoty jaką może przeznaczyć na realizację zamówienia (podanej na sesji otwarcia ofert), przy uwzględnieniu 1 godz. usługi wybranego wykonawcy. - Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny usługi opiekuńczej brutto i przewidywanej w okresie obowiązywania umowy liczby godzin usług. Natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu ceny 1 godz. usługi i faktycznej liczby godzin wykonanych usług. - Usługi świadczone będą przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro i jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853124003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także należycie zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę zbieżną z przedmiotem postępowania tj. zdrowotno- rehabilitacyjną o wartości nie mniejszej niż: 250.000 zł brutto, e) dysponują minimum 10 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, niekaranymi i posiadającymi dobry stan zdrowia, przewidzianymi do wykonywania usługi, mającymi wykształcenie minimum średnie medyczne lub średnie i ukończony kurs w zakresie opieki nad osobami starszymi. Zamawiający wymaga aby co najmniej 25% osób świadczących usługi, miało wykształcenie średnie medyczne lub policealne w zakresie opieki medycznej lub środowiskowej, f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej równej wartości zamówienia, g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki, Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez ubiegającego się o zamówienie lub upoważnioną osobę); b) zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność); c) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub uzyskał decyzję wstrzymującą w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność); d) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3; e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług (co najmniej jednej) - według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, o wartości nie mniejszej niż: 250.000 zł brutto z podaniem ich wartości (brutto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 12 d niniejszej SIWZ), (oryginał) f) dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 14 e, zostały wykonane należycie (np. referencje), oryginał lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem; g) wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami (kserokopie dyplomów ukończenia szkoły medycznej lub szkoły policealnej w zakresie opieki medycznej lub środowiskowej względnie kursów opiekuna) potwierdzające ich kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 12 e niniejszej SIWZ), h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy), i) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu tj. nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. W celu dokonania oceny spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, pod uwagę zostanie wzięty potencjał ekonomiczny, techniczny i kadrowy oraz doświadczenie, jakie łącznie wykażą podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a, b, c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym odpowiednio w terminach określonych w zdaniu poprzedzającym. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje personelu Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czersk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach